Voor mij als wielerliefhebber écht niet...Daarom is de beslissing van rabobank zo hoopgevend...Het is het definitieve signaal aan de renners dat de sponsors het niet nemen dat hun werknemers hun quasi ongestraft zomaar wat voorliegen,en door hun gesjoemel de goede naam en de reputatie van een cleane ploeg in gevaar brengen....
En het is tevens ook de bevestiging dat Rasmussen niet om een leugentje meer of minder verveeld zit,hij maakt zichzelf ongeloofwaardig.Hoe kan een ploeg als rabobank nog vertrouwen in hem hebben,daarom dat ze deze beslissing genomen hebben.Dit is echt een historisch feit,en het siert hen,wees maar blij,en ze zullen er sterker uitkomen als team óók.
Ik zeg in elk geval Well done rabobank.
Zozo , niet goed op de hoogte van de hele dopingproblematiek zie ik.Een renner die niets te verbergen heeft is altijd bereikbaar, het staat trouwens in het charter...
Nu was rasmussen 22 dagen gerust en kon hij zijn hele preparatie voor de tour ,dopingprodukten zoals epo inbegrepen voorbereiden zonder dat een mens hem tijdens die voorbereiding lastigviel met een controle....
Het is niet omdat zijn tests nu negatief zijn dat hij géén doping heeft gebruikt om zich voor de tour klaar te stomen mijn beste,ze kunnen hem voor epo alleen maar betrapppen in die periode waarin hij zich prepareert.
Haha, contador is eigenlijk niet vrijgepleit, ze hebben met andere woorden zijn dossier van tussen de stapel genomen omdat hij bereid is om mee te werken aan het onderzoek om het volledige systeem van Fuentes te ontrafelen.Zo wordt Contador daarvoor dus later niet vervolgd,de anderen zullen ongetwijfeld gaan boeten,terwijl er ééntje die net zo schuldig is de dans gaat ontspringen....
Rasmussen heeft deze uitspraak nog maar pas gedaan op een persconferentie afgelopen weekeinde in de tour.Dus kan je maar moeilijk van Davide Cassani gaan verwachten dat hij al voor de tour gaat reageren op deze uitspraak van rasmussen.Beetje logisch blijven....
Wat mij betreft \o/\o/\o/\o/\o/ ,de wielersport kan er alleen maar bij winnen als ze de dopingzondaars en de leugenaars zonder medelijden eruit knikkeren...
Zoals Tom Boonen recent zei, controleer ze verdomme elke dag als het moet.En als ze een positief plasje afleveren direkt levenslange schorsing......
Laatst bewerkt: 26 jul 2007