svennies ik vind echt dat je te ver gaat. Rasmussen is niet positief getest op doping, klaar, ze kunnen doping ook controleren als het neit in de prepareerfase is, zo niet, dan geloof ik niet in de wielersport omdat ik er dan ook zeker van ben dan boonen, met een onmenselijke sprint?, evens, tijdrijder en klimmer?, contador, stond al oplijstje fuentes, boogaard, meersterhulpje van rasmussen etc etc. doping innemen als water.
Als renners een manier hebben weten te vinden waarbij ze niet door de mand weten te vallen, geloof dan alsjeblieft niet dat het maar een paar renners zijn, maar dan doen waarschijnlijk alle topklassement/punten en klimmers het, zo simpel zit dat!
Hij is niet positief getest, een renner wordt vandaag de dag 24/7 gevolgt door de wieledbond, ze moeten elke dag elk moment van de dag vertellen wat ze doen etc., ik geloof in een leugentje om bestwil. Svennies, jou dopingverhaal van rasmussen kan zo zijn, 21 dagen is veel, maar het is net zo goed verzonnen als ik zou zeggen dat hij 21 dagen bij zijn minnares was en een verhaal verzon om zijn huwlijk niet op de klippen te jagen, beide puur gebasseerd op verhalen van het brein, wat ga je zeggen als het hele varhaal eigenlijk een kleinigheidje ging (zoals bijv. met vreemdgaan), dan heb je een droom verwoest van een cleane renner, nee, iemand uit de ploeg schorsen is naar mijn mening alleen mogelijk door doping, zolang je presteerd mag je van mij alles, behalve doping!
Klik om te vergroten...