Tour de france 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jackie brown JR, 9 jul 2007.

1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Deze tour is gewoon het meest ideale scenario voor Evans, de hele tour een beetje aanklampen en je ploeg sparen en alleen profiteren van het werk van anderen... evans heeft namelijk nog geen trap op kop gemaakt of ook maar 1 aanval gepareerd... En dan in de laatste tijdrit met heeeeeeeel veel gemak de gele trui pakken en die slechts 1 dag dragen waardoor de franse tering pers geen verhaaltjes over je kan verzinnen of onbenullige dingen als het missen van 1 controle (wat meer dan 85% van het peleton ook gedaan heeft) en toch gewoon winnen. Als dat niet een droomscenario is dan weet ik het niet meer....

Wel jammer dat een aanklamper die nergens was als eht om de top ging nu in ene de tour gaat winnen, maakt het wel erg triest...

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar dat is toch TE debiel voor woorden! Dat je als gele trui drager die geen fransman is zooo afgezeken wordt...

Verder kijk is naar het aantal doping controles bij franse renners en vergelijk dat met andere nationaliteiten... Beetje raar dat de fransen minder dan de helft gecontroleert worden...

Ze moeten gewoon doping tot een bepaalde hoeveelheid legaal maken, een hoeveelheid waar iedereen zich in kan vinden maar wel met een minimaal risico voor de gezondheid, dan is het A makkelijk te controleren en B de drang om te gebruiken is weg omdat iedereen evenveel mag gebruiken en dat dan ook doet...

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, als me niet vergis wordt rasmussen ook uit het geel gehaald en uit de tour gezet zonder enig bewijs van doping, nee, het ging om een leugentje waar hij uithing, yeah right, gewoon een geval van, 'we hebben een reden nodig om je eruit te knikkeren omdat wer je sterk verdenken'.

De tour is niet meer eerlijk, zowel renners naaien de boel, maar de organisatoren en ploegen naaien net zo hard!

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik het meeste mee zit is dat die azijnzure Fransen nu hun zin hebben gekregen. In het echt vind ik het leuk volk, maar als het op sport aankomt zijn dat echt onsportieve zeikerds. Nu heb je in plaats van iemand die over zijn verblijfplaats zou hebben gelogen, een dopinggebruiker in het geel, die alleen maar van start mocht gaan omdat hij de rest erbij heeft gelapt. Logisch.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

:emo: Hij was voor het laatst eerlijk eind jaren 50, naja, misschien werd er toen stiekem wel eens afgesneden.

'we hebben een reden nodig om je eruit te knikkeren omdat wer je sterk verdenken'

Dat is echt bullshit, als er geen bewijs was dat Rasmussen in Italie had gezeten had ie nu nog gewoon rondgereden. Rasmussen heeft zelf toegegeven dat ie in Italie zat. Als Rabobank dat geheim houdt zijn ze even schuldig. Vertel je de waarheid, dan kan je niets anders doen dan hem eruit te halen. Dat zou betekenen dat je iemand vertrouwd die je totaal voorgelogen heeft. Niet geloofwaardig.

Mocht Contador vanaf de Alpen in het geel gereden hebben, dan hadden we precies dezelfde hetze gehad, maar dan tegen Contador. Reken maar dat dat hele Fuentes/Saiz dossier al in L'Equipe had gestaan. Terecht of onterecht.

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zeg toch ook NU niet meer. Ik vond het echt wel leuk om dit jaar te kijken. Maar dit is gewoon niet normaal meer, en Rasmussen werd toch ook steeds beschuldigd en we dachten toch allemaal dat dat ook niet waar was? Echt, als je een beetje nadenkt weet je dat veel meer renners doping gebruiken.

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was toch vorig jaar ook al het geval.. Een beetje naief niet? Was vorig jaar wel normaal dan? Je kan wel NU zeggen, maar vorig jaar is de geloofwaardigheid al verdwenen, en jij ziet dat nu pas in..

8. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur lijk niet, dat kan toch niet|:- Want dan is iedereen weer gelijk en dan zullen sommigen toch weer wat meer gebruiken, of een ander middeltje erbij. Ook worden er vaak dingen 'uitgevonden' in de wetenschap die als doping werken, en dan gebruiken ze dat weer.

Nee, jij zit zowat iedereen te verdedigen. Jij gelooft dat als een renner zegt dat die geen doping gebruikt dat dat dan ook zo is. Ik geloof niemand meer, op Michael Boogerd en Bram Tankink na.

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Droom verder :+

Ik verdedig helemaal niemand, het zijn gewoon de feiten.

10. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    OMG Rasmussen.. wat heb je gedaan.. zo jammer.. Gelukkig blijft de Rabobank achter de wielrensport staan. Goede beslissing.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Geen feiten, je denkt/vindt het.

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Nou poepoe chapeau hoor:{ Ze hebben Rasmussen zijn leven om zeep geholpen, Boogerd zijn laatste tour de France verkracht, de eerste gele trui voor de rabobank ooit laten lopen.. nee hier verdienen ze respect voor hoor.

Maarja jij zal vast wel heel blij zijn dat ze dat allemaal gedaan hebben he, want ja het wielrennen word er alleen maar beter op.

Maarja over de ronde zelf; Evans wint de tour.

13. Candyman

Candyman Guest

Ik ben zelf een tour liefhebber en weet een ding en dat is dat dit allemaal voor mij de Tour dit jaar goed heeft verpest. Deze tour was een van de interessantse tours die ik heb gezien in de laatste jaren. Ik heb in de laatste dagen (weken) heel veel veel respect gekregen voor mannen als Vino en Rasmussen door zwaar strakken/(onmogelijke) prestaties. Als je dan te horen krijgt heb je daar goed de pest in. Gister was voor mij de laatste etappen die ik heb gezien dit jaar. Ik zelf sta achter de keuze van Rabobank, ze hebben hier mee een goed signaal afgegeven. Verder zwaar treurig voor de anderen renners in de ploeg die hun benen onder hun lijf hebben gefiets als knecht. Zwaar verkloot verder voor Boogert die zijn laatse Tour fiets, hij heeft heel goed gefietst samen met de anderen van de Rabobank ploeg maar geen resultaat en dat doet pijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2007
  14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Menchov afgestapt.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet, waar zijn de feiten dat Contador contact had met Fuentes? Die zijn er niet. Dan is het compleet bullshit om te betichten van dopinggebruik.

En stel, stel dat ie wel zich dopeerde via Fuentes, dan was dat minimaal anderhalf jaar geleden, en dat heeft helemaal niets te maken met de prestaties van nu.

guttegut wat vinden we het allemaal klote voor de Tour dat Rasmussen eruit is, en vervolgens gaan we door met de volgende schuldige aan te wijzen.

Het is niet allemaal te wijten aan de renners. Zij zijn over het algemeen wel degene die nagewezen worden. Godefroot bouwt vast wel weer een ploeg op, maar Vino, die zal de Tour nooit winnen.

Momenteel is het gewoon de schuld van het systeem, dat deugt niet. Renners hebben een grote sponsor prestatie druk, contracten worden afgewongen in de tour, UCI en ASO ruzien er op los, wat resulteert in miscommunicaties. Renners betichten elkaar van dopinggebruik, en wil je ook een keer die topprestatie, dan moet je ook aan de dope. Je probeert het uit te bannen, maar dat werkt niet. Als renner ga je niet ineens het hele peleton vertrouwen dat voorheen wel doping gebruikte, en zogenaamd niet meer. De vraag is, wie wel, wie niet. Als je het niet doet, dan verlies je de tour, je zal net zien dat de uiteindelijke winnaar wel dopete.

Maar wat ik vooral misselijk makend vind is hoe collegiaal de renners met elkaar omgaan. Pineau over Moreni: "Ik had hem op z'n bek geslaan". Boonen over Rasmussen: "Zo'n winnaar willen we niet". Ze zouden toch beter moeten weten. Ik begrijp de ploegleiding van de Rabobank volledig, en dit was misschien ook wel de beste oplossing, echter, zo hoort het absoluut niet.

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te wijten aan de wielrenners? Wie is dan de schuldige? Mart Smeets? Wat een onzin praat jij man...

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Knap, je kan al bijna lezen, er staat: Het is niet allemaal te wijten aan de renners.

Misschien moet je eens wat vaker naar wielrennen kijken ipv alleen de Tour.

18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kijk liever sport dan wielrennen.

19. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, Contador hangt ff twee infusen aan z'n arm en is ineens de beste tijdrijder van het hele peleton

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Diep triest dit... De volgende comics hebben bij mij in ieder geval de pijn iets verzacht. Ik hoop dat het bij jullie ook gaat helpen.

Deel Deze Pagina