Nee meneer, het is nog altijd Rasmussen zelf die zijn eigen leven om zeep heeft geholpen.Had hij het anti-doping charter maar moeten respecteren dat stelt dat iedere renner van tevoren het wada moet verwittigen van zijn verblijfplaats zodat ze indien ze het nodig vinden een onaangekondigde dopingcontrole kunnen houden.De wet is hier voor elke renner gelijk mijn beste,het is niet omdat hij Rasmussen heet en voor rabobank rijdt dat hij daardoor het recht heeft om een loopje met de regels te nemen en de boel alzo te belazeren .Wie dit toch doet en daardoor de anti-dopingscontrole ontloopt mag dan met recht en rede als bijzonder verdacht gebrandmerkt worden.Als je niets te verbergen hebt hoef je niet met leugens af te komen dat je op dat moment zogezegd in mexico zit,terwijl je in werkelijkheid in de dolomieten aan het trainen bent,en hoef je óók geen controles te ontlopen ...
Hij heeft iedereen belogen mijn beste, de anti-dopingscommissie,zijn eigen bazen die hem eerst nog zo verdedigd hebben,de hele wielersport ,en uiteindelijk ook zichzelf....
En heeft hij nog ondanks alles het lef om te verkondigen "De Rooij is gek".
Zo'n man is een schande voor de wielersport,net zoals Vinikourov en de rest van het zooitje gedopeerden die in hun hang naar roem en geld een mooie sport totaal aan het ondermijnen zijn....
En nee meneer zulke zaken maken mij triest, omdat ik vanaf nu in elke koers de winnaar met een scheef oog zal bekijken en met de gedachte in het achterhoofd van "heeft hem geslikt of niet".....
Altijd beter zo dan al die dopingzondaars ongestraft verder de hele boel te laten belazeren ter eer van hun eigen glorie en het grote geld dat eraan vasthangt, terwijl de cleane renners hier het slachtoffer van zijn...
Laat ze de boel nu maar eens flink uitmesten,en alle dopingzondaars en regelovertreders er onverbiddelijk en deze keer voorgoed uitknikkeren....
Te beginnen met al diegenen die ofwel de laatste twee jaar allemaal al op het gebruik van doping betrapt hebben,of geprobeerd te hebben om aan hun onaangekondigde buiten-competitie dopingcontroles te ontsnappen...
Laatst bewerkt: 26 jul 2007