Efkes excuses aan The Crow. Ik had gisteren(op dat moment) juist persoonlijk iets ellendigs meegemaakt(waar ik me niet in verdiep), en reageerde misschien een beetje heftig(en mgs ligt me al gevoelig ook
). Anyways, ik bedoelde het dus niet slecht he dude
.
Over mgs4: Ik vind gewoon als men zo onder de indruk is van halo 3, COD4, RE5 cutscene trailer, Mass Effect,... dat men niet kan beginnen te zeggen dat mgs4 maar 'gewoon is', of niet baanbrekend, of weet ik veel wat. Sommigen mensen doen precies alsof we met een simpel spelletje te maken hebben. Maar dat lijkt me gewoon, niet willen zien. Want die shit die ik gezien heb, is echt wel van hoog niveau. En ook al is het je smaak niet. Je kan nog altijd zien dat het niveau even hoog, of hoger is dan ander opgenoemde games. Persoonlijk vind ik het onge-evenaard. Maar dat is misschien uiteindelijk wel met smaak te maken. Anyways, ik vind gewoon alle details zoo mooi. Misschien dat het er niet super over de top uitziet(anuwel?), maar als ik naar het totaal pakket van alleen al deze demo bekijk, vind ik het pure next gen power.
Tuurlijk zitten er nog wat dingetjes in die veranderd kunnen worden(zoals het "niet horen van een afkomende rollende Snake in een vat"). Maar swat, ik ben blij, andere ps3 bezitters zijn blij, en bijna iedereen weet dat we met een topper in wording te maken hebben
. Dat is het voornaamste
. En dit is Hideo Kojima zijn laatste meesterwerk als zowel regisseur als producer. Dit is de laatste game waar hij zich volledig op stort. En dat is iets wat ik zeer ga koesteren. Voor mij is hij nu al een legende, en binnen zoveel jaren, zal hij in het algemeen in de gamingindustrie als legende bekeken worden, dat weet ik
.
En die mgs games tonen zoveel emotie, zoveel diepgang en sfeer. Qua verhaal, de beste games die er bestaan(voor mij dan toch).
Hoe een fictief verhaal met een non fictief verhaal gecombineerd wordt, is altijd subliem gedaan. En in de games zitten ook altijd zo weinig foutjes. En dat is met games als splintercell,... toch heel anders. Anyways, jullie zullen wel door hebben, dat ik blij ben met die shit
.
Greetz
Klik om te vergroten...