1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

3. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde ook op niemand ik vond het gewoon grappig dat SC met MGS wordt vergeleken, maar als jij je aangesproken voelt.. be my guest.

Btw Filmpje van Burnfout te grappig :lol::lol:_O_

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voel me niet aangesproken hoor, wilde er alleen even op reageren omdat ik de discussie volgde :)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Efkes excuses aan The Crow. Ik had gisteren(op dat moment) juist persoonlijk iets ellendigs meegemaakt(waar ik me niet in verdiep), en reageerde misschien een beetje heftig(en mgs ligt me al gevoelig ook :+). Anyways, ik bedoelde het dus niet slecht he dude ;).
    Over mgs4: Ik vind gewoon als men zo onder de indruk is van halo 3, COD4, RE5 cutscene trailer, Mass Effect,... dat men niet kan beginnen te zeggen dat mgs4 maar 'gewoon is', of niet baanbrekend, of weet ik veel wat. Sommigen mensen doen precies alsof we met een simpel spelletje te maken hebben. Maar dat lijkt me gewoon, niet willen zien. Want die shit die ik gezien heb, is echt wel van hoog niveau. En ook al is het je smaak niet. Je kan nog altijd zien dat het niveau even hoog, of hoger is dan ander opgenoemde games. Persoonlijk vind ik het onge-evenaard. Maar dat is misschien uiteindelijk wel met smaak te maken. Anyways, ik vind gewoon alle details zoo mooi. Misschien dat het er niet super over de top uitziet(anuwel?), maar als ik naar het totaal pakket van alleen al deze demo bekijk, vind ik het pure next gen power.
    Tuurlijk zitten er nog wat dingetjes in die veranderd kunnen worden(zoals het "niet horen van een afkomende rollende Snake in een vat"). Maar swat, ik ben blij, andere ps3 bezitters zijn blij, en bijna iedereen weet dat we met een topper in wording te maken hebben :). Dat is het voornaamste :). En dit is Hideo Kojima zijn laatste meesterwerk als zowel regisseur als producer. Dit is de laatste game waar hij zich volledig op stort. En dat is iets wat ik zeer ga koesteren. Voor mij is hij nu al een legende, en binnen zoveel jaren, zal hij in het algemeen in de gamingindustrie als legende bekeken worden, dat weet ik :).
    En die mgs games tonen zoveel emotie, zoveel diepgang en sfeer. Qua verhaal, de beste games die er bestaan(voor mij dan toch). Hoe een fictief verhaal met een non fictief verhaal gecombineerd wordt, is altijd subliem gedaan. En in de games zitten ook altijd zo weinig foutjes. En dat is met games als splintercell,... toch heel anders. Anyways, jullie zullen wel door hebben, dat ik blij ben met die shit :).
    Greetz

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :D Je kan het beste GTA IV voor de xbox 360 kopen

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Die vat ik ff niet. Bestaan Metal Gears dan echt? BEstaat Snake echt? Het is toch echt een volledig fictief verhaal. Daarnaast is het wel duidelijk dat dit een knaller gaat worden, zoals elke Metal Gear game.

Hideo Kojima wordt trouwens al als een legende gezien, hoor. Van Metal Gear op de MSX tot nu heeft hij zoveel topgames gemaakt (alhoewel hij natuurlijk niet in de buurt van Miyamoto komt _O_). De enige die in de buurt kan komen qua verhaal met details in games is Yu Suzuki met de Shenmue serie, maarja... die wordt nooit afgemaakt.

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

In MGS3 bijvoorbeeld zit de Cuban Missile Crisis erin verwerkt + toespraken van president Kennedy, Rusland met Breznev enzovoort. Er worden wel degelijk non fictie elementen gebruikt.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Laat ik dan net niet deel 3 hebben gespeeld :+

In de andere delen zit echter weinig tot geen non-fictie, wat ik me ervan kan herinneren.

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde een paar weken geleden dat er veel meer semi- non fictie elementen in MGS2 had moeten zitten, onder andere een aanslag in NewYork, de verwoesting van het vrijheidsbeeld enz, echter dit werd geschrapt omdat de game net na 11 september uitkwam en het toen te gevoelig lag..

Vandaar dat die game qua verhaal een beetje vreemd is.

En in deel 1 zit ook wel wat non fictie elementen o.a. over de atoomwapens + het Manhattan project.

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening over mgs4
    Dit overtreft mijn stoutste verwachtingen. De animatie van de personages, het detail in de omgevingen, de variatie in stealth-technieken, het gebruik van de camo-suit, zelfs het ambient-geluid is megacool. And of course: Old Snake kickt ass zoals de besten.

het is niet om bepaalde mensen aan te vallen maar sommige zitten hier echt te mierenneuken over dingen zoals die doos die uit het niets verschijnt of die ton, die camo van alée dat die guards da nu nie zien! Daar gaat het niet om het gaat gwn om de fun en de humor van HK.

en btw de mensen die mgs vergelijken met splinter cell.
    mgs en mgs2 kwamen uit voor splinter cell dus zeg niet dat mgs pikt van splinter cell

voor de mensen die zeggen dat de game niet zo mooi is, kijk naar deze pic:
    http://www.magix-photos.com/mediapo...E/oma/10/8416E0B03AAC11DCBA45BD345243F36E.jpg

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
  13. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze hier nog liggen voor de nintendo :). Was toen nog wel klein en verstond weinig van het spel. Ben er nooit in geslaagd het uit te spelen. Ik denk dat deze game over een goede tijd samen met de nintendo wel wat geld zal waard zijn later.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Die game misschien wel, de Nintendo valt wel mee. Ik heb nog een Nintendo staan in de originele doos + games in de originele doos in bijna nieuwstaat. Hij wordt pas echt geld waard als er zoveel stuk gaan dat er nog maar een klein gedeelte over is.

15. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen probleem dude...had het ook niet zo opgevat dus toen je zei 'ff excuses maken...' dacht ik....uh..okay...is goed joh...hehe.

Ik reageerde alleen ff dat ik 'bijv.' zei en niet specifiek SC.

Daarnaast waren die dingen van het 'rollende vat' en de 'Playboy' meer reacties omdat je alles zo geweldig vond...in die zin dat alles perfect was en dat is het zeker niet dus ik moest wel ff 'lullig' doen (je zegt nu zelf ook dat ze dat van het 'rollende vat' kunnen verbeteren) ;)

Ik reageer verder alleen ff op wat ik heb gezien en niet specifiek MGS...het had bijv. ook een nieuwe NBA Live trailer kunnen zijn. Maar wat ik zag was niet zo geweldig dat ik dacht...damn...dit overtreft alles. Het is meer zoals bijv. Mass Effect, Halo 3, etc. dat ze allemaal hun eigen ding hebben en dat is voor sommige 'gewoon' en voor andere 'next-gen'.

Daarnaast vergeten vele ook dat je moet kijken naar de serie zelf (als er een serie van is dan) en het niet alleen draait om graphics. Neem bijv. Forza 2; graphics zijn niet super maar de rest zit 'goed' in elkaar en t.o.v. deel 1 is het waardige opvolger. Tuurlijk zijn er altijd dingen voor verbetering vatbaar maar om een spel af te schrijven omdat de graphics niet next-gen zijn slaat nergens op (niet gericht op iemand maar je leest soms reacties; graphics zijn slecht dus het spel ook :confused:).

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow.....dan moet ik misschien m'n 360 maar wegzetten en wachten totdat de rest kapot is *)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nouja, je weet... hoe zeldzamer, hoe meer mensen ervoor willen geven (verzamelaars). Dus een nog niet-kapotte 360 van de launch is nu al een fortuin waard! :+

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu heavenly sword demo aan het downloaden, en dan ga ik de verlengde RE5 trailer downen op psn. Daar zitten naar het schijnt gameplay footage in verwerkt. En sommigen beweren dat het de vetste shit is, die men tot nu toe heeft laten zien, nog vetter dan mgs4. Qua graphics dan he, qua game? Ik vond mgs3 ook een veel beter game dan re4, en re4 had mooiere graphics :). Anyways, ik ben serieus benieuwd. Ook mooi dat het allemaal op de playstation staat. Dus, ik ga het onmiddellijk op de playstation checken, dan is de impact het mooist :).

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er staat inderdaad een hoop mooi nieuw materiaal op de verschillende PS stores. Als je van God of War houd Boss, dan vind je Heavenly Sword ook heel erg vet. Check voor mijn bevindingen even de Heavenly Sword thread Boss, ik zal alvast zeggen dat ik laaiend enthousiast ben.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist gespeeld. Is idd wel vet :). Maar ik heb zojuist ook de trailer van RE5 gezien, damn! Vette shit. Heel indrukwekkend allemaal. Lijkt wel enorm hard op RE4. Maar het ziet er echt vet uit. Komt wel pas in 2009 uit natuurlijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina