De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

groningen doet gewoon hetzelfde als ajax. ajax wil Babel niet kwijt dus hangt er een belachelijk prijskaartje aan. hetzelfde doet Groningen met Suarez.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik zou suarez laten gaan, voor 6,5 kan je egt wel een aardige replacement halen...

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Babel is 17 miljoen wel waard.. Suarez echt geen 9 miljoen.. Babel speelt al meerdere seizoenen keer op keer sterk, heeft een hele goede techniek..

Oke, misschien geen 17, maar minsten 14 :cool:

4. basovich

basovich Guest

ik weet het niet. Ik ben nooit echt zo'n fan geweest van Babel. alleen tijdens Het EK -21 vond ik hem redelijk spelen maar nou ook weer niet topclub waardig. vind Suarez echt niet aan hem onderdoen maar dat komt waarschijnlijk omdat Suarez een echte spits is. Babel vind ik meer een buitenspeler alhoewel hij in de jeugd toch ook altijd spits was.

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt dan duidelijk geen voetbal verstand. die jongen heeft nog niet bewezen een goede speler te zijn, nog geen seizoen constant gevoetbald. dus ga alsjeblief niet met verhalen aan komen zetten dat hij 14 mil waar is.
    Want als liverpool toevallig geen 80 mil te besteden had en ze wilde hem kopen voor 7 mil was die ook weg hoor, en waarschijnlijk met een grote strik er omheem.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, als ik kan genieten van een voetballer, in meerdere wedstrijden, heel veel wedstrijden, vind ik dat hij 17 miljoen best waard is. Het is overdreven, maar fok, Liverpool had inderdaad geld over.
    Ga je mond houden over voetbal verstand, want als ik dat had, zat ik allang als trainer bij Ajax met m'n 18 jaar.
    Ik geniet van voetbal, heb er geen verstand van. Ik weet wat buitenspel is ja, en ik weet hoe je tegen zo'n bal aan moet trappen..
    Ben je scout, trainer of coach bij een grote club? Nee? Dan heb je er dus ook geen verstand van..

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En wie ben jij om zijn waarde wél te kunnen bepalen? Als je zegt dat Babel maar 7 miljoen waard is en zegt dat Babel niet heeft bewezen een goede speler te zijn ben jij degene met stront in je ogen :):

Was niet persoonlijk, heb niks tegen Go Ahead. Maar vind het wel vervelend als fans van clubs die niet eens rivaal zijn van Ajax 'n beetje gaan juichen en klappen als er iets gebeurt wat niet in het voordeel van Ajax is.

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  8. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, en praat niet over 'grote strik eromheen' want daar zijn genoeg domme gasten van die dat constant zeggen bij elk gerucht.:emo:

9. basovich

basovich Guest

bron: V-bal

bron: ED

Stam weg, Sneijder weg. moet nog leuk worden volgend seizoen bij Ajax.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was te verwachten he, ik had eigenlijk gehoopt dat Babel ook nog een jaartje bleef en dan dit jaar gewoon kampioen worden en daarna een leegstroming van spelers. Maar welke teams wilden hem nou? Juventus geloof ik en Man U toch? Hmm, dan zal ie wel naar Man U gaan denk ik.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    een quote op voetbalzone (waar elke keer de discussie en de vergelijking met babel en suarez wordt gemaakt)

Als Babel voor 9 weg was gegaan kostte suarez nooit 9,5 miljoen

6,5 miljoen is een winst van ruim 550 % voor groningen.....

12. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AZ legt Pellè voor vijf jaar vast
    [​IMG]ALKMAAR- Graziano Pellè (22) speelt de komende vijf seizoenen in Alkmaar. De Italiaanse jeugdinternational verruilt zijn club Lecce voor AZ. De lange spits was in juni op het EK Onder 21 in Nederland actief, waar hij met Jong Italië de Olympische Spelen via een play-off haalde. Pellè wordt dinsdag om 14:00 uur aan de pers gepresenteerd.

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het sneu voor Koevermans. Kan ie weer een seizoen bankzitten als ie geen andere club vind.
    Raar dat Van Gaal geen basisspeler in hem ziet ondanks de 22 goals vorig seizoen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wil hij ook het liefst weg. Misschien omdat Louis van Gaal veel beter kan omgaan met jonge spelers dat hij hem daarom niet hoeft. Koevermans is ondertussen al iets van 28 toch?

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad.. Stuur maar naar Ajax.. jammer dat AZ niet in Nederland wil verkopen..
    Snap het echt niet.. Ze willen hem kwijt, maar niet aan Ajax, PSV of Feyenoord..
    En buitenlandse clubs willen volgens AZ te weinig betalen.. is toch krom..?

16. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    AZ denkt dat ze een topclub zijn.:emo:

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Helemaal juist, beste man.

18. basovich

basovich Guest

zoooo 2006 om andermans quotes te veranderen=(

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeggen wat je wil maar ze zijn verre van een topclub.

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Gast ga ergens anders je frustraties botvieren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina