nauw...hehe mooie titel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door daantjuh_15, 29 jul 2007.

1. JeePee

JeePee Guest

Ja dat zou wel kunnen, maar dan gaan je ouders uiteraard vragen waarom je niet gezegd hebt dat je voetschimmel had. Of ze zeggen: Laat eens kijken dan.

Ik zou gewoon heel veel moed verzamelen en het aan je ouders vertellen. Ik ken je ouders niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je gaan uitlachen. Ze zullen vast wel begrip hebben.

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij komt nog is dat ze waarschijnlijk al weten van het probleem. Alleen niet weten dat het probleem er nog steeds is. Hiermee wordt je namelijk eigenlijk altijd geboren en het probleem is er niet opeens uit het niets. Dit is ook gewoon routine om dit bij de geboorte vast te stellen door de artsen in het ziekenhuis of de verloskundige.

3. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    kom op zeg niet schamen om het aan je ouders vertellen
    ze zullen je echt niet gaan uit laggen ofzow
    ik zal het gwoon aan me vader vertellen mischien zit het in de familie (weet jij veel)

Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey niet iedereen is er comfortabel mee om zulke dingen aan z'n ouders te vertellen, houdt daar rekening mee.

Maar je hebt toch zo'n soort GGD of weet ik veel wat, waar je zeg maar anoniem naartoe kan? Daar kan je ook heen als je een SOA hebt ofzo, of daar kan je je laten testen op een SOA. Ik ben alleen even de naam ervan vergeten... Ik ga even op zoek!

Edit
    Nou daantjuh_15 (inmiddels daantjuh_17 dus :9). Ze hebben bij de GGD Zuid Holland in ieder geval een soa-poli waar je anoniem terecht kan. Als je nou slim bent, bel je gewoon even de GGD die bij jou in de buurt zit. Dan vraag je daar of je anoniem terecht kan voor het probleem dat je hebt. De persoon die je daar aan de lijn krijgt ken je toch niet!
    Dat lijkt mij 't slimste.

Gewoon even naar http://www.ggd.nl zoek een GGD bij jou in de buurt en bel even, ok?

5. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    zo da's best handig moet ik onthouden;)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Wat bedoeld de OP'er met te nauw? Bij mij was het als 5-6 jarige te nauw. Zo nauw dat zelfs plassen nauwelijks kon zonder pijn te lijden. Me ma nam me mee naar dokter die me door verwees naar het ziekenhuis. Daar snijden ze het een beetje open en klaar. Vrij simpele in greep en heb er nog nooit last van gehad.

Zie het punt niet om je voor iets te schamen waar jezelf geen invloed over hebt.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2007
  7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je het niet aan je ouders wilt vertellen komen ze er nooit achter. De arts mag er nooit iets over zeggen vanwege zijn beroepsgeheim. En het komt al helemaal niet op de rekening te staan.

Ik zou gewoon een keer langs de huisarts gaan, hij kan je daar goed bij helpen. Hij is immers mede opgeleid om dit soort problemen aan te pakken.

8. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke...nou ja, iedereen bedankt voor alle reacties:), zal binnenkort wel ff kijken dan maar:)

ashavan: hoelang duurde herstel etc dan? pijnlijk?

9. Ashavan

Ashavan Guest

Geen idee is al zoveel jaren geleden geweest. Zal best wel wat pijn gedaan hebben en het littekenweefsel is haast onzichtbaar.

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik klein was had ik dat ook, zal dan wel normaal zijn. Maar ik gaf er toen een flinke "ruk" :+ aan, deed verdomde pijn, maar alles werkt nu wel prima. Uhhm ok... toch raad ik je aan om naar de dokter te gaan. :D

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Idd, je huisarts heeft beroepsgeheim en kan er ook voor zorgen dat de ingreep ook qua rekening geheim blijft.
    Maar waarom geheimhouden? Hiervoor hoef je je niet te schamen: het komt vaker voor en je kan er niets aan doen. Zeg gewoon dat je het ergens hebt gelezen op internet (xbw ;)) en dat het je bekend voorkomt en dat je denkt dat je het zelf ook hebt. En maak dan een afspraak met je arts.

So, go see the doc!

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    naar de dokter, afspraak maken in het ziekenhuis die gaan het dan met elektroshokjes (zodat je niet doodbloed :+) in orde maken.. je hebt dan wel een littekentje maarja dat voel je niet :+ en je wordt plaatselijk verdoofd en die prikken in je eikel zijn geen pretje :emo: maar daarna voel je er niks meer van.. volgens mij moest ik een maand wachtten met sex dus dat was wel kut maar daarna heb je er gewoon geen last meer van..

edit: alsjeblieft niet rekken! en als de dokter je een zalfje geeft.. probeer t maar, maar t helpt waars toch niet

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan beter het "pijn in m'n zak"-topic worden...

Telkens als ik weer zo'n 'ervarings'-reply lees, dan voel ik het gewoon bij mezelf...

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb je een verdomd gevoelig inlevingsvermogen 8) Gevoelige jongen :+

Kudo's voor alle mensen hier trouwens die helpen en advies geven! Maakt mij trots op XBW als community ! :) :thumbs:

15. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah jonges tis gelukt haha :+, nee maar heb gewoon handmatig gedaan zelf hehe...maar tis gelukt..gewoon heel rustig aan :+ maargoed, iedereen super bedankt voor reacties! echt tof...

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    succes met je verdere carriere :cool:

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.924
    Met een stanleymes? :+

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

pff, ik heb t zelf ook gehad, gelukkig hebben ze mij volledig verdoofd toendertijd, want als ik hoor over een prik in je eikel, ga ik echt door de grond 8)

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Op XBW verdwijnen al je problemen en zorgen als sneeuw voor de zon

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.924
    Doe-het-zelfers gebruiken nou eenmaal dat soort gereedschap

Deel Deze Pagina