Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen het iig wel als je de URL in je adresbalk plakt.
    Vooral die laatste screen ziet er wel goed uit :)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Te druk op de server misschien. Als ik rechtsklik op het rode kruisje en bij eigenschappen de naam van de JPG selecteer en kopieer in de adresbalk, dan zie ik m wel.

    EDIT Shinhead was me net voor :D
     
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen pics van die blogger site als IMG zetten. Ik weet ook niet waarom...:9 Anders moet je ze even opslaan en dan ergens anders uploaden.;)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, daar heb ik geen zin in! :+
    Dan maar gewoon rechtermuisknop op het kruisje en de URL plakken! ;)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het ziet er gewoon prima uit klaar.... Je kunt uren gaan letten op details in het publiek enzo en je daaraan storen, maar dan focus je je niet op hetgeen dat belangrijk is.

    Animaties, spelers, veld, details op spelers, noem maar op. Grafisch is deze game best wel sterk. En geef toe? Hoe vaak kijk je naar het publiek?

    Enige dat ik aan zou passen (als ik de ontwikkelaar was) is dat ik een replay (aangezien de coordinaten van spelers bewaard worden in het geheugen) grafisch net ff mooier zou maken. In dat geval kunnen ze de tribunes wel volgooien met netter publiek. Tijdens het spelen wordt de kwaliteit dan weer verminderd.

    een beetje het idee wat Forza doet, wanneer je een replay bekijkt. Hij hoeft dan immers geen berekeningen meer te doen. Alles is al opgeslagen.

    EA doet dat bijvoorbeeld ook. Want als je het spel gewoon speelt, heb je echt niets aan alle details op de shirts en op de gezichten van de spelers (en zie je ze ook niet). Alleen in close up heb je daar iets aan. Bij Fifa is het verschil alleen te groot, waardoor ik het weer niet echt mooi geimplementeerd vind. Het zijn daar een soort van cutscenes.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  6. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik let ook bijna nooit op het publiek. Maar FIFA heeft echt wel die mooie graphics, als je gewoon met een camera van heel dichtbij speelt zie je het ook.
     
  7. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de graphics. Ik oordeel zelf pas echt als ik het in beweging heb gezien.
    Het gras is in ieder geval alweer mooier en de gameplay blijft
    fantastisch. Er zitten ook een hoop nieuwe dingen in die
    de gameplay weer beter maken. (Teamvision bijvoorbeeld, waarbij
    de A.I. van je tegenstander zich wapent tegen jouw manier van
    spelen. Ook shirtje trekken, schwalbes, geen zwarte schermen
    tussen de animaties door, kroegbeelden van feestende supporters
    en voor mij van belang: de editmodus is terug!)

    Screens van PES 6 vond ik ook niet verbluffend, maar het
    daadwerkelijke spel in beweging op mijn HD'tje was al niet te
    vergelijken met stilstaande screens.

    Dit spel wordt de absolute voetbaltopper. No doubt.
    Is het next gen? Volgens sommigen niet. Ondanks dat komt dit spel
    volgens mij in de buurt van perfectie en ziet het er fantastisch
    uit. Maar nogmaals; echt oordelen kun je pas als je het
    gespeeld hebt.

    Vergelijk het maar met de Transformers Movie. Over de stilstaande
    screens was er grote paniek onder de fans. 'het zag er niet uit'.
    Michael Bay zei toen al 'wacht maar tot je het in beweging ziet'. Hij had
    gelijk.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Amen,

    PES6 screens waren idd ook niet supermooi maar de bewegende beelden waren veel strakker (op een hd, nu heb ik die gelukkig en het spel moet daar ook op beoordeeld worden, mensen zonder HD tv wil ik niet eens horen) dan de screens.

    Deze screens zijn mooier dan die van een jaar geleden met PES6, dus je kan er zeker van zijn dat het allemaal net wat mooier gaat worden. Een revolutie op graphics zal het niet zien maar degene die daarop zitten te wachten verwijs ik door naar een ander welbekend voetbalspel.

    Zo te horen en te zien gaat Konami ook de sfeer verbeteren, mix dat met mooiere beelden, nieuwe gameplay van een bijna superrealistisch voetbalspel en we kunnen ons borstje natmaken. Deze game gaat ass kicken, zonder twijfel.
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speelde laast deeltje 2 van PES nog even weer, en als ik eerlijk ben, vind ik dat er grapisch niet veel verbetering inzit...Ook qua gameplay is het eigenlijk aldoor hetzelfde oke de gameplay is goed tot perfect, maar dit spel staat eigenlijk sinds deel 2 gewoon al stil in zijn ontwikkeling...

    Ook dit deel vind ik tot nu toe niet overtuigend overkomen, als FIFA zijn gameplay dit jaar in orde heeft krijgt PES het zeer moeilijk in mijn ogen..
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bovenstaande screens zijn nou niet echt representatief. Wacht maar tot je ALLES in motion ziet. Dan zie je daadwerkelijk verschil met PES2.

    Enige wat ik verschrikkelijk kut vind is het feit dat de menu-muziek wederom kut is dit jaar. Maargoed, dan gaat die maar weer uit.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Tsja, het zou ook niet best zijn als je geen verschil ziet tussen PES2 uit het jaar 0 en dit deeltje wat dan ook nog eens next-gen moet zijn, ik blijf erbij dat het qua verhoudingen van toen en nu niet verbijsterend veel verschil is geboekt, maja ik laat me graag verrassen en wacht af...
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het verschil qua graphics tussen pes6 op de ps2 en xbox360 echt heel groot!
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het ook niet over PES6!
    Ik heb het over het vershil tussen deel 2! en dit deel wat next-gen moet zijn dat daar in mijn ogen niet zo'n super super groot verschil inzit.!
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik bedoel ermee dat ik dus wel een groot verschil zie want pes6 op de PS2 vind ik een stuk lelijker als op de 360. En lijkt me niet dat deeltje 2 mooier was dan deeltje 6 op de PS :)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach je moet alles in motion zien nogmaals.... Zeetdruppels, kleding dat beweegt en vies wordt, noem maar op.

    PES2008 wordt veel mooier, maar misschien zie je dat pas als de eerste video's verschijnen! ;)

    P.S. Willen er nog mensen mee? Ik heb het plan om donderdag 23 augustus te gaan. Ik kom vanuit Noord Holland, er rijdt hoogstwaarschijnlijk al één iemand mee. Het is pak en beet 6 uur rijden, dus dan vertrekken we wel vroeg.
     
  17. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    dus je gaat toch maar naar Leipzig toe, heel verstandig.
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dat verstandig vind,
    ga je dan toch ook :9
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat DOET hij ook ;)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ieder jaar hoor ik dat weer, de screens zijn niet mooi enz... PES6 op de PS2 ziet er vele malen beter uit dan PES2 op de PS2. PES6 op de 360 ziet er nog veel beter uit op een HD-televisie. Een beetje een broodje aap verhaal.

    Verder hoor ik vooral tegenstellingen. Je zegt dat de gameplay nagenoeg perfect is maar het blijft altijd hetzelfde. Dat is niet waar, ieder jaar zijn er verbeteringen in de gameplay. Een perfect spel (is PES zeker niet trouwens) kun je niet drastisch gaan aanpassen, alleen perfectioneren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina