Het ziet er gewoon prima uit klaar.... Je kunt uren gaan letten op details in het publiek enzo en je daaraan storen, maar dan focus je je niet op hetgeen dat belangrijk is.
Animaties, spelers, veld, details op spelers, noem maar op. Grafisch is deze game best wel sterk. En geef toe? Hoe vaak kijk je naar het publiek?
Enige dat ik aan zou passen (als ik de ontwikkelaar was) is dat ik een replay (aangezien de coordinaten van spelers bewaard worden in het geheugen) grafisch net ff mooier zou maken. In dat geval kunnen ze de tribunes wel volgooien met netter publiek. Tijdens het spelen wordt de kwaliteit dan weer verminderd.
een beetje het idee wat Forza doet, wanneer je een replay bekijkt. Hij hoeft dan immers geen berekeningen meer te doen. Alles is al opgeslagen.
EA doet dat bijvoorbeeld ook. Want als je het spel gewoon speelt, heb je echt niets aan alle details op de shirts en op de gezichten van de spelers (en zie je ze ook niet). Alleen in close up heb je daar iets aan. Bij Fifa is het verschil alleen te groot, waardoor ik het weer niet echt mooi geimplementeerd vind. Het zijn daar een soort van cutscenes.
Laatst bewerkt: 31 jul 2007