1. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe het in 's-Hertogenbosch is maar bij ons heb je gewoon "geen" kans om full time te werken. Alleen nog als postbezorger. Ze willen de full-timers weg hebben, niet erbij.
    Mocht je wel een baan kunnen vinden dan zit je opzich wel goed want je verdient best veel bij de TNT.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, maar fulltime postbezorger kan dus wel ? Ik zal eens wat navraag gaan doen de komende tijd.

3. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Postbezorgers zijn volgens mij deeltijd werkers en hebben dus maar een 20 urige werkweek maar dat weet ik niet heel zeker. Ook verdienen postbezorgers veeeel minder dan de full-timers en zelfs minder dan de zaterdagbestellers (per uur dan).

4. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    toen ik weg ging bij de post (20 jaar), verdiende ik meer daar als wat ik nu krijg (23 jaar).

Had oa te maken met het contract en het feit dat ik al die jaren salaris had opgebouwd. Maar het loon wat je nu krijgt als bezorger is voornamelijk bestemd voor de huisvrouwtjes die toch een paar uur per dag willen werken als het kind op school zit.

5. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik (21) werk nu al een paar maanden als zaterdagpostbode (bij TNT natuurlijk :p) omdat ik een full-time baan wel kon vergeten. Het voordeel is echter dat ik evengoed buiten mijn contract doordeweeks kan werken en dat vrijwel zelf kan bepalen. Superveel werk je dan natuurlijk niet maar voor mij persoonlijk is het een uitkomst.

6. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu wel een probleem: ik verwacht een game (the Darkness) die afgelopen zaterdag is gepost. Het is nu woensdag , postbode is al geweest en nog steeds geen game. Wat moet ik nu denken?

tnt-fout of opgelicht?? Die gast heb ik al opgebeld en vertelde heel koeltjes dat hij het heeft opgestuurd, hij stelde zelfs zelf voor om het geld terug te storten, zonder dat ik erover begon. Als je een game ECHT heb opgestuurd dan pik je het toch niet dat iemand je opbelt om te vragen hoe en wat!en dan stel je toch zeker niet zelf voor om het terug te storten.??

maar goed ik ga hem dalijk maar weer bellen en eisen dat ik mn geld terug krijg

7. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    toch een fout. Hij heeft het retour gekregen, was toch iets mis met het adres lijkt me dan!

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep afgelopen week voor het eerst een wijk alleen, midden in de binnenstad. Gewoon alle winkels enz enz. Nergens staan nummers en heb nog weinig ervaring met het "zetten" enz. Ben behoorlijk lang bezig geweest en ook wel wat fouten gemaakt ja. Maar dit was dan eenmalig, krijg na vakantie m'n eigen wijk (normale wijk, en ook een kleinere) Deze word voor 6uur betaald!

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op het moment zijn d'r echt veel mensen die gewoon vakantie baan bij de tnt post hebbe en die zijn net wat luier d'r in.

Dus soms duurt het wel ff...

Of is ie perongeluk bij de buren gedumpt die net op vakantie zijn XD.

10. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik verwachtte sinds afgelopen maandag een game,,toen kreeg ik gisteren te horen dat hij het spel retour heeft gekregen en werd het opnieuw gepost. Dan zou het vandaag binnen moeten zijn, maar dat was ook weer niet het geval. Toen belde ik hem op dat ik mn geld terug wilde. Zonder ook maar een weerwoord werd mn geld teruggestort. Dan denk ik...als je een spel ECHT zou hebben opgestuurd dan ga je toch niet akkoord met 100% geld teruggave..

al met al heb ik iig wel mn geld terug.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oftewel hij lulde gewoon uit zijn nek...

12. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft hier iemand ervaring met zuiderpark - computers uit den haag, ik heb zondag al geld over gemaakt, en dinsdag kreeg ik een mail dat het verzonden was, ik heb nu nog niets binnen. Weet iemand miss hoe hun versturen,, via de post of via zo'n busje met pakketjes. ik kom iig niet op het woor daar voor 8)

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Onder Rembours ofso iets? :cool:
    Geen ervaring met ze, maar dat zal wel goed komen neem ik aan....

Mij is ook net nog een pakketje verzonden! Is het mogelijk dat ik deze morgen nog in de bus kan verwachten?
    (Gewoon klein pakketje dat door de brievenbus past, net als een brief)

Ik ga namelijk Maandag avond weg op vakantie, en heb dat pakketje eigenlijk wel nodig.
    Want maandag hoef ik hem niet te verwachten toch?

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Bij zuiderpark verschilt het nog weleens wanneer je het binnenkrijgt. Ik heb het een keer de dag erna binnen gekregen, maar het heeft bij mij ook weleens een kleine week geduurt.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bump.

Ik ben vandaag niet tevreden over de Postbode. Ten eerste heeft ze m'n PU in z'n buurmans brievenbus gestopt terwijl er echt iets heel anders staat bij m'n buurman. En dan meteen m'n grootste punt is dat ik een verjaardagskaart heb ontvangen in een brief die gewoon aan de onderkant helemaal opengescheurd is waardoor je zo de kaart eruit haalt, m'n oma gebeld ( waar die vandaan komt ) en die weet er niks over gescheurde envelop. Even als komt de post pas om 5 uur hier, weet niet of dat normaal is.

Hopelijk gebeurt er niks met m'n Halo 3 & PGR3.

16. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 5 uur moet het binnen zijn. ;) Bij mn vorige huis kreeg de xbox hoesjes vaak kapot in de bus, gelukkig verhuist en geen last meer van. :)

17. Zuiderpark

Zuiderpark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We proberen altijd om bestellingen zo snel mogelijk te versturen.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Doosjes gaan wel regelmatig kapot ja.. ze moeten ook door zo'n pers enzo he op sorteerterein dus er gebeurd nog wel eens regelmatig wat.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu wat games aan het verkopen, en dat kost natuurlijk een behoorlijk aantal postzegels.
    Nu dacht mijn moeder dat er zoiets bestond als pakketkorting?
    Koop veel postzegels in 1 keer en je krijgt wat korting.

Klopt dit? :)

Nog een vraagje: 3 games passen op elkaar gestapeld niet in 1 keer door de brievenbus.
    Ik neem aan dat dit gewoon opgelost mag worden door een iets grotere envelop te nemen? :9

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  20. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk bij de TNT (zaterdagpostbode), maar de PU wordt nu door Selektmail of door Sandd bezorgd..Tnt doet het dus niet meer :)

Waardoor ik gelijk een andere vraag heb. Er staat dus dat de nieuwe PU al uit is (paar dagen) maar heb hem dus nog niet gezien. Mensen die hem (met abbo) al wel hebben gehad? Het gaat om nr. 11 (167)

Deel Deze Pagina