De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    niet.

Suarez wordt nu afgeschilderd als de boeman, maar is niet helemaal reëel. Ajax deed een prima bod van 6,5 mln, maar Groningen vraagt gewoon een belachelijk hoog bedrag. Suarez vindt terecht dat Groningen slechts in schijn medewerking verleend. Koevermans en Lazovic zijn nog goedkoper dan Suarez volgens de maatstaven van Groningen.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Milevsky gaat dus never nooit komen. Die gast wil echt niet naar nederland toe. Maar als die komt zouhet super zijn want die gast is focking goed. En dsan idd gewoon lekker 4-4-2 spelen.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    overmars en bosvelt trainen met go ahead eagles mee

4. basovich

basovich Guest

overmars is daar toch voorzitter ofzo? of doet iets met die club iig;). en bosvelt weet ik niet maar zullen wel niet terugkeren op de velden denk ik.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij wil niet naar Nederland toe? Alsof Oekraïne een voetbalparadijsje is... :+

Ik denk dat hij tegen een flink salaris best bij Ajax wil komen spelen. Voor veel spelers is dat toch een tussenstap naar de absolute top.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Was overmars daar geen Technisch Directeur? Volgens mij traint hij wel vaker mee met GAE.

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Kheb een reis naar Madrid geboekt van 5- tot 8 oktober. Op 7 oktober speelt Real Madrid tegen Recreativo, dus daar kan ik dan mooi heen. :cool:

Kan ik gelijk die vernieuwde fanshop in het stadion bekijken en uiteraard leegplunderen. :9

En ja, Overmars heeft een administratieve functie bij GAE, ik dacht ook administratief directeur.

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij zal wel een beetje zijn conditie op pijl willen houden, ik hoop echt dat ajax nog een goede speler koopt :D

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ie in Oekranie meer zal verdienen dan hier in Nederland.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Veel meer. Het voetbal van Oekraïne wordt geregeerd door die dubieuze zakenmannen. Ze hebben geld zat en geven het allemaal veel uit. Waarom denk je dat er een tijdje terug zoveel Brazilianen en Portugezen naar het Oostblok vertrokken. Niet voor de sportieve uitdaging natuurlijk

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, da's misschien waar. Maar de topsalarissen hier zullen niet ver van zijn salaris liggen gok ik. Ik geloof dat Huntelaar 2 miljoen verdiend. Dat verdienen gemiddelde spelers in Engeland ook. En ik gok dat Milevskiy ook (hooguit) zoiets verdiend.

Als hij nou omgepraat kan worden (Van Geel kan dat als geen ander volgens mij) en men hem een -naar Nederlandse maatstaven- pittig salaris aanbiedt is hij misschien wel te halen. Je moet hem er van overtuigen dat het de ideale tussenstap is.

Anders is Delgado een goed alternatief denk ik. Was altijd een groot talent (gezien op de Olympische Spelen dacht ik). Wel 4-4-2 gaan spelen.

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Musampa had zich aangeboden (geen interesse van Ajax hierin) en Ajax zou al een alternatief hebben voor Suárez.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kiki Musampa? Nou, toch een leuke speler hoor:D Plus één der Mohikanen. (Ware het niet dat Kiki geen belangrijke schakel was toen)

Jammer dat het nog geen Eredivisie is:D

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Voorbereiding zegt gelukkig erg veel :emo:

Falkirg met dat lucky doelpunt......

Ach we zien het wel hoe ze presteren tegen Middlesbrough en Inter.
    Ben beniewd hoe suarez zaak afloopt.....straks wordt het weer een gevalletje defour, die nu van mij toch wel mag komen....

Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal waar, maar ik vind het toch erg knap dat Inter van Manchester heeft gewonnen met 2-3 :thumbs: Eerste helft alleen gezien maar daarin speelden ze zeer sterk en maakte twee mooie goals. Twee keer Suazo en één keer Ibracadabra _O_ En dan waren een stel Argentijnen en Brazilianen + Vieira er nog niet eens bij *)

En beide ploegen speelden toch wel met de sterkst mogelijke opstelling.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee maar kijk bijvoorbeeld eens naar HSV-Juve of Hannover-real madrid.......slaat nergens om (wat hier wel eens gebeurd) een voorbereiding te gebruiken als argumentatie dat een ploeg slecht gaat presteren :emo:

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Of dan Liverpool die vorig jaar in de voorbereiding met 5-0 klop kregen van Mainz, en het daaropvolgende seizoen de Champions League finale te halen.

Begint het Amsterdam Tournament trouwens vandaag? Ik denk namelijk de hele tijd dat het 3 tot 5 augustus is, terwijl het toernooi maar twee dagen duurt. :confused:

18. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is donderdag en zaterdag avond als ik me niet vergis.

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vrijdag en zondag dan het Port of Rotterdam Tournament, met Feyenoord Liverpool, Porto en Shenhua.

4 dagen voetbal achter elkaar dus. :)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi is dat, heb het voetbal wel gemist de laatste maand :) Dus vandaag Ajax-Arsenal?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina