gozer wat hebben we aan zon opmerking voor jou ?
als je eens niet zo bij de hand was en gewoon even googeld en de oude halo 2 live experience delen terug leest dan zal je wel anders praten.
zon beetje 95% van de nederlandse halo 2 top was arrogant. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook nogal hoog van mezelf ophad. maar ga hier nu niet lopen verkondigen dat je maat niet arrogant was, lees alsjeblieft eens terug wat er allemaal niet was gezegd. misschien was undutchable tegen jou niet arrogant
- de keren dat ik met/tegen hem speelde was hij dat ook niet- maar, op het forum was hij het zeker.
en ja jij mag denken dat ik bagger slecht ben, daar wordt me dag weinig slechter door. Ik weet van wie ik kan winnen, van wie ik verlies en tegen wie ik een leuke match zal hebben. En dat is goed genoeg voor mij.
en ja het is inderdaad zo dat wij qG mannetjes zoals jij ons zo leuk noemt, vaak van account zijn veranderd. En het moge dan zo zijn dat er niet veel over ons is gepraat, ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn tijd toen niet heb lopen verdoen aan het uitschelden en kleineren van mensen op het forum van XBW.
peace, Vin
kusje
p.s: airwave ik zal even online komen man kan je me fanboy outhangen heel relax! en maestro weet niet of hij online komt vanmiddag had hij nogal praatjes dat hij niet online zou komen ofzo.
Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2007