1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    al terug?*)
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb die authentieke unieke Poké Ball binnen waar ik het laatst over had, hebben?

    En geen gezeur over Povvd3r, het is ook gewoon Powder en zo zul je hem MOETEN NOEMEN (MUHHUHUHAUHAUH) maar je schrijft het zoals niemand het heeft zodat je uniek bent. En néé, MasterSpy is geen 1337-tag.
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Hey lijk je het cool als ik de mix ga posten op een forum voor nieuwsgroepen? Zullen vast wel veel meer zijn die het erg vet gaan vinden. Alle credits gaan dan naar Metz uiteraard:b:
     
  4. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    de lan is 28 tot en met 30 september en de plaats weet ik nog niet moet ik ff vragen.

    Ga mah ff nah www.halo3lan.tk

    ps. Kenny ik moest van Wiz vragen of jij ook weer komt dit jaar
    en als je Joep en Vincent eerder spreekt dan mij vraag of die ook zin hebben om te gaan. RLC gaat waarschijnlijk ook
     
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik wel kunnen ja.

    Is het dan de bedoeling dat we halo 3 spelen toch?
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Knakkerd, mijn naam hier op dit forum is Candyman he, ik had het al gelezen het lijkt me vet idee (vincent ook).

    *Towel, het was wel me allereerste mix he op Virtual Dj moet je er even bij zetten. Er zitten een paar overgangen in die zwaar rot zijn. Volgende mixje dat ik ga maken word hoogst waarschijnlijk Lounge, nog rustiger.

    *SmartaZZ wat loop je nou te eilen over een pokémon bal? Tuurlijk wil ik die hebben!!! (heel ziek dat je aan Vincent serieus hebt gevraagd of ik een of anderen freak ben).

    * Realistic, de naam van de site is Halo3lan maar de bedoeling is dat we Tetris gaan spelen lekker old school.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2007
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk niet!
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, niet op de naam gelet, dacht dat het mischien nog halo 2 was :p
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    maar Joep en Stijn hebben jullie al interesse om te gaan of niet?
    Nu nog kijken of Vincent ook eventueel interesse heeft
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is mij goed hoor
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    WTF heb jij het dan weer over? Je had mij je poké-fetish al lang uitgelegt laat maar eens horen wat vinny nou weer allemaal zat te ijlen.
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Haha jij was bang dat ik pokemon freak was (is ook zo) Azz Metz Catch em all je weet. Dus die pokemon bal krijg ik 30 Augustus?

    Masterspy zeker naar die Lan goed idee, vind vincent ook 100%. Ik praat nu voor want ik weet dat hij dat wel chill bill vind.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dat je dan ook op die lan bent dan?
    Ik had met tom en lars over, misschien is het wel makkelijk als we voor die lan ergens op een station (denbosch ofso) elkaar ff tegen komen en met elkaar reizen. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb er zin in. 8)
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Denbosch is perfect voor mij, ik kijk er naar uit. Word leuk twee goede teams, beetje oefenen en lol maken kan nooit kwaat. Klinkt als muziek in de oren voor mij. Een ding weet ik wel en dat is dat ik wat meer Lans ga bezoeken met Halo 3. Kan eigelijk ook niet anders want ik sta op 0 denk ik zo zo zo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2007
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    welke dagen willen jullie gaan?, ik ga alle 3 de dagen denk ik
     
  16. fetEX

    fetEX Guest

    jo ben thuis .. rome uit de house .. vin in tha house..
    en ja vind het ook een goed idee! wel dom dat jullie je dat nog afvragen.

    heb zin om iedereen bij elkaar te zien idd! eindelijk lange jan eens zien.. is denk weer 2 jaar geleden en toen kende (lees: speelde) ik nooit met de janman.

    zal vanavond weer online zijn voor al mijn fanboys!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2007
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Jan is de man die een hele groot neus hebben kan/ ze kuif.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    1) ja ben nog steeds de man
    2) Mn neus is nog steeds groot
    3 ) Mn kuif is ook nog steeds groot
    4) heb een 360 maar mn draadloze controller doet het niet.
    5) Ik wil online en de fanboy gaan uithange voor vincent
    6) ik hoop stiekem dat metz er ook is

    yeah
     
  19. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    die vQ Undutchable is niet de Undutchable of sir ice 2k6,daar had ik al een keer naar gevraagd!!!
    Undutchable arrogant???whahaha laat me niet lachen dat is ie absoluut niet!!!
    of je moet echt zo bagger slecht zijn en dan denken dat jewel goed bent en er ook nog een grote bek over hebben.
    JA dan zet HIJ je op je plaats,niets mis mee toch???

    ik heb het idee dat ik veel qG mannetjes moet kennen uit de good old halo tijd,alleen wordt daar niet zoveel over gepraat!!!
    zullen waarschijnlijk wel al enkele keren hun naam veranderd hebben,behalve Exp dan!!!
    Exp is mn proffe mattie:)

    btw Towel i still love you!!!
     
  20. fetEX

    fetEX Guest

    gozer wat hebben we aan zon opmerking voor jou ?
    als je eens niet zo bij de hand was en gewoon even googeld en de oude halo 2 live experience delen terug leest dan zal je wel anders praten.

    zon beetje 95% van de nederlandse halo 2 top was arrogant. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook nogal hoog van mezelf ophad. maar ga hier nu niet lopen verkondigen dat je maat niet arrogant was, lees alsjeblieft eens terug wat er allemaal niet was gezegd. misschien was undutchable tegen jou niet arrogant
    - de keren dat ik met/tegen hem speelde was hij dat ook niet- maar, op het forum was hij het zeker.

    en ja jij mag denken dat ik bagger slecht ben, daar wordt me dag weinig slechter door. Ik weet van wie ik kan winnen, van wie ik verlies en tegen wie ik een leuke match zal hebben. En dat is goed genoeg voor mij.

    en ja het is inderdaad zo dat wij qG mannetjes zoals jij ons zo leuk noemt, vaak van account zijn veranderd. En het moge dan zo zijn dat er niet veel over ons is gepraat, ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn tijd toen niet heb lopen verdoen aan het uitschelden en kleineren van mensen op het forum van XBW.

    peace, Vin
    kusje

    p.s: airwave ik zal even online komen man kan je me fanboy outhangen heel relax! en maestro weet niet of hij online komt vanmiddag had hij nogal praatjes dat hij niet online zou komen ofzo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina