Uhm, er kloppen een aantal dingen niet aan jouw verhaaltje. Ten eerste gaat Microsoft niet over 2 jaar met een nieuwe Xbox beginnen als bluray aanslaat, aangezien ze al lang bezig zijn met dat ding. Hetzelfde geldt voor Sony en Nintendo. Hoe ik dit weet? Dit is al sinds jaar en dag zo en dus hoogstwaarschijnlijk nu ook.
Daarnaast zeg je dat het de vraag is wanneer ze in staat zijn games te maken met zeer veel opslagcapaciteit. Dit is een heel verkeerde aanname, aangezien dit een slecht uitgangspunt is vanuit de ogen van een programmeur. Ze zouden nu ook al games kunnen maken en de hele disc vol kunnen gooien, maar het is juist de kunst om games zo klein mogelijk te houden. Echte GOEDE programmeurs kunnen dus nog zeer zeker de komende 2 a 3 jaar nog rond komen met de dvd.
En over GTA: Jammer, maarja... ik hoorde dat er nogal wat problemen waren met onder andere de framerate in de game. Ik denk dat dit ook vooral de oorzaak is van de uitstel. Daarnaast is het alleen maar meegenomen, want er komen in die periode nog stapels met toppers uit!
Laatst bewerkt: 2 aug 2007