[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen het van Natasia al wisten, die is in het echt ook zo. Maar die anderen zoals Lieke en Nadia veranderen echt in de Gouden Kooi (tenminste als je die telefoongesprekken met hun ouders hoort) door het kinderachtige van DGK. Zo zullen mensen over hen in het echte leven een verkeerd oordeel hebben ja. En als jij na 1,5 jaar nog wordt herkend dan zullen zij wel wat langer worden herkend dan een jaar zoals ik eerder zei idd ja. Tenzij jij iets heel extreems hebt gezegd in die 10 minuten :+

Gister was overigens het schoolvoorbeeld van mensen die te lang met elkaar in één huis zitten, wat een gestoorden zeg met dat eten enzo haha.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik werd helemaal niet herkend toen ik op tv was, 2x zelfs! :eek:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb het nooit gekeken, intresseerd me niet. In ieder geval gister zag ik een stukje maar die Terror Jaap is echt een mogool, ik bedoel het niet negatief die gast is gek en dat vind ik leuk.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hij is een sociopaat volgens sommige "psychologen". Stond in de Nieuwe Revu.

Hij is ook hoogbegaafd... 8)

En volgens mij ook schizofreen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lol met zijn Emo-Jaap Terror-Jaap en Excuus-Jaap 8)

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ligt het trouwens aan mij of is de band breedte van de online online afleveringen? Ik kan namelijk niet normaal meer de gouden kooi online kijken

7. Shizzel

Shizzel Guest

De streams zijn eraf door 'Stop de Gouden kooi' mensen enzo.

Edit: Oh, ik volg het niet, maar las dat de streams eraf lagen omdat Talpa er maatregelen tegen had genomen ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2007
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Doen het nog gewoon hoor...

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Bij mij doen ze het ook nog wel maar het lijkt net of ik met minder snelheid kan downloaden. Ik kan steeds 5 seconden kijken en dan moet ik weer een poosje wachten tot er weer 5 seconden zijn geladen. Heel irritant dus... Eerst had ik hier geen last van maar sinds donderdag in een keer wel.

EDIT:
    Heb dit trouwens bij alle afleveringen en bij alle programmas die op programma gemist staan. Streams van andere sites doen het wel gewoon.
    Ik zal tien zelf weleens een mailtje sturen

Laatst bewerkt: 4 aug 2007

Deel Deze Pagina