De SVS PB10NSD is er! De beschadigingen vielen onwijs mee. Mooi dingetje hoor. Heb alleen nog wat problemen om 'm goed te calibreren maar ik ga nu eerst even naar correct de achterspeakers halen. Daarna ga ik me kamer ff beetje verbouwen zodat de subwoofer als het ware onder m'n rechtervoorspeaker staat. Nu staat hij niet echt strategisch. Maar eerste reactie is toch wel: laag Helaas kan m'n db meter geen lage tonen meten dus miss ff db metertje meenemen bij correct. Kijk wel even.
Vanmiddag ervaring met de speakers en foto's.
EDIT:
De Q8Sjes zijn gekocht, helemaal nieuw in doos etc., toch mooi met 280 euro van de adviesprijs af Heb de SVS nu goed neer gezet en de juiste fase gevonden. Volume heb ik op het gehoor moeten doen want ik heb geen decibel meter met C-stand. Maar de bass gaat heerlijk op in het geheel. Het lijkt alsof de lage tonen uit de speakers komen en dat zocht ik echt voor muziek. Heb wel het idee dat de SVS iets sneller had mogen zijn maar dat drukt de pret niet, hij moet dan ook nog inspelen. Ben er in elk geval reuze tevreden mee.
De Kefjes klonken lekker bij correct, zeker het beste voor onder de 200 euro, miste alleen wat laag maar dat zal de SVS wel aanvullen. Zit nu alleen met een probleempje met de plaatsing, omdat de Kefjes stukken beter zijn te plaatsen dan de B&W's heb ik een betere plek voor ze bedacht maar daar is de speakerkabel niet lang genoeg voor. Ik heb nu wel een plekje in mijn hoofd maar dan moet ik een kabel met 1.5 meter verlengen, dus moet even gaan kijken of dat allemaal gaat lukken. Ik ga wachten tot m'n pa thuis is, dan kan die ook ff komen kijken.
Heb ook besloten alle (gebrande) dvd's die eigenlijk beetje rommelig stonden in de SVS doos te flikkeren (paste niet eens, dus het AH XL kratje moest er ook aan geloven ). Heb nu een hele kale muur maar daar ga ik denk ik 2 ingelijste filmposters ophangen. Alleen nog even kijken waar ik die teringbende aan DVD's ga laten, past niet in m'n kamer.
Vanavond als alles 5.1 ready is ga ik maar is The Incredibles kijken, ben zeeeeer benieuwd.
Laatst bewerkt: 6 aug 2007