De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben zelf ook gestopt met voetballen na een aantal blessures.
    De ergste is nog wel dat ik mijn stuitje zwaar gekneusd had, heb daar bijna een jaar last van gehad in totaal. Meerdere malen ribben gekneusd, 1 keer een spier gescheurd en dat was het wel zo'n beetje. Ben nu ongeveer 4 jaar gestopt, maar ik begin het nu toch wel te missen. Dus wellicht dat ik over een jaar ofzo weer begin.

2. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    tering wat doen jullie allemaal met dat voetballen:p ik heb nog nooit iets gebroken wel een keer iets gescheurd maar dat kwam door schoolkamp... En ik speel hoofdklasse dus laag speel ik ook weer niet

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben nogal ruig in het veld om het zo maar te zeggen. Het maakte mij niet zo veel uit hoe ik uit de wedstrijd kwam, als we maar wonnen.

4. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    waar speelde je? ik ben ook ruig in het veld maar ik deel de klappen uit en mij gebeurt niet zoveel ik heb van die smerige overtrainingen die de scheds niet merkt maar de speler heel erg.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nooit hoog gespeeld ofzo. 1e klasse is het hoogste wat ik heb gehaald. Ik ben niet echt een speler met smerige overtredingen, maar meer met die lompe grove overtredingen.

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha boeren voetbal, ikzelf sta meestal voorin, rechts buiten ofzo en merkt dan ook hoe lomp en irritant die verdedigers zijn, tenen trappen, vast pakken bij broek en shirt, elleboogjes. maarja meestal krijgen ze ook wel een schop terug als ik '' per ongeluk '' naast de bal maai :)

7. basovich

basovich Guest

sorry hoor maar Alex eruit?! dat is dus echt wel 1 van de beste verdedigers van de wereld. Alves snap ik. is wat mij betreft gewoon een eendagsvlieg geweest voor Heereveen.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Barça is nu op TVE. Leuk om effe te zien. Tweede helft al, nog een half uurtje voor de liefhebber.

Weet niet of iedereen in NL TVE heeft. Hier in de randstad wel iig.

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij is het nog niet bekend waarneer de uitspraak precies komt, maar de commissie vertelde dat het lastig ging worden om het vóór donderdag 00.00u (wanneer Ajax de spelerslijst voor de CL moet inleveren) te bepalen.

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er nog iemand iets gehoord over Bojan Krkic? Hij zou komend seizoen toch misschien aan ajax worden verhuurd?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gaat vrijwel 100% zeker niet gebeuren, tenminste niet voor de winterstop. Beguiristáin wil 'em eerst sowieso nog tot de winterstop houden, daarna kijken ze denk ik hoe alles er dan voor staat. Dat is het laatste wat ik erover heb gelezen, en hij doet nu ook veelvuldig mee in de voorbereiding dus ik zie hem voorlopig niet meer uitgeleend worden.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij zou toch samen met dos santos worden opgenomen in de hoofdmacht om als back-up te dienen voor de sterren?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, al denk ik wel dat ze ook gewoon af en toe speelminuten zullen krijgen tegen kleine tegenstanders enzo. Dus niet helemaal alleen als back-up. Heb er zelf een beetje gemengde gevoelens bij, want ze komen uiteindelijk toch veel op de bank te zitten, dat is iets minder voor hun ontwikkeling. Maar aan de andere kant zijn het uiteraard gewoon nu al geweldige spelers, dus is het wel erg lekker dat we zoveel kwaliteit achter de hand hebben.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is wel weer zo dat ze nu veel meer kunnen leren van voetballers als messi, dinho, eto'o en henry tijdens de training.
    Ach de tijd zal het leren zullen we maar zeggen.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Welke clubs wonnen de laatste drie jaren ook alweer het bekertoernooi? Alledrie topclubs toch?

Niemand is hier bij gebaat. Alleen maar een drukker schema. Die play-offs zijn er ook nog altijd.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Soms winnen kleine clubs de beker omdat Ajax PSV en Feyenoord dan meer bezig zijn met de competitie en CL want daar draait het eigenlijk om. Als dit zou worden veranderd denk ik dat er gewoon altijd grote clubs de beker gaan winnen, dat ze dan beter hun best ervoor gaan doen.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ook weleens leuk als een 'mindere' ploeg de beker wint? :{

18. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Luis Suarez heeft de arbitragezaak die hij tegen FC Groningen had aangespannen verloren. Dit meldt de club zelf donderdagochtend op het digitale thuis.

De Uruguayaanse spits was vorige maand naar de KNVB gestapt om zijn overgang naar Ajax af te dwingen. Het management van Suárez eiste dat de club hem moest laten gaan omdat sprake was van financiële -en sportieve verbetering.

De arbitragecommissie ging weliswaar gedeeltelijk mee in de sportieve en financiële positieverbetering van Suárez bij een eventuele overgang naar Ajax, maar de aangedragen redenen werden niet zwaar genoeg bevonden.

“Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering.”

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die opzet van Reker lijkt me niets. Schema wordt te vol zo. Bovendien is de kans dat een subtopper zo de beker wint relatief klein. Topclubs zullen zich niet gauw 2 keer in korte tijd verslikken tegen een subtopper.

Goede zaak dat Suárez wint. Zo blijven contracten nog iéts waard.

Ajax moet trouwens tegen Slavia Praag; zij wonnen na strafschoppen tegen MSK Zilina. Sterspeler Smicer is geschorst voor het eerste duel.

20. basovich

basovich Guest

VI

die komt dus niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina