The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    zoek de skeleton key zo fijn ding

2. Ashavan

Ashavan Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2007
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nocturnal Shrine :)

Ik level zo langzaam nu, ben level 18 maar het gaat echt sloom!

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Als je bij de Thieves Guild zit kan je lockpicks kopen.

5. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    die is zo fijn die key, echt gaat alles veel sneller

6. Ashavan

Ashavan Guest

Denk dat ik de Mages guild quests even laat voor wat het is en een lading Daedra quests ga doen eer ik weer verder ga met de mages guild.

Ben van plan als ik fighter en mage guild master ben alle losse quests te doen en de mainquest verder. Dan als de held die de wereld heeft gered niet meer weet wat te doen. Hij geraakt op het slechte pad en gaat Thieve Guild quests doen om vervolgens te eindigen met de dark brotherhood quest line :p

Heb wel redelijk leuke armor. Alles enchanted en zo. Wil wel nog een fatsoenlijk cuirass en helm.

7. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    helmem zijn lastig weet iemand een glas helm te vinden?

8. Ashavan

Ashavan Guest

geen idee

9. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    haha thnx heb ik wat aan

10. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik ga denk ik ook eerdaags beginnen met Oblivion, heb hem al liggen (CE) en krijg de game guide eerdaags ook. Die zal ik ook wel nodig hebben want ondanks dat ik dit soort games leuk vind ben ik er altijd ontzettend slecht in en mis ik de helft van het spel!

11. Ashavan

Ashavan Guest

I know. Had een linkje, maar was voor Morrowind en daar kun je niet veel mee in Oblivion :)

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    haha nee inderdaad. de rest van me armor is wel glas moet alleen nog maar een helm

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik was in enkele maanden al level 35. Ik ben met een ander personage nu ook iets van level 17 of 18, maar dat deed ik ook in minder dan 50 uur als ik me niet vergis. De storyline heb ik op zijn snelst in 16 uur en 40 minuten gedaan, en het kan nog sneller. In de storyline kun je al ruim boven level 10 uitkomen. Maar goed, de skeleton key helpt dat wel bij. Beste stukje gereedschap van het spel, om een hamer na als je Master bent in Armorer, dan heb je maar 1 hamer nodig en die kan je gratis vinden. De skeleton key is ook zo goed als gratis. ;)\o/

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel een Helm die de looks van de Glass Helm heeft, die ligt vlakbij Anvil aan de westkust en dan nog een stukje zuidwest op de bodem van de zee op een skelet. Zit onder meer underwater breathing op en Night Vision is wel grappig 8)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik moet vechten? Ik kan echt geen fatsoenlijk gevecht uithouden in die eerste Oblivion gate zonder de pijp uit te gaan... :{ M'n schild werkt niet tegen die vuurballen en ik moet 100x meppen voordat zo'n beest kapot gaat :'-(

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, tsja het werkt gewoon voorzich vind ik,

het leuke van oblivion en soortgelijke spellen, is dat je het kan laten voor wat het is, en gewoon in een guild kan gaan, of wat side-quests doet,

en kom wat later terug, misschien lukt het dan wel, als je het spel beter begrijpt

bij die quest kwam ik toen op een geggven moment bij een soort van platform, waar je over heen moest, alleen je moest het goeie pad volgen, je krijgt zo'n boek ofzo, waarin een soort van tekens staan, dat als je logisch nadenkt laat zien hoe je moet lopen

en ik had het gelijk door, ik voelde me toen helemaaal slim:p

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zet je spel op pauze en ga naar Gameplay. Verander daar de moeilijkheidsgraadbalk naar links, zodat je het iets makkelijker krijgt. Dit is de enige tip die ik je kan geven, voor de rest is het ook gewoon meppen met de rechter trigger. ;):9

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie ook last van zo'n stomme update die je maar niet kan downloaden? Ik baal hier erg van want nu kan ik geen Oblivion meer spelen terwijl ik online ben.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het nog niet gemerkt. Als je me verteld hoelang je dit probleem al hebt, dan kan ik vertellen of ik je gelijk kan geven?

20. Ashavan

Ashavan Guest

Die helm moet ik dan maar eens gaan halen. Ben me Nighteye ring kwijt geraakt en vond dat erg handig in donkere dungeons en in de nacht. :)

Problemen met xbox update had ik gisteren. Moest 3x herstarten eer hij een fatsoenlijke verbinding had om het te downloaden. Heeft me veel te veel tijd gekost :mad:

Vechten in Oblivion is handig. Meestal loop ik met een 2hander zwaard rond en dan is het gewoon hakken met de rechterschouder knop. Daarnaast leer ik mezelf ook beetje magie zoals Shield voor extra defense. Hakken, stap terug, hakken, stap terug, aanvalsknop ingedrukt houden en een laatste harde klap leveren. Shield met elven longsword gebruik ik alleen als ik in nauwe plekken ben met 3 ogres of 3-4 trollen achter me aan. Maar dan heb je de spel paralyze die ook nog damage doet. Schakel er zo 1 uit en de andere 2 hakken maar. Als je moeite hebt inderdaad via Gameplay eerst de moeilijkheidsgraad verlagen tot je het door hebt. Doe de Arena questline op die manier en je hebt zo het vechtsysteem door ;)

Ging net slapen om level omhoog te gaan. Krijg ik bericht gebeten te zijn door een vampier hahaha. Dat wil ik pas als laatst om mijn "gevallen held RP" compleet te maken. Dus even cure quest gestart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina