Die helm moet ik dan maar eens gaan halen. Ben me Nighteye ring kwijt geraakt en vond dat erg handig in donkere dungeons en in de nacht.
Problemen met xbox update had ik gisteren. Moest 3x herstarten eer hij een fatsoenlijke verbinding had om het te downloaden. Heeft me veel te veel tijd gekost
Vechten in Oblivion is handig. Meestal loop ik met een 2hander zwaard rond en dan is het gewoon hakken met de rechterschouder knop. Daarnaast leer ik mezelf ook beetje magie zoals Shield voor extra defense. Hakken, stap terug, hakken, stap terug, aanvalsknop ingedrukt houden en een laatste harde klap leveren. Shield met elven longsword gebruik ik alleen als ik in nauwe plekken ben met 3 ogres of 3-4 trollen achter me aan. Maar dan heb je de spel paralyze die ook nog damage doet. Schakel er zo 1 uit en de andere 2 hakken maar. Als je moeite hebt inderdaad via Gameplay eerst de moeilijkheidsgraad verlagen tot je het door hebt. Doe de Arena questline op die manier en je hebt zo het vechtsysteem door
Ging net slapen om level omhoog te gaan. Krijg ik bericht gebeten te zijn door een vampier hahaha. Dat wil ik pas als laatst om mijn "gevallen held RP" compleet te maken. Dus even cure quest gestart.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2007