Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen han. en weet niet zoveel als han, maar dit weet ik wel;) hopelijk zeg je direct niet IK VROEG HET AAN HAN:p Ja je kunt transfers doen via edit mode:lol:
     
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    han is me voor!!:p:p

    Edit: yes man weet je het zeker han, zou wel vet zijn als je nu weerspelers van isreal bijvoorbeeld bij arsenal kan stoppen!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we ons toch allemaal tot HanTerp de xboxworldforum pes 2008 God richten heb ik ook nog wel wat vraagjes.

    Uitgebreid editen kan geloof ik weer he?
    Zijn er meer online mogelijkheden, toernooitjes bijvoorbeeld?
    Gaat het baltempo weer omhoog?
    Zijn de backs niet zo belachelijk slecht meer?
    zijn sommige spelers niet meer zo tering overrate?
    Krijgt de AI ook echt wat meer intelligentie?

    Op de laatste hoef je geen serieus antwoordt te geven als je het niet weet?

    Wanneer ga je btw het eerste toernooitje organizeren, ik sta nog gerigistreerd op je site maar heb nooit mee gedaan aan een pes 6 toernooitje, maar daar kunnen we met het volgende deel verandering inbrengen.

    Groeten
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw geen HanTerp maar wel erg bedankt, heb je toevallig ook nog wat ingame trailers of zijn die er nog niet?
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog niet beschikbaar, alleen een teaser die je op YouTube kunt vinden.

    Ingame beelden zullen snel volgen tijdens Leipzig.
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is Leipzig precies???

    Is het ook weer mogelijk om spelers te selecteren voor landenteams (zoals bij PES5 kon) Bijvoorbeeld spelers toevoegen die standaard niet bij NL elftal zitten ofzo.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    23 tot 26 augustus. Twee weekjes nog.

    De edit-mode is zéér uitgebreid in PES2008, dus de kans dat je je ideale nationale elftal kunt creëren, is groot.

    Positionering van de keepers moeten ze echt nog verbeteren...
    In deel 6 is het zo dat ze echt dramatisch zijn uit hun doel, ze verkleinen het doel niet, maar maken het juist gemakkelijk om 1-op-1 te scoren. In de beta-versie is het dus nog niet optimaal, lees ik, maar ik hoop echt dat ze dat gaan verbeteren, anders wordt dat een hele grote ergernis.
     
  9. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke previeuw.. Ken niet wachten om hem zelf is te testen :9
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Om met je laatste vraag te beginnen: Wij starten over een week met het WK-handicap. Daar krijg je als speler een 'handicap' in de vorm van een team. Ben je erg goed, dan krijg je een minder team dan als je slecht bent. Zo willen we het verschil in speelsterkte wat wegwerken. Dat toernooi heeft nu al de benodigde 32 deelnemers, maar als er meer bijkomen zullen we het misschien gaan uitbreiden. Onder welke naam sta je dan op Pesonly ingeschreven? Niet onder deze toch?

    Wat je andere vragen betreft: Ik durf er na al die grappen over mij haast niet meer op in te gaan :D
    Toch een poginkje ;)

    - Zo uitgebreid als nu heb je nog nooit ge-edit :)
    - van Online is niets bekend, dus helaas, dan moet je nog even wachten.
    - Nee, zie het antwoord over de AI
    - Ik denk dat Owen en Drogba wel weer overrate zullen zijn omdat die op de covers in vele landen staan.
    - De AI is mijn favoriete onderwerp :) TeamVision! TeamVision zorgt er voor dat al je spelers ( en die van de CPU ) zich tactisch veel meer aan hun taken houden. TeamVision zorgt er ook voor dat de CPU zich beter tegen jouw opstelling wapent. Hij past zich tijdens de wedstrijd ook aan als jij op een bepaald gebied veel succes hebt. Wel is het zo dat zwakkere teams ook minder goede Teamvision hebben dan sterke teams. Dus net als in het echt zijn sterkere teams ook tactisch sterker. Het is nu veel moeilijker om te winnen, zelfs op het derde level! Dus ja, de AI is beresterk! :)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  11. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Owen is sowieso al overrated, toch zorgt die er wel voor dat Newcastle een aardig team is. Sowieso heb je met Duff, Martins, nu Allan Smith en nog een handje vol spelers een goede subtopper voor als je is iets anders wilt hebben dan Barca of Inter. Drogba heeft een uberjaar gehad, die wordt sowieso nog beter gemaakt. Dit terwijl die in PES6 eigenlijk wel goed gerate is IMO. Beer van een kerel, redelijke dribbelaar en een goede afmaker. Net als in het echt eigenlijk. Ze moeten oppassen dat Drogba niet de nieuwe Adriano wordt, een uberbodybalance (die van toepassing is), met een te hoge dribbelspeed (Adriano heeft 83 met zijn uberpostuur) en schot verpest echt meteen de game. Een Shot power van 99 zorgt ervoor dat elke bal op goal knakergevaarlijk is.
     
  12. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit echt begrepen wat het probleem was van Adriano. Als je gewoon zijn goeie linkerbeen afschermt kan die niet schieten en moet ie met rechts schieten wat een stuk minder is.. Welliswaar een dodelijke speler maar niet onverdedigbaar (nieuw woord?)
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Is PES 2008 al ergens te pre-orderen voor een schappelijke prijs eigenlijk. Vorig jaar had ik PES6 al in juli ofzo bij Zuiderpark gepreorderd, maar toen kreeg ik 'm 2 dagen na de launch. Wil hem nu op day 1 hebben. Los daarvan heeft Zuiderpark 'm nog niet bestelbaar volgens mij.
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zowieso dat ze die rating helemaal om moeten gooien.. ze kunnen een goed voorbeeld nemen aan cm 01-02, die rating is nog niet te uitgebreid zoals in de latere fm-delen en precies goed voor Pes dnek ik.. ratings lopen dan van 0 tot 20,.. ik geef wel wat voorbeeldjes..:

    robinho:
    [​IMG]

    alex:
    [​IMG]

    dit zijn enkelt voorbeeldjes, van mij hoeven ze het niet als knip en plakwerk in pes te stoppen, maar ik vind de rating van pes zwaar k.u.t.
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er kut aan een uitgebreider ratingsysteem dan het systeem wat jij voorlegt?
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel, wat ze nu hebben is ruk, daardoor krijg je de adriano'tjes etc etc, sterspelers die er beduidend bovenuit springen.. met een ander ratingssysteem komt dat er (mogelijk) minder in voor..
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat niet. Nu loopt het van 0 tot 100. Jouw systeem van 0 tot 20. Het enige verschil dat ik zie is dat PES een gedetailleerder ratingsysteem heeft.
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    hartelijk bedankt voor het uitgebreide antwoordt en ik ga ook zeker meedoen met je WK-handicap toernooi, ik sta daar gerigistreerd als saba geloof ik, wat is de site ook alweer want lange tijd geleden dat ik daar was.

    iets van peszone.nl

    edit: slimme jongen die ik ben zocht ff je signature op en gevonden, ik zat vorig jaar weer op een andere site waar ik jouw ook op zag maar ga me nu maar ff hier registreren.

    edit2: die andere was dus weer peslive.nl
    wat een gedoe allemaal zeg.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa idd, cm loopt vna 0 tot 20, maar in cm heb je wat andere ''onderwerpen'' van raten, dan in pes... en nog wat background ratings zoals blessuregevoeligheid etc wat je allemaal niet ziet in het spel maar wel kan editten.. en daar gaat het mij om. niet om de ratings..
    rating van 1 tot 99 vind ik prima, en btw, in pes gebruiken ze het van 50 tot 99,..
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat dacht je van gewoon NIET Pre-Orderen. In de winkel ligt ie snel genoeg hoor. Voor die paar Euro hoef je toch niet krom te liggen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina