Om met je laatste vraag te beginnen: Wij starten over een week met het WK-handicap. Daar krijg je als speler een 'handicap' in de vorm van een team. Ben je erg goed, dan krijg je een minder team dan als je slecht bent. Zo willen we het verschil in speelsterkte wat wegwerken. Dat toernooi heeft nu al de benodigde 32 deelnemers, maar als er meer bijkomen zullen we het misschien gaan uitbreiden. Onder welke naam sta je dan op Pesonly ingeschreven? Niet onder deze toch?
Wat je andere vragen betreft: Ik durf er na al die grappen over mij haast niet meer op in te gaan
Toch een poginkje
- Zo uitgebreid als nu heb je nog nooit ge-edit
- van Online is niets bekend, dus helaas, dan moet je nog even wachten.
- Nee, zie het antwoord over de AI
- Ik denk dat Owen en Drogba wel weer overrate zullen zijn omdat die op de covers in vele landen staan.
- De AI is mijn favoriete onderwerp
TeamVision! TeamVision zorgt er voor dat al je spelers ( en die van de CPU ) zich tactisch veel meer aan hun taken houden. TeamVision zorgt er ook voor dat de CPU zich beter tegen jouw opstelling wapent. Hij past zich tijdens de wedstrijd ook aan als jij op een bepaald gebied veel succes hebt. Wel is het zo dat zwakkere teams ook minder goede Teamvision hebben dan sterke teams. Dus net als in het echt zijn sterkere teams ook tactisch sterker. Het is nu veel moeilijker om te winnen, zelfs op het derde level! Dus ja, de AI is beresterk!
Klik om te vergroten...