Dat meen je niet... ik heb hem namelijk nog hem weer ziet op de AH, PM me dan even... ik heb namelijk heel veel werk moeten verrichten om deze auto te maken, en ik wordt echt bloedlink als ik zie dat deze gewoon doodleuknooit gezien op de auction house... en ik weet dat de japanner hem niet verkocht heeft. Het kan zijn dat mijn design is gedupliceerd met die glitch, ik heb er namelijk 5 verkocht voordat de patch uitkwam, dus er hoeft maar 1 tussen te zitten die hem heeft gedupliceerd en verkoopt met die glitch.
Als je zonder lock erop wordt verkocht op de auction house.
Zoals ik al zei, ik heb de originele paintjob nog bewaard, om aan te tonen dat deze 100% van mij is... maar als ie echt zonder lock wordt verkocht, dan houdt het dus op
Ik heb deze paintjob speciaal voor mij en een maat van me gemaakt, beiden vonden we het origineel heel tof, maar hij werdt pertinent niet verkocht door de eigenaar... dus vandaar dat ik er mee bezig ben geweest.
Nogmaals, ik heb hem nog niet gezien op de AH... ben ook niet online geweest met forza 2 sinds de update, maar PM me AUB even als je er 1 tegen komt... diegene die ze verkoopt moet namelijk onmiddelijk een ban van 2 week krijgen (dit kan ik dan aantonen bij turn 10).
Klik om te vergroten...