1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza2] Auto van de maand

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 1 aug 2007.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn nissan 350Z paintjob... ik heb er 5-6 van verkocht een maand geleden.. helemaal zelf gemaakt en een werkdag mee bezig geweest. Er was in het begin toen deze game uitkwam in japan een japanse kunstenaar die deze bak ook eens heeft gemaakt. maar dus wel compleet zelf gemaakt. (ik heb de 1000 en nog wat layers hier op mijn 360 om het te bewijzen ;) )

    Het logo is van het japanse ijsmerk "gari gari":

    http://utauouji.up.seesaa.net/image/garigari.jpg

    yummy!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    waar en hoe kan je je velgen kleuren eigenlijk?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat moet je ook gewoon bij het Paint Car gedeelte doen, dus waar je ook de kleur van je auto kan veranderen. Daar kun je dan je velgen, spiegels etc laten kleuren.
     
  4. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen gekochte velgen kleuren, de standaard velgen die bij de auto zitten dus niet.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag echt veel gedaan aan mijn auto. Hij word echt super vind ik. Hij kan zich denk ik wel meten aan de GTA IV auto. Maar mijn auto is van PGR4. Liever niet na-apen. Het is dat ik nu geen live heb anders konden jullie mijn auto al een deel zien. Hij word echt gruwelijk vind ik persoonlijk.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    volgende maand zal ik ook eens een inzending doen, zit nu zonder xbox en heb geen zin om er een te maken op m'n broertjes box. (geen HD dus erg onscherp).
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ook maar eens een 350z kopen en gaan painten
     
  8. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem er al goed uitzien
     
  10. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0

    Deze auto heb ik al honderden keren zien langs komen. En niet alleen van die japanner maar ook gewoon op auction house van andere mensen en dan het design niet gelockt. Dus ik vind dit een beetje verdacht. Niet dat ik gelijk zeg dat ik zeker weet dat je hem niet zelf hebt gemaakt maar, wat je ook zegt doordat deze auto al veel vaker op action house is gekomen vind ik dit een beetje verdacht.
     
  11. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zet je zijn xbox tijdelijk op je Hdtv.O-)
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat meen je niet... ik heb hem namelijk nog nooit gezien op de auction house... en ik weet dat de japanner hem niet verkocht heeft. Het kan zijn dat mijn design is gedupliceerd met die glitch, ik heb er namelijk 5 verkocht voordat de patch uitkwam, dus er hoeft maar 1 tussen te zitten die hem heeft gedupliceerd en verkoopt met die glitch.

    Als je hem weer ziet op de AH, PM me dan even... ik heb namelijk heel veel werk moeten verrichten om deze auto te maken, en ik wordt echt bloedlink als ik zie dat deze gewoon doodleuk zonder lock erop wordt verkocht op de auction house.

    Zoals ik al zei, ik heb de originele paintjob nog bewaard, om aan te tonen dat deze 100% van mij is... maar als ie echt zonder lock wordt verkocht, dan houdt het dus op :mad:
    Ik heb deze paintjob speciaal voor mij en een maat van me gemaakt, beiden vonden we het origineel heel tof, maar hij werdt pertinent niet verkocht door de eigenaar... dus vandaar dat ik er mee bezig ben geweest.

    Nogmaals, ik heb hem nog niet gezien op de AH... ben ook niet online geweest met forza 2 sinds de update, maar PM me AUB even als je er 1 tegen komt... diegene die ze verkoopt moet namelijk onmiddelijk een ban van 2 week krijgen (dit kan ik dan aantonen bij turn 10).
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Arr, ben vanochtend heel wat uurtjes bezig geweest met een leuk desing proberen te maken maar 't lukt gewoon niet! :mad: Wil gewoon niet lukker! Arrgh! Maar ja, nog even doorzetten.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik geloof je wel hoor. Maar ik had exact hetzelfde design al voor de europese release op een japanse site gezien. Daardoor is het een beetje verdacht.


    Hoezo lukt het niet? Heb je het painten nog niet helemaal door (welke vorm je wanneer moet gebruiken), of maak je steeds iets wat achteraf tegenvalt? Eigenlijk moet je eerst een goed beeld voor je hebben wat je precies wilt maken. Of een voorbeeld. Dan is het niet echt moeilijk vind ik. Mja ik ben benieuwd misschien vind iedereen hem hier wel mooi :)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  15. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik die dan van jou gekocht! Volgens mij heb ik deze, of heb ik deze gezien..... Weet het zelf niet meer zeker 8) Hij is wel mooi.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou je eens kunnen checken? je kunt zien wie de originele verkoper is van de auto, staat er "black neon dog" dan heb je hem van mij gekocht. dan is ie ook gelocked. is die niet gelocked, dan zou ik heel graag willen weten van wie je hem dan hebt gekocht ;)

    Als je hem nog hebt natuurlijk.. anders kun je het niet checken.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  17. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Come on with the brakes!
    [​IMG]
    [​IMG]

    World Tour!
    [​IMG]

    Bet you`re ;)
    [​IMG]

    Moeten nog een paar dingen veranderen alleen nog geen foto van gemaakt. For dead moet Of dead zijn. Bet you`re moet zijn Bet Your Are (omdat dat wat leuker staat :p)
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er "Bet You Are" van maken. Al die andere zijn fout Engels :thumbs: Mooi design verder.
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus jij hebt contact opgenomen met de Japanner die 'm gemaakt heeft?
    Ik heb dit plaatje sinds 27 mei op m'n PC (van japans forum geplukt) en blijf het apart vinden. Zelfs dezelfde velgen. Waarom zo weinig veranderingen.
    Maar ja, misschien heb je hier echt keihard aan gewerkt. Maar dit krijg je als je met een auto komt die al door iemand anders gemaakt is. Het was ook geloofwaardiger geweest als je dit verhaal direct gepost had in Forza thread (in plaats van: ik heb er 8 uur aan gewerkt en hou van ijs).
    [​IMG]
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    t blijft idd een apart verhaal maarja als hij het echt zelf ontworpen heeft is het idd een klote actie om die auto 100 keer op AH voorbij zien komen en als hij hem niet zelf gemaakt heeft is het gewoon stom als je dat leuk vind om zo te kunnen winnen ....


    post van de week wel mijn eigen eerst gemaakt paintjob wnat ben nog vollop bezig :9
     

Deel Deze Pagina