De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat Robben nog komt, maar ik denk dat Drenthe inderdaad de waterdrager op links gaat worden.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat niet waar is, Balboa heeft op beide vleugels gespeeld en komt aan beide kanten goed uit de voeten, al is wel gebleken dat deze jongen beter aan de rechterkant speelt.

Daarnaast Drenthe, mja ik weet het niet ik zie hem eerder als een vervanger voor Emerson die ze liever kwijt dan rijk zijn. Maar of hij daar goed naar voren zal komen ik betwijfel het, we zullen zien binnenkort met een vriendschappelijke wedstrijd.

Sneijder zal wel wat kunnen zijn voor Real, al denk ik persoonlijk dat ze het best nog even kunnen afwachten aangezien ze al Guti hebben die op dezelfde positie speelt en met dezelfde rol. Al met al denk ik dat ze naast Drenthe niet Sneijder gaan halen. Ookal komen ze met een goed bod, zodra Ajax Sneijder wegdoet zullen ze iemand van de jeugd moeten halen of iemand moeten aantrekken (en laat het in godsnaam niet Xabi Prieto zijn) dus dan zal Ajax kwa offensief voor een groot probleem staan.

Daardoor zal Ajax in mijn ogen niet meer voor het kampioenschap gaan maar eerder voor de centen, waardoor ze weer playoff zullen moeten spelen en dit altijd weer een loterij zal blijven. Waardoor ze CL kunnen mislopen en nog meer inkomsten, nee Ajax moet Sneijder houden met hoeveel geld een ploeg ook komt. Dan kunnen ze dit of het volgende seizoen al een vervanger gaan zoeken voor hem waardoor we gewoon kunnen blijven meedraaien om het kampioenschap.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Anders lees je even, voordat je me gaat betichten van liegen, en zie je dat ik "eigenlijk" zeg. Robinho is bij Real Madrid de enige die echt goed op beide flanken uit de voeten kan.

Als Sneijder nog weg gaat bij Ajax kunnen ze inderdaad wel het kampioenschap vaarwel zeggen. Hij staat toch eigenlijk wel garant voor zo'n 15 á 20 doelpunten per seizoen, en dat vang je niet zomaar op.

4. basovich

basovich Guest

Ik hoop dat Bakkal en Reis het een beetje goed doen:). geloof er wel in. en gelukkig heeft Ajax waarschijnlijk Sneijder niet tot beschikking.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk doen Jaap Stam en KJH ook niet mee, uit voorzorg voor de voorronde CL.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker belangrijk. De Johan Cruijffschaal boeit toch helemaal niemand? Kom op zeg...

7. basovich

basovich Guest

boeit mij ook geen flikker maargoed;)..eindelijk eens voetbal op de buis en psv hopelijk weer met een jong team.

Suarez is iig naar Ajax toe voor 9 mljn, waarschijnlijk kunnen ze hem al woensdag inzetten.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mooi dat Bossen scheids is, die had een lekkere reputatie als scheids met psv er bij, bij ajax Sparta voelde psv zich telkens genaaid

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, als Sneijder vertrekt heb je wel een bijzonder groot probleem. Eigenlijk heb je voor Slavia Praag nog een vervanger nodig (speler moet er dan volgende week dinsdag zijn) en zie maar eens een waardige opvolger te vinden, 20 dagen voor de deadline.

Ziet er nu toch wel naar uit dat-ie vertrekt....

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hij is toch voor 7,5 miljoen gekomen?

Maar goed, ik ben er niet blij mee. Ik denk dat je voor 7,5 miljoen ook wel een echte linksbuiten had kunnen kopen, want suarez is ook weer zo'n gemaakte linksbuiten net als babel. Jammer.

k hoop niet dat sneijder vertrekt trouwens. De deal moet binnen 5 dagen gesloten worden dan, want als hij woensdag gewoon speelt, dan blijft ie.

11. basovich

basovich Guest

9 miljoen incl bonussen. maar lees nu deze ongelofelijke k*t regel op v-bal. zal wel weer onzin zijn...

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik las het gister ook in het A.D. Vind het echt een onzinnge regel. Laat die kaarten gewoon lekker meetellen bij allebei in de competitie, of alleen in oefenwedstrijden, of alleen in de beker.

Lompe KNVB ook altijd.

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien begint het in Amsterdan dan eindelijk te dagen dat het tijd wordt voor 4-4-2?

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop het. Of ze vinden ff snel een type overmars ofzo:+

15. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Sneijder blijft. Zo niet dan moet Ajax zoiezo het maximale vragen, wat ze vast wel zullen doen. En ze moeten zeker weten een hele goede vervanger halen. Misschien Mbark Boussoufa, op dit moment weet ik verder even niemand maar er zullen vast wel meer haalbaar zijn.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond als VIP naar Roda JC - Real Murcia! :cool:
    M'n schoonpa moet vlaggen, dus ga met 'm mee als genodigde.

Ontmoet ik eindelijk Dick Jol! (die is scheidsrechter) :+

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is Dick Jol scheidsrechter joh:eek:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik bedoel dat ie vanavond de scheidsrechter is.
    Bijdehand! :+

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godverdomme:{

Mannen van hun woord...

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan nog steeds, hij is nog niet weg, laten we hopen dat het zo blijft, ik zie zo niet 1, 2, 3, een vervanger voor hem

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina