de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette foto's, zelf vind ik de oude bandit street motoren erg vet. Deze mag er daarentegen ook wezen.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vandaag me snor fox gejat......verdomme uit de parkeergarage nog wel

    zo zonde....ding was in een celica blauwe kleur gespoten door een bevriende spuiter van me :mad:
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt klote, ik heb het wel eens meegemaakt met mijn fiets dat ik dacht dat hij gestolen was maar uiteindelijk ergens anders stond. Echt een klote gevoel . Ik zou zeggen hou marktplaats goed in de gaten, ook de onderdelen sectie. Ik hoop dat er nog iets uit die beelden komt. Maar ik acht de kans klein. Hoe had je hem trouwens op slot gezet? Alleen stuurslot?
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hij is in een busje geladen :mad:
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is verdomd rot.
    Hoe had je hem verzekerd alleen wa?
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    alleen wa ja, maar daders kunnen hoop ik wel gepakt worden
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hatsee...nieuw speeltje :)


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/aprillia%20scooter%20001.jpg[/plaatje]


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/aprillia%20scooter%20002.jpg[/plaatje]


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/aprillia%20scooter%20003.jpg[/plaatje]


    en je mag er de snelweg nog mee op ook nog :+


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/aprillia%20scooter%20004.jpg[/plaatje]


    125cc aprillia scootert voor beukie.....lachen in de file :)
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha beuk toch, wat doe je jezelf aan :+
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha grappig man!! :D die dingetjes lopen ook wel lekker!!

    Heb vandaag eindelijk een middenbokje besteld :D Smeren zonder de fiets door de straat te hoeven drukken haha
     
  10. Sjakov

    Sjakov Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb sinds kort weer een nieuw tweedehandsje :thumbs:

    Aprilia SL 1000 Falco

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    he lachen....dit is een beetje de voorloper van de huidige rsv mille en de tuono familie.

    leuk ding man...veel plezier ermee.
     
  12. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat een bagger weer de laatste dagen! Af en toe is het nog wel te doen maar dit is echt een waardeloze zomer....

    @Sjakov: mooie bike! Zulke modellen vind ik persoonlijk het mooist. Je ziet nog wat van de motor die er in zit en is niet afgedekt door van die achterlijke grote stukken plastic :+

    @Beuker: is die 'scooter' puur voor het filerijden? Kan toch ook met je andere motor?;)
     
  13. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mn brommer bezorgd gekregen, helemaal geweldig.
    Eerste paar keer sloeg hij bij het optrekker steeds af maar nu gaat het helemaal automatische, het is echt heerlijk om op dat ding te rijden. je wordt door mensen aangesproken en iedereen kijkt. gelukkig all-risk verzekerd

    ik zal zometeen fotos proberen te posten als ik de geheugenkaart en het kabeltje kan vinden.

    EDIT: allebei spoorloos, door de verhuizing moet ik alles een paar dagen zoeken dus foto's zullen nog wel een tijdje duren ben ik bang. maar ik heb al 96 km op de teller nog 400 en dan ben ik klaar met inrijden:) hij rijd nu standaard 55 en straks prop uit de uitlaat en dan kan ik mijn vrienden een beetje bijhouden:D
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  14. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ook maar ff fototje neer gooien dan:D

    [​IMG]

    Is oud dingetje maar rijd echt geweldig,ben aan het sparen voor waarschijnlijk een Suzuki gsxr en dan dat srad type,maar tot die tijd rij ik lekker op dit apparaatje:D
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen gezien ik de laatste tijd aan mijn motorrijbewijs zit te denken.

    Ten 1e: Als ik mijn rijbewijs nu haal (ben nu onder de 21) wordt het dan op mijn 21ste automatisch ook een rijbewijs voor de zwaardere motoren of moet ik daarvoor opnieuw een bewijs halen?

    Ten 2e: Wat is een leuk, licht begin motortje? Het liefst zou ik een lichte street bike hebben.

    Alvast bedankt.

    Ps: Ik zat zelf te denken aan een 400 cc Suzuki bandit, maar heb geen flauw idee of je die al mag rijden met een onder 21 rijbewijs?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb echt geen idee:9
    Nu word ik binnenkort 16 en ben op zoek naar een mooie standaard Aerox.
    Heeft iemand hier nog een mooie standaard Aerox staan die weg mag/moet?
    PM maar ffe!
     
  17. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk hier eens: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=120
    Beter wacht je ff met halen tot je 21 ben gewoon dan hoef je niet die 2 jaar op 25kw te rijden:)Als je al bijna 21 ben dan,anders zou ik gewoon halen en jammerrrr dan:p
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht die kans zeer klein. Ik zou is op marktplaats kijken, of anders bij een dealer. XBW is niet echt het ideale plek om een scooter te zoeken. We kunnen natuurlijk wel je vragen beantwoorden en je advies geven.
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1e: Je moet 2 jaar je lichte rijbewijs hebben voordat het automatisch zwaar wordt. Als je dus je rijbewijs haalt 1 dag voordat je 21 wordt zit je 2 jaar aan het lichte rijbewijs vast.
    Ten 2e: In principe kunnen alle 600 cc (of lager) op 25 kw gezet worden. Bij de ene motor gaat dat wat makkelijker dan bij de ander maar het zou moeten lukken. Het is in principe een kleine aanpassing en je kan het er later weer uithalen waardoor hij weer volvermogen wordt.

    Een Bandit is een goede begin motor. Het is geen sport en ook geen tour. Het zit er een beetje tussen in. Hij is makkelijk te handlen. Veel beginners beginnen op een soort motor als de Bandit, Fazer, Hornet e.d. Het is gewoon een makkelijk te rijden motor zonder veel poespas en niet zo duur. Ik heb een 600 cc Bandit en rijdt tot op heden geweldig!
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Nationalist en Aldmar: Heel erg bedankt voor de hulp. Ik ben op het moment net 20 maar eerlijk gezegd wil ik zowieso eerste wat jaartjes ervaring opdoen op een lichte motor.

    Die twee jaar vind ik niet erg dus. Aldmar, is jouw bandit dan zeg maar geschikt gemaakt als lichte motor? Of wat hij dit al? Of heb je je zware rijbewijs? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina