MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook opzoek naar een nieuwe. Een kleine mp3 speler met display. En rond 100 euro. 1 of 2 gig. Mijn oog is gevallen op deze:

Heeft iemand hier ervaring mee?

Volgens mij zit er geen toetsvergredeling op. Dat is wel een beetje matig.

Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Besturing is niet omslachtig maar je moet er gewoon even aan wennen in het begin. Als je t eenmaal doorhebt, is t easy. Ik heb btw shitloads aan filmpjes erop staan (over de 100) en hij speelt ze allemaal pikobello af. Merk niks van de framerate..Converteerprogramma werkt ook uitstekend, je kiest de filmpje(s) (gelukkig niet een voor een, maar je kan ze allemaal selecteren die je wilt converteren, zodat hij ze achter elkaar converteert) en je drukt op Start en hij begint met converteren. Niet schrikken als de geconverteerde filmpjes diagonaal staan, dat hoort gewoon zo wil je ze op de Meizu bekijken. Converteren duurt trouwens wel lang, als je echt een hele film erop wilt zetten is ie een pittig tijdje bezig. Heb btw een witte, wat mij betreft de mooiste. :)

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die witte is wel vet, maar dat wordt altijd zo smerig en gaat na verloop van tijd meestal verkleuren. Zwart kan altijd, maar ik ga er nog even over nadenken. Ik heb trouwens net gelezen dat er heel veel aangepast is met de laatst uitgebrachte firmware. Echt een hele lijst en er schijnt ook een manier te zijn om de framerate omhoog te krikken, dus da's wel goed nieuws. Heb jij ook je firmware geüpdate?

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kreeg mijn Meizu gelevered met de állernieuwste firmware, wat mij toch positief verraste. :) Ik heb zelf een zwarte, ik vind dat iPod-wit niks. Dat is slechts persoonlijk, dus je zult echt zelf moeten kiezen.

De Meizu wordt geleverd met screenprotectors op zowel de voorkant als de chromen achterzije. :thumbs: Dus je zult geen krassen zien. Vingervlekken blijven niet echt zitten en zijn op de voorkant nauwelijks zichtbaar op zwart (wat bij de meeste zwarte spelers wel zo is).
    Verder kan ik niet echt een voordeel bedenken van de kleuren, behalve smaak dan.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben er al uit, want het wordt een zwarte. In het zwart vind ik 'm toch wat mooier en ik heb eigenlijk alles in het zwart m.u.v. de Xbox 360. Hopelijk heb ik 'm snel en ik ben echt heel erg benieuwd naar deze supervette gadget! *)

6. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die Meizu veel groter zou zijn. Ik ga deze ook aanschaffen. Mooi apparaat voor mooie prijs. :thumbs:

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Toen ik hem uitpakte verbaasde ik me ook over de grootte. Hij is zeer klein, maar het scherm is erg groot, in tegenstelling tot een iPod Nano.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het goed is het scherm net zo groot als een iPod Video, maar de Meizu bied wel even wat meer dan een iPod. Echt een ongelofelijk lading aan features. Daar kan Apple nog een puntje aan zuigen. Ik heb ook een iPod gehad, maar die hoef ik nooit meer te hebben! Maar goed, het geheugen is weliswaar minder (8 GB), maar meer heb ik niet nodig. Ik heb hier ook nog een Samsung YH-J70 (20 GB) liggen, maar die gebruik ik nooit omdat die 134 gram weegt en om m'n nek is dat net even te zwaar. Verder heb ik niet zo op HDD's, ik heb veel liever flash-geheugen. Ook vind ik het super dat Meizu er alles aan doet om tevreden klanten te houden en alle oneffenheden weg te poetsten met firmware updates. Top (Chinezen)! :)

Hier een mooie vergelijking met de iPod Video:

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Vieze vingers zie je op zwart veel meer dan op wit. En t verkleurd niet, want er zit een glas-achtig laagje om de Meizu heen. (Net als de voorkant van de DS Lite ongv als je m dicht hebt). Ik had ook de laatste Firmware toen ik m kreeg, maar laatst had ik per ongeluk dat hele ding gereset en stond er echt helemaal niks meer op, het programma zelf ook niet meer. Maar toen had ik het gewoon van de officiele site gedownload en happekee. Scherm is van uitstekende kwaliteit en dat zie je vooral terug bij foto's van een hoge resolutie.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja ik heb het gezien van de behuizing, maar ik heb al een zwarte besteld. Het klopt dat je op zwart meer ziet, maar ja er is altijd wel wat. In het zwart vind ik 'm wat stoerder oogen. Maar goed, wat ik wel een beetje vaag vind is zijn de geluidsinstellingen. Ik zie SRS, DNSe (van Samsung) en nu weer Spatializer voorbij komen. Er schijnt iets te zijn met de SRS-licentie en met de laatste firmware is SRS vervangen door Spatializer. Ook schijnen er 2 versies te zijn; een van Dane-Elec en een van Meizu zelf. Die van Dane-Elec schijnt een aantal beperkingen te hebben met eigen firmware. Als het goed is krijg ik er een van Meizu zelf. :)

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Dane-Elec is dacht ik alleen in Europa. Die jij krijgt komt uit China (van appie toch?), dus je hebt er dan een van Meizu zelf.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Maar het is best wel triest, want die van Dane-Elec (mp3shop.nl) heeft o.a. een volumebeperking (dus minder hard geluid) en mist de FM-radio terwijl de ontvanger gewoon aanwezig is. Als je dan bijv. de firmware van Meizu zelf erop zou zetten is alles weer zoals het zou moeten zijn alleen ben je je garantie kwijt vanwege het gebruik van andere firmware! :+

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tegenwoordig is origineel en namaak echt bijna niet meer van elkaar te onderscheiden. Zelf let ik er altijd wel op en heb ik een oog voor details, maar moet je 's kijken naar dit:

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel sick idd. Ik zie ook maar 2 kleine dingetjes die anders zijn. Dit is tegenwoordig met heel veel dingen en het kan een aardige domper zijn als je merkt dat die fake is...

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt en het schijnt zelfs zo te zijn dat meer dan de helft wat gewoon in de winkels ligt namaak is (met name kleding). En soms kopen winkeliers doelbewust goedkope partijen op om als origineel te verkopen. Da's pas helemaal sick als je het mij vraagt, maar tegenwoordig telt alleen geld nog!

P.S. Er zijn zo op het oog in totaal 6 verschillen (sommige wat lastig te zien). :+

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heel toevallig was de YH-J70 mijn vorige mp3-speler. Die werd helaas gestolen. In vergelijking met de Meizu is die Samsung een hele omslachtige, lompe mp3-speler. Je moet veel doen via omwegen en niet alles werkt erg logisch. De Meizu is wat dat betreft veel simpeler en biedt meer opties kwa afspelen. Zo had de YH-j70 altijd gekloot met shuffle en kon je de trackorder van eigen gemaakte playlists niet veranderen. Dat is verleden tijd.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Verschil in contrast bij de foto, kleur onderaan die iets donderder is, MP3 logo die ook iets donderder is, zelfde geld voor dat andere logo daarnaast en wat nog meer?:). Maar als dit soort zooi dan ook in de winkel ligt misschien is dat wel aardig balen, om het maar rustig te zeggen. Dan kom je toch thuis met een ondegelijk apparaat.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik was er ook niet zo weg van, maar ik heb 'm echt maar heel kort gebruikt. O.a. vanwege het gewicht en de geluidskwalteit is ook niet je van het. Ik heb hier ook nog een Samsung YP-T7 liggen en dat is echt een klein wonder. Vooral het geluid daarvan is heel goed en krachtig. Daarom kocht ik de Samsung YH-J70 met meer capaciteit, maar da's echt een heel ander apparaat. Wat me het meeste stoort is het zwakke geluid bij de FM-radio, terwijl die bij de Samsung YP-T7 heel krachtig is. Heel vreemd is dat. Maar goed, ik ben heel erg benieuwd naar de Meizu Mini Player (M6) 8 GB. Begin volgende week zou ik 'm wel binnen moeten hebben! :D

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zal je even helpen, want hier vind je het artikel. Er is trouwens nog een verschil zie ik, want de verpakking (die uitstekende delen aan de voorzijde) zijn ook anders. Echt heel bizar dit en de meeste mensen letten er echt niet op... dat weet ik zeker! :'-(

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dan neppe sennheiseroordoppen heb? Alles wat ik ooit van sennheiser heb gehad was perfect, behalve de dopjes die ik nu heb, die zijn slechter dan de iPod dopjes...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina