De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Oowh ja wat speelde GAE weer goed! Wat een voetbal!

Een prachtige 6-0 overwinning op Emmen!

WIJ STAAN BOVENAAN, JA WIJ STAAN BOVENAAN:thumbs:

Eagles Deventer ole ole _O_

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes. Je weet hopelijk wel dat Drents voetbal nou niet het meest spectaculaire is he?;)

Ook opvallend:

Omniworld-RKC Waalwijk 2-2
    MVV - ADO Den Haag 2-1 (:lol: :emo:)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dag sneijder......27 miljoen en er is overeenstemming...let maar op

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Stukje uit het Eindhovens Dagblad:

Dat ze maar blijven. :{

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    allebei is een versterking, alhoewel appelvlaai wel vaak geblesseerd is.

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze het maar laten in 020. Die moeten dat echt niet proberen. Maar ik denk ook dat affelay en aissati genoeg respect hebben voor psv en dat ze het niet doen en niet eens willen.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Affelay zou het sowieso niet doen denk ik, omdat hij altijd al veel aanspelen is toegekomen. Aissati weet ik nog niet, puur omdat hij niet zeker weet of hij wel een basisplaats krijgt. Als hij die garantie wel krijgt bij ajax, dan zou hij best wel eens kunnen overstappen.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gefeliciteerd;)
    ik ben zelf voor Haarlem, die verloren in de laatste minuut 2 punten...

en aissati hoef ik egt niet in amsterdam hoor, hij wordt veels te veel overschat..

'Real en Ajax zijn het al eens over Sneijder'

11/8/2007 10:35 (www.vi.nl)

Real Madrid lijkt succes te hebben met de poging Wesley Sneijder naar Santiago Bernabéu te halen. Volgens Marca zijn De Koninklijke en Ajax het al eens over een transfersom.

Volgens het Spaanse dagblad, dat altijd scheutig is met berichten, hebben Real en Ajax ingestemd met een transfersom van 25 miljoen euro voor de 23-jarige middenvelder. Alleen Sneijder zelf moet nog tot overeenstemming zien te komen met de Spaanse kampioen.

Een transfer van Sneijder naar Real lijkt sowieso erg waarschijnlijk. De Oranje-international heeft te kennen gegeven erg graag naar de topclub te willen vertrekken. De Madrilenen zijn bovendien bereid te voldoen aan de financiële eisen van Ajax. Niet voor niets liet Ajax' technisch dirceteur Martin van Geel al weten dat de Amsterdammers 'ernstig rekening houden' met een transfer van Sneijder.

Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden ook gek zijn om dat niet te doen.

Ajax heeft aardig wat geld te besteden als ze snijder nu ook verkopen.

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa idd, maar volgens mij konden ze nog wel wat miljoentjes meer uit real trekken, richting de 28 a 29 miljoen.. maargoed, tis jammer maar iedereen heeft een prijskaartje, ook sneijder.
    optie is misschien om een speler van bvb barcelona te huren voor een (half) jaar. motta ofzoiets, met optie tot koop

11. basovich

basovich Guest

ik ben erg benieuwd wat voor aankopen Ajax nu zou gaan doen. ze zouden nu echt wel met middenvelders moeten komen vanuit een topclub als Milan en Barcelona anders kunnen ze sneijder echt niet vervangen.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mbark Bousouffa! Hij is misschien niet zo goed als sneijder, maar zo iemand vind je gewoon niet meer. En ook tiago motta is geen goede vervanger, want dat is meer een verdedigende middenvelder dan een nummer 10 zoals sneijder.

Motta zou trouwens wel een goede vervanging zijn voor davids, alleen zit je dan met een hoge salariseis van motta.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :)

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, denk dat ajax gewoon die 24m had moeten pakken.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dan was Ajax weer geen kampioen geweest. Fok die miljoenen, aan resultaten heb je meer. En met Sneijder heb je daar meer kans op, dan wanneer je die miljoenen had. Een vervanger die fatsoenlijk is was er toch niet gekomen.

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeer grote gok.

24 mio krijg je natuurlijk nooit meer volgend seizoen. Met die 24 mio had je je selectie aanzienlijk kunnen versterken, zeker in de breedte (van de bank ben ik niet zo overtuigd). Maar daar kiezen ze voor...

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    arbitrage zaak? :+

denk dat sneijder het niet zo heel erg gaat, volgend jaar gaat hij toch wel naar een top club.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen ze met sneijder ook niet worden :+.

Maarja, het is een gok. Of Sneijder of enorm grote versterkingen kopen met het geld van babel en sneijder. Daar kun je echt wel wat goeds van kopen.

En als Ajax met sneijder dit seizoen niet kampioen wordt en volgend jaar gaat ie voor 10-15m weg? Wat zeg je dan.

Maar het is uiteraard een gok en h et kan alle kanten op.
    Ben zelf nooit gecharmeerd van sneijder geweest. Hij heeft ze goeie momenten maar ik denk niet dat hij de wereld-top aankan. Hij maakt nog veel te vaak erg domme fouten.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sneijder is gewoon van groot belang voor de resultaten van Ajax. Als dit aan het begin van de transferperiode was geweest, was er genoeg tijd geweest voor een vervanger. Nu is dat veel te laat, zeker op Europees niveau aangezien die speler dan voor dinsdag gehaald had moeten worden.

Ben blij wanneer het hier bij blijft. Met Sneijder heeft Ajax zo veel meer kans op het kampioenschap.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina