De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gruwelijke vrije trap van huntelaar en dikke redding van gomez trouwens

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Toch heerlijk hoor, die commentaren van de échte die-hards.
    Hopelijk kan hij verder pissen dan zijn schoentippen lang zijn,maar ik geloof dat hij daarvoor nooit oud genoeg kan wezen als je zijn post lees....
    Yust kiddie....:lol::lol::lol:

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerder het idee dat hij dat sarcastisch bedoelde en Mario Been 't niet begreep en er serieus op inging. :+

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van PSV winnen is altijd lekker, hoe dan ook, waar dan ook.

Maar over het niveau van de wedstrijd. Laten we het op houden dan Ajax het minste kut speelde:D

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff... Inter kwam een uurtje voor de wedstrijd opdagen en was even daarvoor geland. Meteen na de wedstrijd weer naar huis met het vliegtuig. Het zegt genoeg over de instelling, helemaal als je de wedstrijd gezien hebt. En de teammanager van Inter is vanmorgen overleden, helpt ook flink :{

Als je denkt dat dit representatief is voor het komende seizoen hoop ik echt dat Inter en AZ elkaar nog treffen dit seizoen (al zal Inter daarvoor helaas derde moeten worden in hun CL-poule, en dat zie ik niet gebeuren) :+

Als 't om het 'eggie' gaat blijft er geen spaan heel van AZ.

Steven Gerrard _0_

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een trap _O_

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was echt heerlijk om te zien dat Liverpool de eerste wedstrijd won. Bijna traditioneel puntverlies...

Je voelde aankomen dat er nog wat ging gebeuren, en Gerrard werd dan ook helemaal gek. Aan alles is te merken dat het dit seizoen moet gebeuren :)

Die Johan Cruijffschaal moeten ze trouwens echt afschaffen. Gaat toch nergens over... Leuk dat Ajax heeft gewonnen maar het boeit echt helemaal niemand.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jah ik vreesde ook het ergste maar wat een schot om de wedstrijd mee te beslissen, damn.

Die JC schaal moet blijven vind ik, het betekend altijd het begin van de competitie vind ik en het heeft wel wat :)

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Het is altijd leuk om de jc match te zien. Zie je tenminste weer eens een live match op tv :). Bij ons was het een zwaar kabaal beneden :D. Me vader is voor psv en ik voor ajax en hij begon steeds maar over sneijder dit en sneijder dat, maar zelfs zonder hem wint ajax wel :D. Op weg naar CL voor ajax!!!!!!!! Hoop alleen niet dat sneijder, als hij weggaat, naar real gaat joh :|, want die verknalt zowat elke speler man doe hem dan naar barca ofzo maar a.u.B niet naar madrid

10. basovich

basovich Guest

wat een k*t wedstrijd gister zeg..terechte winnaar. Ben benieuwd hoe de verdediging dit jaar wordt want het was echt 3x niks. bij dat schot van Rommedahl stond hij meters vrij en Gabri was ook niet echt goed gedekt.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2007
  11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb gister de eerste 30 minuten gezien, vond het maar saai. Ajax had meer balbezit, maar creerde helemaal niets aan kansen. Psv was daarentegen een paar keer gevaarlijk.

Hoop dat vooral de voorhoede beter gaat draaien voor het begin van de competitie:)

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat, zodra Suarez er tussen staat, je een betere voorhoede kan maken dan met Rommedahl, al vond ik dat ie gisteravond redelijk aanwezig was..

Ben overigens na 50 minuten in slaap gevallen.. zegt genoeg over de wedstrijd

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Suarez is wel een pingelaar die eerder zelf schiet dan de bal afgeeft op iemand die er beter voor staat. Ik ben er dan ook niet zo heel blij mee dat suarez nu bij ajax speelt. Denk dat je dan nog meer aan rommedahl hebt.

Hoe was de opstelling eigenlijk gister? Weer zonder linkerspits zeker? Want kennedy liep voortdurend tussen huntelaar en heitinga/gabri in.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Aanstelleritus, Affelay en zijn maatjes namen de wedstrijd anders wel serieus.

15. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stelt zich zeker aan ja, maar even voor de duidelijkheid hij zei dit wel voor de wedstrijd he.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Arme Huntelaar...

Ajax mist een penalty, en ze spelen al zo beroerd. :eek:

EDIT:
    En toen kreeg Slavia Praag een penalty en die scoren hem wel...
    Ajax - Slavia Praag 1 - 0.

Hoerig.

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dit jaar kan je cl ook wel weer afschrijven vrees ik.. GVD

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0

:lol:Te laaaaaaaaaaatttt_O_

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    GODVERDOMMEE!!!!!!!!!:mad::mad::mad:

en hoe komt die ten Cate erbij om die sarpong er in te brengen!!!!!!!!!!!!
    hij kan niks, zo'n speler laat je alleen tegen vvv-venlo spelen!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina