[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat ik ranked doe?
    Nop! Gwoon samen met mn vrienden Annex.. Das ook enige achievement samen met Seriously die ik nog moet dus gaat ook gelijk mee ;)

2. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens tellen de kills in de 3 andere modes(annex,execution en assasination) ook mee voor seriously of alleen de kills in warzone?

3. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kills in Annex (ranked of private) tellen niet mee voor Seriously.

4. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik het makkelijkste die 100 chainsaw en zo halen?gewoon als je met vrienden speelt?of krijg je hem dan niet?

5. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten te melden, ook weapon achievements kun je niet behalen in Annex mode. Je zult dus toch ranked matches (niet Annex) moeten spelen. Helaas kun je geen vrienden rechtstreeks uitnodigen. Vaak probeert men een specifieke match te creeren, dan messages (met kenmerken van jouw match, bijvoorbeeld: escalation, maximum rounds 14, minimum rounds 14) te versturen naar vrienden en hopen dat ze jouw ranked match vinden.

Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga pas voor de annex achievements als ik zo veel mogelijk weapon achievements heb. Dat duurt alleen wel nog ff...

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat sneller dan je denkt hoor.. Vooral in vakantie, had ze allemaal in 2 weken geloof ik :b:
    Mgoed speelde idd ook veel met vrienden, gewoon zeggen: Ik host nu.
    Zeg je welke map, welke mode, hoeveel rondes.. En de round duration (dat laatste is makkelijker zoeken als er meerdere van dezelfde map staan).
    Verder heb ik het idee dat dan de host een goede review geven helpt, aangezien je dan sneller zijn server vind.
    Wanneer er al een stuk of 4 inzitten lukt dit helaas niet ;)

Mgoed ik moet nu alleen nog Seriously en This!Is!Annex! , de map achievements haal ik wanneer ze gratis zijn.

Voor alle wapen/kill achievements werkt het ALLEEN bij ranked, execution, assassination of warzone.

Op officiele Xbox forum staat zo'n leuke post waar alle achievements in staan die je bij playermatches kunt halen.. Mar das gwoon alle nieuwe.

8. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga nu voor ranked achievements, ik had in het verleden wel wat vaags gelezen over een host die stopt dat kills dan niet mee tellen ofzo? Kan iemand me hier even over inlichten. Sorry als dit al een duizend maal gevraagd is..

Moet nog 2 cog-tags en kan ze niet vinden, irritaant!

Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dat geeft niet, ik vraag het ook altijd 100x.

Volgens mij is het zo dat als je host er mee kapt dan tellen de kills wel mee alleen komen ze niet op de leaderboards te staan.

97 executions, 70 revives, 40 headshots. gaat de goeie kant op. Wel dom dat de boomshot, sniper en pistool kills er niet bij staan op de leaderboards..

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey, zijn er ook mensen die zin hebben om player matches te doen, gewoon met mensen uit je vriendlist? vind het eigenlijk veel leuker dan ranked:eek: Als je zin hebt voeg me dan maar toe :cool:

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Toevoeging komt jou kant op.. Ik ben nu telkens bezig met een (bijna) all dutch server. Gewoon met 8 NLers dus :) Wel leuk hoor. Maar zal jou ook wel inviten, alleen doen we laatste tijd telkes Annex (stomme kk achievement This!is!Annex!).. En af en toe beetje glitche enzo ;)

12. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik kon nergens anders vinden waar ik mij eventueel kon voorstellen, ik ben Frodo100, in het echte leven heet ik Tim. Ik ben sinds vorige week donderdag de trotse eigenaar van een 360. Zelf heb ik de games Gears of War en Viva Pinata (vooral voor m'n zusje). Ik ben 14 jaar oud. Met Gears heb ik alle levels al gehaald met hulp van mijn vriend Len (co-op). Het enige dta ik nog met doen is Raam's kop volpompen met lood. :+

Xbox Live heb ik nog niet kunnen aansluiten, we zijn de zolder namelijk aan het ombouwen tot een heuze Xbox kamer en zodra die klaar is gaan we de internet bedrading aanleggen. Ik heb ook nog een vraagje: Heb je Xbox Live Silver nou al standaard voor het downloaden voor demo's en stuff. En is Xbox Live Gold nou voor online gamen?

Ik wil namelijk erg graag Xbox LIve, want ik wou laatst m'n Ipod aansluiten maar dan moest ik eerst speciale software downloaden van Xbox Live. Zelf heb ik ook nog 2 van die kaartjes voor 48 uur gratis Live Gold. Ik heb zelf een Mac User als het om computers gaat en ik heb in de Macfan (maandblad vooral bedoelt voor mac users) gelezen dat je dan eerst het programma Connect 360 mopet doenloaden, dus dat moet ook nog gebeuren.

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welkom op dit forum Tim. :)
    Xbox live silver is gewoon gratis voor de mensen die geen geld willen besteden aan online play. Met Xbox live silver kun je dus gewoon demo's downloaden, trailers downloaden, met vrienden chatten en berichten sturen etc etc.

Met Xbox Live gold kun je online spelen. Ook kun je natuurlijk gewoon die demo's en trailers downloaden en chatten met je vrienden. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde als de Silver variant maar dan kun je online spelen wat niet bij de silver versie kan. Dat kan natuurlijk wel als je een code van een 48 uur trial card invoert.

Jouw ipod software om de xbox 360 het te laten lezen kun je gewoon downloaden op Xbox Live marketplace. Je hoeft niets te installeren, je hoeft het alleen te downloaden. Waar precies weet ik niet.

Bezoek ook deze topics;

Xbox Live Vragen [Deel 3]
    Xbox Live Marketplace topic
    Het Stel Je Voor topic
    FAQ

Gr,

Alex

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb echt een schijthekel aan die Player Matches. Zo kom ik never nooit aan die laatste achievements. ;)=(

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij download waarschijnlijk automatisch die updates voor iPod wanneer je je iPod met je Xbox verbind, en je Xbox op internet aangesloten is.

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan ranked spelen. |:-

17. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is waarschijnlijk al eerder gevraagd.

maar tellen de kills in annex,execution en assasination ook mee voor seriously??

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op. Slechts 1 pagina terug. Ga het je niet zeggen maar je mag het opzoeken

19. FerryX

FerryX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigenlijk dat glitchen (Kunfu Flip/Backflip, Roadie run / crabwalk , skydiven)..

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Check YouTube en je ziet wat het is. Die domme glitches verneuken de hele game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina