Hallo iedereen, ik kon nergens anders vinden waar ik mij eventueel kon voorstellen, ik ben Frodo100, in het echte leven heet ik Tim. Ik ben sinds vorige week donderdag de trotse eigenaar van een 360. Zelf heb ik de games Gears of War en Viva Pinata (vooral voor m'n zusje). Ik ben 14 jaar oud. Met Gears heb ik alle levels al gehaald met hulp van mijn vriend Len (co-op). Het enige dta ik nog met doen is Raam's kop volpompen met lood.
Xbox Live heb ik nog niet kunnen aansluiten, we zijn de zolder namelijk aan het ombouwen tot een heuze Xbox kamer en zodra die klaar is gaan we de internet bedrading aanleggen. Ik heb ook nog een vraagje: Heb je Xbox Live Silver nou al standaard voor het downloaden voor demo's en stuff. En is Xbox Live Gold nou voor online gamen?
Ik wil namelijk erg graag Xbox LIve, want ik wou laatst m'n Ipod aansluiten maar dan moest ik eerst speciale software downloaden van Xbox Live. Zelf heb ik ook nog 2 van die kaartjes voor 48 uur gratis Live Gold. Ik heb zelf een Mac User als het om computers gaat en ik heb in de Macfan (maandblad vooral bedoelt voor mac users) gelezen dat je dan eerst het programma Connect 360 mopet doenloaden, dus dat moet ook nog gebeuren.
Laatst bewerkt: 12 aug 2007