De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Lol uiteraard van Meizu. Zal vast wel beter worden dan de iPhone, net zoals de M6 Mini Player die ze hebben.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De Meizu Mini One gaat echt superpopulair worden. Ook is het een telefoon, dat ding is echt een gadget. Wel is het jammer dat de prijzen hoger zijn dan verwacht en er verschillende versies zullen verschijnen. Met camera is die aanzienlijk duurder. Een iPhone wil ik voor geen goud hebben, maar dit zie ik wel zitten. Wat me ook erg aanspreekt aan Meizu, is dat ze echt om kwaliteit geven en niet zomaar rip-off teringzooi op de markt brengen. Wat trouwens ook een groot voordeel van de Mini One is dat die veel kleiner dan de iPhone is en een display heeft met een hogere resolutie. Ik weet echt zeker dat Meizu erg groot gaat worden, ook in Europa. Alleen wel jammer dat in Europa Dane-Elec er zich mee bemoeit!

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom wil je de Meizu wel hebben, en de iPhone voor geen goud? Kan me niet indenken dat dat alleen om het display en de grootte zou gaan. Wat is er verschillend en dan dus beter?

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ten eerste heb ik niks met Apple. Het is mooi spul en o.a. O/S van Apple vind ik top, maar de iPod en iPhone vind ik zelf zonde van m'n geld. Ik heb bijv. een iPod gehad, maar alleenmaar ellende met dat ding gehad en ik houd van goed geluid. De iPod heeft me terleurgesteld en verder vind ik ware van Apple overpriced. Kijk bijv. naar de Meizu Mini Player, want zo kan het ook en voor minder geld. Natuurlijk zitten er aan beide voor- en nadelen en ik weet dat de videokwaliteit van een iPod Video niet te vergelijken is, maar toch. Anyway, ik heb tot nu toe niet veel goeds over de iPhone gehoord en lees ook even dit:

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de Iphone belachelijk duur is? En omdat je voor minder geld en beter ding hebt bij Meizu. Precies hetzelfde geld voor de Ipod.

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En omdat iPhone schermpjes in Amerika het nu al beginnen te begeven :x

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Whahaha, moet je dit trouwens checken. Het draait gewoon op Windows XP en dit is geen fake. Het is een shot gemaakt in een AT&T (aanbieder van het iPhone abonnement) winkel (U.S.). Ik pis bijna in m'n broek van het lachen! :lol:

Bron

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wow, die G600 is idd een mooi ding.
    als ie 1 maandje eerder uitkwam had ik het denk ik moeilijk gehad om een keuze te maken tussen de u600 en die g600.
    maargoed, moest vorige maand mn abbo verlengen dus ik had de keuze niet en heb er ook niet echt spijt van.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had ik dus ook. Maarja, als die klere KPN nou eens dat ding opstuurd zou het mooi zijn. Waarom moet het nou weer zo lang duren voordat ze zo'n mobiel op de post doen? Donderdag de zooi verlengd, dan zou je toch zeker denken dat ze m'n U600 hooguit vrijdag wel op de post doen...

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vanaf volgende week een nieuw mobiel krijgen, nou wil ik hem graag op internet bestellen, weten jullie misschien nog een paar goede site's waar je redelijk goedkoop een mobiel vandaan kunt halen. ?

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek je een gratis telefoontje icm een abbonement? Of wil je hem los kopen?

12. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
  13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik zoek een nieuw mobieltje van rond de 80 euro.
    Mijn ouders betalen hem en ik wil er niks aan betalen aangezien ik mijn munten ergens anders wil voor bewaren.
    Ik dacht aan dit toestel.
    Click
    De Sagem my401Z.
    Voor 80 euro af te halen bij de BC.
    Heeft iemand enige ervaring met Sagem-toestellen?

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij appie heijn moet je even in de winkel gaan kijken, daar hadden ze laatst 3 redelijke toestelletjes voor 50,- :)

15. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    Net de samsung D900i besteld op gsmweb.nl kijken of die site wat is en of de mobiel wat is. ik post mijn ervaringen volgende week wel een keer over dit toestel en de site !

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur? Ik heb precies de zelfde gehaald, 125 belminuten/250 smsjes per maand (2 jaar), voor 12,95 p/m.

Ik krijg hem vrijdag binnen :)

17. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    25 euro per maand 1 jaar, iets van 425 belminuten volgens mij :9 t-mobile flex 25 iig 0 euro bij betaald :cool:

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, zit je maar 1 jaar vast aan je abbo :)

Ik ben nu aan het zoeken naar een goed Micro SD kaartje, weet iemand of de hogere schrijfsnelheid van Ultra SD echt nut heeft in een telefoon? Ik kan namelijk kiezen tussen een UltraSD van 1 GB, of een normale van 2GB...

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben van plan een Samsung U600 of een U700 te halen. De U700 zou een aparte camera hebben voor video's. Dus dan zal de kwaliteit van de filmpjes wel beter zijn bij de U700 of niet? Qua design vind ik de U600 mooier dus ben beetje in twijfel. Is de camera veel beter of helemaal niet? Iemand die het weet?

20. Smankiy

Smankiy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou de samsung U600 gekocht en ik heb er ook gelijk een mini sd kaartje bij gekocht voor extra geheugen, maar nu is het probleem dat ik het kaartje er in zit maar hij geeft nog niet meer geheugen moet ik dan nog iets installeren ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina