Net gedownload en gespeeld en wat een spel!
De graphics zijn echt ongelooflijk mooi. De effecten, het water(!!!), het vuur. Alles ziet werkelijkwaar schitterend uit. Ik heb de demo 1x gespeeld, en ik was er zo'n anderhalf uur mee bezig. Dat kwam alleen maar omdat ik geen enkel stukje omgeving wilde missen. Alles moest ik van dichtbij bekijken, alles moest ik uitproberen. De gameplay is ook erg lekker. Je komt er makkelijk in. En ik heb nog in geen enkele game zo'n prachtige sfeer meegemaakt.
Maar vooral de afwisseling doet het erg goed bij mij. Zo loop je rustig door een wc(die je overigens ook door kan trekken, weer zo'n klein maar leuk detail), maar het volgende moment is het volop actie. Je hebt geen moment rust als er eenmaal een paar vijanden achter je aan zitten.
Ook geeft het mij ook echt een gevoel dat ik zelf nadenk over wat ik moet doen. Vlamvattende voorwerpen die op je af komen ontwijken, deuren openen met behulp van plasmids, dat soort dingen geeft mij het gevoel dat ik ook echt controle heb over alle dingen die ik doe.
Dan de moeilijkheidsgraad. Ik speelde op normal en dat was precies goed(zeker voor de eerste keer). Je komt er echt niet zo makkelijk doorheen en soms zat ik echt op het randje van de dood. De vijanden maken het je echt lastig en je beperkte aantal wapens maakt het ook lastig. Zo moest ik een turret hacken omdat ik zelf geen kogels meer had
Dit is zeker een van de beste spellen die ik tot nu toe gespeeld heb. En zeker weten de beste demo die op xbox live staat.
Klik om te vergroten...