1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is niet beschikbaar in Japan, duurt even voor hij daar uit komt

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer is zo vet in de game.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Alleen het begin al in die oceaan:eek:
    Wat een graphics!

4. Supergrass

Supergrass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is bezig met downen, ben benieuwd. Ga hem waarschijnlijk niet kopen omdat ik bang ben voor hetzelfde effect als met The Darkness, die weliswaar tof was echter maar voor een week..

5. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: De download blijft hier op 1% hangen.. op de Europese/Nederlandse en de amerikaanse :emo:

Edit: 9% op de amerikaanse nou :D

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  6. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Een demo! Mmm, nu aan het werk. :x Vanavond maar proberen.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zonde,

Juist pareltjes zoals bioshock moet je een keer gespeelt hebben i.p.v het standaard 13-in-een-dozijn shooter.

8. Supergrass

Supergrass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik ga hem zeker spelen hoor, een vriend van me koopt hem en dan leen ik hem na een tijdje wel van hem O-)

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dan is het goed:b:

10. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 15% na 2 uur wachten...
    maarja hopelijk is het het wachten waard

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    mooi dat iedereen nu aan het downloaden is, kan ik straks na het werk in alle rust @ full speed de demo binnenhalen :p

12. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Mogen ze daar wel opschieten wat een game! :thumbs:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de game al besteld en laat de demo links liggen. De game heeft alleen maar een (zo te horen zeer mooie) sp en daar zit dus alle kracht van de game. Demo is erg leuk, maar aangezien ik al over de streep ben ga ik mij heeeeeeeeeel erg inhouden en de demo niet downloaden :+

Daarnaast werkt het ook niet mee dat ik door de verhuizing een draadloze netwerkadapter nodig heb en die nog niet heb ;)

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo even gespeeld en dit is echt een vet vreemd spel :D

Heb wel al een bug gezien bijv als je iemand afmaakt en het lijk ligt dan op de grond dan gaan de armen de hele tijd heen en weer bewegen :9

Ik heb de demo op mijn United States profile gedownload en dat ging supersnel :)

15. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan je verzekeren na de demo zou ik bijna 100 euro neertellen om nu verder te mogen spelen, maar heb al een pre order staan :)

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Net gedownload en gespeeld en wat een spel!_O_

De graphics zijn echt ongelooflijk mooi. De effecten, het water(!!!), het vuur. Alles ziet werkelijkwaar schitterend uit. Ik heb de demo 1x gespeeld, en ik was er zo'n anderhalf uur mee bezig. Dat kwam alleen maar omdat ik geen enkel stukje omgeving wilde missen. Alles moest ik van dichtbij bekijken, alles moest ik uitproberen. De gameplay is ook erg lekker. Je komt er makkelijk in. En ik heb nog in geen enkele game zo'n prachtige sfeer meegemaakt.

Maar vooral de afwisseling doet het erg goed bij mij. Zo loop je rustig door een wc(die je overigens ook door kan trekken, weer zo'n klein maar leuk detail), maar het volgende moment is het volop actie. Je hebt geen moment rust als er eenmaal een paar vijanden achter je aan zitten.

Ook geeft het mij ook echt een gevoel dat ik zelf nadenk over wat ik moet doen. Vlamvattende voorwerpen die op je af komen ontwijken, deuren openen met behulp van plasmids, dat soort dingen geeft mij het gevoel dat ik ook echt controle heb over alle dingen die ik doe.

Dan de moeilijkheidsgraad. Ik speelde op normal en dat was precies goed(zeker voor de eerste keer). Je komt er echt niet zo makkelijk doorheen en soms zat ik echt op het randje van de dood. De vijanden maken het je echt lastig en je beperkte aantal wapens maakt het ook lastig. Zo moest ik een turret hacken omdat ik zelf geen kogels meer had:cool:

Dit is zeker een van de beste spellen die ik tot nu toe gespeeld heb. En zeker weten de beste demo die op xbox live staat.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Vet, na een uur zit ie op 1%. Ik wacht wel tot morgen. :p Zit btw die gek met dat onderwaterhelm ook in de demo?

18. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    de download cancelen en opnieuw downloaden :)

19. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt het wachten nu alleen maar lastiger8):emo:

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik was nog niet zeker of dit wel een game voor mij was. Maar ik ben nu zeker wel overtuigd:9 Nu kan het wachten beginnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina