XBOX 360 gekocht in januari 2006. 1e reparatie in juni 2006; na 3 werkdagen alweer een refurbished exemplaar ontvangen. Deze overleed in januari 2007 (ROD); na 8 werkdagen een refurbished ontvangen; prima service!
Nu:
1-8: 3e XBOX 360 overleden (ROD) , 2 uur later labels binnen. Met 160km/u naar UPS in Utrecht gescheurd zodat deze nog mee kon naar Duitsland (voor 20.30 uur) alleen reed de vrachtwagen die dag eerder weg ivm de vakantieperiode .
3-8: XBOX in Duitsland gearriveerd volgens trackingnummer UPS.
7-8: Gebeld naar helpdesk met verzoek om versnelde procedure ivm 3e xbox die kapot gaat. Dit kon niet omdat de reparatie al in behandeling was. Ter compensatie 1 wireless headset en PGR3 toegezegd.
10-8: Info via Microsoftsite: "Device received at Service Center".
13-8: PGR3 via Deutsche Post ontvangen maar geen wireless headset. Nu de XBOX zelf nog... Weet iemand toevallig of het gebruikelijk is dat ter compensatie het spel eerst gezonden wordt en later de wireless headset of eventueel een wireless controller?
14-8: Selekt Vracht heeft aan de deur gestaan maar ik was niet thuis. Wordt morgen opnieuw aangeboden. Dit zal waarschijnlijk de wireless headset zijn.
15-8: Selekt Vracht heeft vandaag de wireless headset afgeleverd.
Laatst bewerkt: 15 aug 2007