1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op wikipedia gelezen dat het rond de 140 dollar (niet euro) ligt.

    Wikipedia:
    ''Once past this date, the customer must pay around $140 (£80) to receive a repair or replacement. This charge covers shipping and handling, as well as a one year warranty on the repaired or refurbished console.''
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog steeds niet snap is dat als iemands 360 nou over een tijdje kapot gaat, is er dan kans dat die eentje terug krijgt met HDMI? En met die compensatie (verkeerd gespelt) vraag jullie dat zelf aan of bied die gozer aan de telefoon dat...?
     
  3. germy

    germy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    bespaar je de moeite, dit heeft geen enkel nut. Je kunt waarschijnlijk weer een paar daagjes vooruit, maar de maatregel werk werkt echt maar zeer tijdelijk!
    Als het opsturen geen zin heeft, wacht ik ook liever totdat die nieuwe lichting 65nm xboxen er zijn , zolang kan ik wel wachten :)
     
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    140 dollar :confused: das echt niet meer normaal, Dan koop ik gewoon beter een nieuwe, een elite ofzo...
    Ik haat microsoft echt verschrikkelijk nu... Mij maar doen betalen en betalen...

    Ja die towel truc is nu ook gedaan bij mij, heb het een 6tal keer gedaan maar nu lukt het nietmeer, nadat ik de truc doe dan loopt het na 1minuut altijd vast.Wat is de xbox360 toch ongelooflijk stuk stront, het enigste dat nog werkt hier is mijn nintendo en mijn beamer , maar nintendo wii is nu ook niet echt mijn ding.
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    moet je hem neit open maken he :)
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor, maar microsoft geeft garantie zodat jij je xbox360 gratis kan laten maken. Maar omdat jij hem zonodig moet openmaken wordt je boos op microsoft. Het is je eigen schuld.(lol beetje irritante opmerking van mij maar ik wordt en beetje moe van mensen die gaan zeiken op Microsoft terwijl ze zelf hun garantie hebben weggegooid)
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Dat mensen dat ding open maken.. dat is echt iets als echt garantie is verlopen. Doe het dan. Je moet je zelf dan haten :9
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die zo stom waren hun garantie te verpesten :

    zoek eens op internet (marktplaats of zo) , er zijn hobby mensen met electronica kennis die je kunnen helpen.....

    verder inderdaad niet microsoft de schuld geven , das wel heel erg makkelijk
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die van mij is afgelopen vrijdag overleden.

    3 Rings of Death, error code 0102, oftewel unknown...

    Mijn 360 komt uit oktober 2005, dus ik zat er al een poosje op te wachten, maar het blijft klote natuurlijk.

    Positief hieraan is dat ik mijn oude XBox weereens wat aandacht kan geven.

    Zal mij benieuwen hoelang ik 'm kwijt ben.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn 360 is er helaas niet op vooruit gegaan door de verhuizing. Hij zat netjes in de originele verpakking en ingepakt zoals het hoort, verder de 360 netjes ingeladen zodat er niks mee kon gebeuren.

    Echter waar eerst de lade af en toe niet open ging, is het nu een hele klus geworden om hem uberhaupt open te laten gaan. Echter ik wil hem gewoon nog niet opsturen vanwege de lange wachtperiode. De eerste keer dat ik die van mij moest opsturen was ie de vijfde werkdag alweer terug....ik hoop er op dat dat straks weer het geval zal zijn.
     
  11. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb ook maar gebelt en krijg de labels via mail binnen 72 uur.. ben benieuwd. hoop dat het snel geregeld is want hij moet de deur uit voordat ik op vakantie ga.. fingers crossed
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je dan nog wel even kan wachten , voorlopig hebben ze die achterstand nog steeds en het ziet er niet naar uit dat er snel verandering in komt....
     
  13. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest hem wel openmaken, ten eerste had ik zot veel stof vanbinnen inzitten en ten tweede was mijn case verkloot door mijn kamer te verven(dit is ookal zo lang geleden dat de ROD nog niet zo bekend was), een xbox360 moet gewoon niet kapot gaan of ik nu garantie heb ofniet al had ik nog garantie dan was ik nog altijd even boos.Blackterror, jouw xbox360 is zeker nog nooit kapot gegaan anders zou je zo niet reageren. Toen mijn xbox360 het nog perfect deed dacht ik ook zo als jij. Het is gewoon microsoft zijn schuld, niet de mijne , dat mijn garantie weg is ja dat is mijn schuld maar dat die kapot is is microsoft.Zo'n console moet minstens 10jaar mee kunnen gaan maar als die na 1jaar kapot gaat, dan is het logisch dat je boos word, er zijn mensen die al aan hun 4 a 5de xbox zitten, dat is toch niet meer normaal, dan begin ik microsoft echt wel te haten.Hun service is dan ookal zo traag als een slak.
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als je je kamer hebt geverfd moet je maar op passen :) en hoe weet je dat er veel stof binnen in zat als je hem nog neit open had gemaakt?
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ong. de 26ste opgestuurd richting microsoft en niets gehad van een mailtje dat ze hem hebben ontvangen.. is het dan verstandig om te bellen?
     
  16. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX 360 gekocht in januari 2006. 1e reparatie in juni 2006; na 3 werkdagen alweer een refurbished exemplaar ontvangen. Deze overleed in januari 2007 (ROD); na 8 werkdagen een refurbished ontvangen; prima service!

    Nu:
    1-8: 3e XBOX 360 overleden (ROD) :'-(, 2 uur later labels binnen. Met 160km/u naar UPS in Utrecht gescheurd zodat deze nog mee kon naar Duitsland (voor 20.30 uur) alleen reed de vrachtwagen die dag eerder weg ivm de vakantieperiode |:-.
    3-8: XBOX in Duitsland gearriveerd volgens trackingnummer UPS.
    7-8: Gebeld naar helpdesk met verzoek om versnelde procedure ivm 3e xbox die kapot gaat. Dit kon niet omdat de reparatie al in behandeling was. Ter compensatie 1 wireless headset en PGR3 toegezegd.
    10-8: Info via Microsoftsite: "Device received at Service Center".
    13-8: PGR3 via Deutsche Post ontvangen maar geen wireless headset. Nu de XBOX zelf nog... Weet iemand toevallig of het gebruikelijk is dat ter compensatie het spel eerst gezonden wordt en later de wireless headset of eventueel een wireless controller?
    14-8: Selekt Vracht heeft aan de deur gestaan maar ik was niet thuis. Wordt morgen opnieuw aangeboden. Dit zal waarschijnlijk de wireless headset zijn.
    15-8: Selekt Vracht heeft vandaag de wireless headset afgeleverd.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op je kamer verft haal je of je xbox360 van je kamer af of dek je hem goed af toch ? -.-'
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  18. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt kijken wat de status van de reparatie is:
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx

    Is ook voor Nederlandse apparaten en waarschijnlijk is deze al geregistreerd door MS bij het aanmelden van de reparatie. Inloggen via je gebruikersnaam en wachtwoord en kiezen voor de optie "Associate a device you registered on the phone etc." Je serienummer kun je onderaan terugvinden op het label van UPS. :thumbs:
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks dude:thumbs:
     
  20. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels de labels ontvangen.. wat moet je doen met het 'ontvangstbewijs'? is dit gewoon voor jezelf of moet je ook ups deze laten ondertekenen ofzo?
    en is het mogelijk om het pakketje zelf bij ups te droppen?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina