1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is bij die zwarte de directional pad beter als bij de witte? want die zuigt echt hard en maakt arcade games als streetfighter er niet makkelijker op
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me gewoon precies hetzelfde..
    D pad is idd niet echt knop omhoog/omlaag etc, maar meer een 'schuif'
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele mooie beginpost! Had dit topic niet eerder gezien.
    Speeltijd met normale batterijen is al snel rond de 30 uur, ik gebruik zelf oplaadbare dus het wordt op een gegeven moment steeds wat korter, maar ik doe er nog steeds heel lang mee en zie dus ook nog geen nut voor de accesoires ervoor. :+
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb ook gewoon een oplader + 4 batterijen. Goedkoper en geen problemen mee :)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jammer van die D-pad, ik wil best een nieuwe controller kopen als ze de d-pad fixen. Gewoon een d-pad maken die wel goed werkt is toch niet zo moelijk? Vond zelfs de oude NES d-pad al beter
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik die nauwelijks, met stickje kun je toch veel preciezer sturen?
    En als het al een functie heeft in het spel, heb je die vaak nauwelijks nodig. :)
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag: De controller met draad kun je aansluiten op je pc, maar nu heb ik twee draadloze. Kun je die dan wel aansluiten d.m.v. de play and charge kit, aangezien je die dan ook via de usb aansluit op de pc, of is dit niet mogelijk?
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die sluit je aan d.m.v. de Windows Wireless Gaming Receiver....of hoe dat ding ook mag heten. USB plugje waarna je draadloze 360 accessoires ook op je PC kunt gebruiken. Ben het ding zelf ook nog niet in winkels tegengekomen.
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is jammer, want ik heb geen zin om nog zo'n extra ding erbij te kopen, dacht dat dit dan wel een makkelijk oplossing zou zijn.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het erg handig bij arcade games.

    Met stickje zijn sommige moves in games als streetfighter en mortal combar best lastig. Met pookje kan je goed draaien maar kwartslagen maken en tappen gaat beter met ouderwetse d-pad
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkten hebben deze en ze zijn ook op internet te vinden. De play and charge kit op je pc aansluiten zal alleen je controller opladen, je kan er niet mee spelen.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit helaas geen MM hier in Den Bosch. Op internet bestellen zou een optie kunnen zijn, maar ik gebruik de bedrade 360 controller eigenlijk maar zelden op de PC dus ik denk dat het de moeite niet waard is.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!
    Ik heb nu mn 2e controller verkocht aan een vriend van mij en nu wil ikd us een zwarte bestellen.
    Alleen ik vind het zo onlogisch: Zo'n Accu is 9,5eu.. Maar zo'n Play&Charge kit is 15eu..
    Krijg je dus voor 5eu zo'n oplaad ding erbij.. Beetje zonde om dat niet te doen hé
    Maargoed die heb ik al, weet iemand toevallig of de zwarte Quick Charge te krijgen is?

    Edit: Veel groter probleem!!
    Ik zie nu dat zo'n Zwarte Controller alleen te koop is in compatible met US, of Asia..

    Welke moet ik dan kopen voor mn EU Xbox?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze? icm. dit?
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order?
    Maargoed, iig had k er even niet aan gedacht dat de Elite al heel snel in NL komt (24e), dus ik moet gewoon ff 2 weekjes wachten tot ik weer een 2e controller erbij heb :)
     
  16. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    probleemje hiero met me wired mic. ik kan mensen wel horen, maar mensen horen mij niet. Ook als ik een message wil versturen met voice message, hoor je niks. Je hoort wel t "tikje" als je dat mute knopje aan en uit doet. is ie nou kapot of niet? hij deed t trouwens anderhalf jaar gewoon goed
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    misschien iets met je kabel
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wireless = kabel loos..
    *Doh*
     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen jongen :): er staat WIRED dus met draadje, maarja ik denk ook dat er een breukje o.i.d. in het snoor zit, heb dat zelf gehad met de luidspreker.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh.. Wat ben ik kut
     

Deel Deze Pagina