is bij die zwarte de directional pad beter als bij de witte? want die zuigt echt hard en maakt arcade games als streetfighter er niet makkelijker op
Lijkt me gewoon precies hetzelfde.. D pad is idd niet echt knop omhoog/omlaag etc, maar meer een 'schuif'
Hele mooie beginpost! Had dit topic niet eerder gezien. Speeltijd met normale batterijen is al snel rond de 30 uur, ik gebruik zelf oplaadbare dus het wordt op een gegeven moment steeds wat korter, maar ik doe er nog steeds heel lang mee en zie dus ook nog geen nut voor de accesoires ervoor.
jammer van die D-pad, ik wil best een nieuwe controller kopen als ze de d-pad fixen. Gewoon een d-pad maken die wel goed werkt is toch niet zo moelijk? Vond zelfs de oude NES d-pad al beter
Ik gebruik die nauwelijks, met stickje kun je toch veel preciezer sturen? En als het al een functie heeft in het spel, heb je die vaak nauwelijks nodig.
Even een vraag: De controller met draad kun je aansluiten op je pc, maar nu heb ik twee draadloze. Kun je die dan wel aansluiten d.m.v. de play and charge kit, aangezien je die dan ook via de usb aansluit op de pc, of is dit niet mogelijk?
Nee die sluit je aan d.m.v. de Windows Wireless Gaming Receiver....of hoe dat ding ook mag heten. USB plugje waarna je draadloze 360 accessoires ook op je PC kunt gebruiken. Ben het ding zelf ook nog niet in winkels tegengekomen.
Hmm dat is jammer, want ik heb geen zin om nog zo'n extra ding erbij te kopen, dacht dat dit dan wel een makkelijk oplossing zou zijn.
Ik vind het erg handig bij arcade games. Met stickje zijn sommige moves in games als streetfighter en mortal combar best lastig. Met pookje kan je goed draaien maar kwartslagen maken en tappen gaat beter met ouderwetse d-pad
mediamarkten hebben deze en ze zijn ook op internet te vinden. De play and charge kit op je pc aansluiten zal alleen je controller opladen, je kan er niet mee spelen.
Er zit helaas geen MM hier in Den Bosch. Op internet bestellen zou een optie kunnen zijn, maar ik gebruik de bedrade 360 controller eigenlijk maar zelden op de PC dus ik denk dat het de moeite niet waard is.
Help! Ik heb nu mn 2e controller verkocht aan een vriend van mij en nu wil ikd us een zwarte bestellen. Alleen ik vind het zo onlogisch: Zo'n Accu is 9,5eu.. Maar zo'n Play&Charge kit is 15eu.. Krijg je dus voor 5eu zo'n oplaad ding erbij.. Beetje zonde om dat niet te doen hé Maargoed die heb ik al, weet iemand toevallig of de zwarte Quick Charge te krijgen is? Edit: Veel groter probleem!! Ik zie nu dat zo'n Zwarte Controller alleen te koop is in compatible met US, of Asia.. Welke moet ik dan kopen voor mn EU Xbox?
Pre-order? Maargoed, iig had k er even niet aan gedacht dat de Elite al heel snel in NL komt (24e), dus ik moet gewoon ff 2 weekjes wachten tot ik weer een 2e controller erbij heb
probleemje hiero met me wired mic. ik kan mensen wel horen, maar mensen horen mij niet. Ook als ik een message wil versturen met voice message, hoor je niks. Je hoort wel t "tikje" als je dat mute knopje aan en uit doet. is ie nou kapot of niet? hij deed t trouwens anderhalf jaar gewoon goed
Goed lezen jongen : er staat WIRED dus met draadje, maarja ik denk ook dat er een breukje o.i.d. in het snoor zit, heb dat zelf gehad met de luidspreker.