De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als Suarez gewoon 2x had gescoord, en Huntelaar netjes die penalty had ingeschoten, was Sarpong niet nodig geweest.
    Maar wat een afgang zeg... echt heel erg.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Een afgang is gvd nog een understatement.. :mad:

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vorig jaar tegen Kopenhagen had Ajax het voordeel, dat ze in de 2e wedstrijd (laat) verloren. Nu gaat Ajax het even omgedraaid spelen. Nadelig beginnen, en met een winst van het veld.

Probleem is dan wel dat er gevoetbald moet worden, en dat heb ik vandaag niet gezien.

Maar we hebben we 27.000.000 *)

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een stelletje gays...|:-

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @geert ik mag hopen dat dat laatste sarcastisch is :9.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Een beetje ;)

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lachwekkend gewoon.

En nee dit lag niet aan Colin die dramatisch speelde en aan Suarez en Rommedahl die net nieuw zijn. Heel Ajax faalde. Niks nieuwe aankopen waaraan de ploeg moet wennen. Ik heb passes gezien die gewoon niet kunnen op dit niveau.

Ik vond alleen Vermaelen en Stam goed spelen achterin, verder deed Suarez wel het een en ander laten zien en was de rest van het team niks waard.

Ow, en de gemiste penalty van Ajax vond ik alleen maar gerechtigheid. Suárez met zijn domme lach. In mijn ogen was het gewoon een dikke schwalbe. Natuurlijk, ik als Ajacied was blij dat ie hem gaf, maar ik hoop dat dit niet doorgaat bij die jongen. Stom gedoe.

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En ten Cate vond de penalty ook nog terecht:emo:

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die van Slavia bedoelde hij zeker? :emo:

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach, die zak met geld,wéét je nog.
    Als ze in de terugwedstrijd wéér zo slecht gaan spelen,gaan ze de CL een tweede keer op rij missen....Dan gaan al die CL miljoenen aan hun neus voorbij en mogen ze hun zak met geld van de transferts aanspreken.
    Dus kunnen ze wéér niet zoveel gaan uitgeven als ze oorspronkelijk hadden gedacht.
    Zo kom je uiteindelijk op een keerpunt te staan en wordt de afstand tussen de ploeg en de europese top steeds maar groter....
    Zet deze nederlaag maar volledig op de rekening van het bestuur,ze hebben véél geld geincasseerd voor Babel ,Sneijder en De Mul.Maar tezelfdertijd is er véél ervaring uit de ploeg verdwenen die je in wedstrijden zoals deze absoluut goed kan gebruiken ...

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Straks gaan ze weer janken dat ze weg willen, omdat ze een keer CL willen spelen, maar die gasten realiseren zich niet dat ze het zelf ELKE KEER WEER verkloten.

Tuurlijk het was een slechte wedstrijd, maar als je van 6 opgelegde kansen er niet een weet te maken, dat ben je gewoon een eikel (of 11 eikels). De absolute wil om te winnen is er gewoon niet. Hoe zwak Huntelaar die penalty inschiet in tegenstelling tot die Tsjechen.

Regelrechte schande dit!

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en met pijn in m`n hart moet ik zeggen dat je helemaal gelijk hebt lekkerbek.. Het was weer een "ouderwets" zooitje ongeïnspireerd wat er op het veld rond liep.. Man ben hier echt niet goed van. Wat een drama..

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Het is maar een spelletje hoor jongens.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik durfde het al niet te zeggen. Maar die Suárez had ik uren lang in z'n klote kunnen stampen! wat een eikel zeg. Idd gerechtigheid dat hij hem miste*)

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  16. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een spel waar veel geld in omgaat, ze mogen best werken voor het geld:+

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Schitterend, Slavia! _O_

Ajax legt er geen enkele kans is, terwijl ze levensgroot zijn. Veel mislukt, maar geklungel achterin helpt Ajax aan kansen. Na die pingel ging het nog harder bergafwaarts en dan is het niet eens verrassend dat Slavia wél scoorde

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    geen voetbal fan.. das duidelijk..

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    In ieder geval geen Ajaxvent! }:]

Slavia speelde netjes hoor, ze hebben die vedettes van Ajax een poepie laten ruiken! Op deze manier verdient Ajax het ook niet, net als vorig jaar trouwens.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Eerder een realist vriend....
    Wij hebben in België de les al jaren geleden geleerd , jullie moeten ze nog leren...
    De grote ploegen in nederland verliezen ieder jaar hun beste spelers aan de buitenlandse ploegen.En ja, ze kopen dus zelf de betere spelers weg bij de kleinere nederlandse ploegen en dit met hun talentrijke jeugd compenseren ze het vertrek van de betere spelers gedeeltelijk.Maar aangezien het bijkomende talent het verlies aan ervaring die nodig is bijgevolg niet kan compenseren krijgen ze het in de cruciale europese wedstrijden een beetje moeilijker om zich te kwalificeren.Vroeger was Ajax er in vrijwel elke competitie van de champions League steeds op de afspraak,en nu dreigen ze hem voor de tweede opeenvolgende keer te missen.Dat is een veeg teken aan de wand....
    En dat wegkopen van de betere spelers van de kleinere ploegen houdt dan ook automatisch in dat de nationale competitie langzaam maar zeker zwakker wordt en de grote ploegen weliswaar hun hegenomie in de nationale competitie kunnen behouden,maar die op europees gebied als het ware langzaamaan verzwakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina