[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ! Dan ga ik ook maar is verder kijken dan de eerste episode van Zombie Loan.

Lucky Star 17 en 18 ook even gekeken en weer super, beiden. :cool: Einde van 17 was natuurlijk geweldig. :+ Einde van 18 was ook wel tof, althans het einde van het einde. Al was de bruid ook niet verkeerd om naar te kijken.

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip! Bedankt :)

3. Ashavan

Ashavan Guest

Na 6 afleveringen loop ik er nog steeds niet warm van. Het is wel leuk, met een redelijke diepgang...maar weet het nog niet.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het zijn er nog 6 en wie weet hoeveel het er uiteindelijk zullen zijn. Bijvoorbeeld Naruto begon eigenlijk pas interessant te worden rond episode 6.

Ze hebben nog maar juist de "bad guys" voor gesteld en the grim reaper is ook nog maar 1 keer in beeld gekomen (en een mogelijke verhaal is uitgelegd). Ik denk dat het eigenlijk nog moet beginnen en dat de afgelopen episodes gewoon er waren om kennis te maken met te wereld en de hoofdpersonages al wat diepgang te geven... .

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och, ik vond de SD momenten in Zombie Loan wel leuk, maar voor de rest kon het me weinig boeien(heb de eerste 5 eps gezien), dus die heb ik gedropt.

/edit: Ik moet het ff kwijt. Dennou Coil episode 12 is zóóóóó geweldig. _O_ XD
    Meteen die serie gaan kijken als jullie dat nog niet doen, na Gurren-Lagann de beste serie van 2007 tot dusverre. ;)
    Ook de serie die het meest lijkt op een Miyazaki-werk qua ideeën, alleen dan beter uitgewerkt en completer vind ik.

Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Was op mijn eigen houtje aan Bleach begonnen.
    Tot en met de Soul society arc gekeken, maar de serie valt me om de een of andere reden toch een beetje tegen, geen idee waarom.
    Ga nu maar is beginnen aan Tenpouibun Ayakashiayashi (moet ik echt is zelf leren typen :+)

7. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Anime serie genaamt: Amaenaideyo.

Gaat over een jongen, komt in een klooster vol met mooie meiden, en hij heeft van die verborgen krachten, die alleen naar buiten komen als hij opgewonden raakt... whaha die serie is geweldigXD

8. Ashavan

Ashavan Guest

Volgens mij heb jij het over een hentai ipv anime

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je erbij :+

Heeft iemand hier Skull Man toevallig gezien?
    Kwam m tegen op anidb, vraag me af of t iets is.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb hem nog gezien, maar dat wil ik wel gaan doen. Helemaal omdat het van de makers is van oa Fullmetal Alchemist en Darker Than Black :)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Heb 1 aflevering van Skull Man gezien. Wil er meer zien, maar geen enkele fatsoenlijke subber brengt het uit :confused:

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Shinsen Sub heeft ook episode 2 uit en dan zal je het moeten doen met Makoto.

13. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    nee man, das geen Hentai, der komt geen sex in voor ofzo

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Lucky Star 19 was weer super!
    Al meteen op het begin raak met die hond op zijn achterpoten (chinchin = penis in japans :+). Kuroi-sensei met d'r flinke kater en Konata met dat huiswerk. En het einde was ook weer super tof <3 Geweldig! :cool: :D

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wacht tot dat a.f.k. LS 19 heeft gesubbed. Al de Lucky Star's die ik heb zijn gesubbed door a.f.k. dus ik ben niet van plan om op een andere over te gaan (tenzij het echt moet) en om ze nou 2 keer te downloaden... wacht ik wel liever wat langer :+.

Ondertussen ook de eerste 4 episodes van The Skullman (hoezo cliché? :'-() gechecked en is ook wel een coole reeks, maar zo verwarrend dat je gewoon wil verder zien uit nieuwsgierigheid :).

Heb ook Amaenaideyo binnen gehaald (en het tweede seizoen, Amaenaideyo Katsu is bijna binnen) en wat episodes gechecked. Het is geen zeker geen hentai aangezien er eigenlijk geen bloot getoond wordt, maar om nou te zeggen dat het een onschuldige serie is... :+. Anyway, van wat ik er van heb gezien lijkt het een gewone middelmatige serie. Ik ga hem wel uitzien (en ook het 2de seizoen), maar of ik ze ook ga bij houden is een ander vraag.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja ik verwijder Guerrand gewoon als a.f.k. uitkomt, maar die laten de laatste tijd zo akelig lang op zich wachten. Al moet ik toegeven dat ik echt 5 minuten naar de torrent heb lopen staren en mezelf heb afgevraagd of ik het geduld had om op a.f.k. te wachten of niet. :+ Maar goed, ik ga de a.f.k. versie alsnog kijken, epi 19 was gewoon zo vet. :D

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bewaren jullie overigens ook alle anime? Tijdje terug heb ik zelf echt alles weggegooid, zo'n 200 gig aan anime. Er is gewoon zo ontzettend veel en altijd wel iets nieuws wat ik wil zien dat ik toch zeker weet dat ik nooit een anime een tweede keer zal kijken.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, heb je nooit zin om Ichigo met Kenpachi te zien vechten? :cool:

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  19. Ashavan

Ashavan Guest

Ik verzamel meestal een aantal series geheel op me hd. Als de serie echt goed was dan brand ik hem en bewaar het. Een heleboel gooi ik gewoon weg. Dan na een paar maanden ofzo ga je door de stapel en komen namen voorbij en beslis ik opeens een naruto of ghost in the shell of kenshin marathon te houden.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik delete een hoop (simpelweg omdat me HD dichtslipt), maar hou een lijst bij van al de anime die ik heb gezien. De écht goede series bewaar ik wel (Black Lagoon, Lucky Star :cool:) totdat ik ze op dvd heb aangeschaft.
    En ik heb alle Naruto afleveringen nog bewaart omdat ik nog even een snelle marathon wil houden voordat Rise of a Ninja uitkomt. :cool:
    Heb Black Lagoon ook al 2 keer gezien, en daar gaat zeker nog een 3e keer komen. Dat is gewoon echt zo'n serie die je altijd kan blijven kijken zo geweldig is die. Sowieso een jaar zonder Revi is een jaar niet geleefd. :'-( :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina