Haha ik sta overal voor open. Graag suggesties. Ik heb nu al weer mening wat nummers gedownload. Vooral van de volgende bands: Death cab for a Cutie, Fall Out Boy, The Infadels, Kasabian, Razorlight, Smashing Pumpkins, Snow Patrol, The postal Service, The kooks, The Rakes, The zutons.
Ik heb nog maar een heel klein deel kunnen beluisteren. Van alles heb ik wel wat gedownload en geluisterd maar ik heb nog niet genoeg geluisterd om een goede objectieve mening te vormen. Die houden jullie dus nog te goed. Ik moet een nummer vaak ook meerdere keren luisteren wil ik hem mooi gaan vinden. Het gebeurt niet vaak dat ik een nummer luister en hem er gelijk al vind uitspringen. Ik heb dan ook nu even een heel nieuw mapje aangemaakt voor alles wat ik de laatste dagen aan "nieuwe muziek/bands" heb gedownload. Dan laat ik hem lekker shuffelen en de nummers die ik dan leuk vind luister ik nog 2x en dan kan ik een goede mening geven . Anyway, de bands die ik nu heb geluisterd daarvan springt The Kooks ervoor mij uit. Snow Patrol, Razorlight & The Postal Service kende ik al, maar heb ik wat meer van gedownload. Waar ik uit kan concluderen dat ik Razorlight nog meer goede nummers heeft behalve "america". Natuurlijk koop ik van de bands die ik echt goed vind de cd's, zo heb ik ook Stadium Arcadium, Hybrid Theory, Meteora etc allemaal orgineel . Anyway, ik heb nog 73,8 GB vrij, dus brand maar los mochten er meer suggesties zijn .
Laatst bewerkt: 17 aug 2007