MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Idd, ik dacht ook dat elke MP3-speler in Europa een geluidsbeperking moet hebben (of in NL). En dat met die FM-radio is wel lomp, en die van Dane-Elec gaat ook maar tot 4GB dacht ik.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat hoop ik niet voor je, maar het kan wel helaas. Ik zie net ook dat er ook veel namaak van Sony in omloop zijn (o.a. MDR-EX71). Het geluid hoort van Sennheiser en Sony subliem te zijn met een krachtige bass. De namaak hebben een slecht geluid. Hier is nog een afbeelding waaraan je namaak Sennheiser CX300 kan herkennen:

Dat weet ik niet precies, maar sommige MP3-spelers die hier gewoon te koop zijn kunnen nog steeds knetterhard. Met m'n oude Samsung YP-T7 bijv. kun je ook aardig je oren opblazen zegmaar. Maar goed, de 8 GB versie is ook gewoon te koop nu en mist standaard wederom de FM-radio. Zie hier. ;)

3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het niet gewoon aan de oordopjes hoe hard het geluid is?
    Meestal gaan de standaard bijgeleverde oordopjes erg zacht, pleur ik er vervolgens mijn eigen oordopjes in gewoon prima, hard geluid.
    Ik heb net bij mp3shop.nl de Dane-Elec Meizu van 1 gig bestelt.
    Heb er veel goede reviews over gelezen!
    Maar waar is die originele Meizu firmware te downloaden dan?
    Zodat ik dus ook gewoon zonder geluidsbeperking en met FM radio kan luisteren?

4. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten moeten binnenlopen. ;) Ik heb vanochtend de Meizu 2 gig besteld. :thumbs: Ook bij mp3shop. Lekker makkelijk. Direct betalen, morgen in huis.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moet het nog even een beetje aanpassen, maar ik heb net even een Meizu hyves aangemaakt. Die was er nog niet en die mag natuurlijk niet ontbreken. Ik zal het proberen binnenkort een beetje aan te kleden, maar alle hulp is natuurlijk welkom. Bovendien zoek ik ook nog mods, want ik kan niet alles in m'n eentje natuurlijk. Check snel: meizu.hyves.nl :)

Maar goed, de Meizu wordt in Europa verkocht door Dane-Elec en die is aangepast aan de normen die hier gelden. Uiteraard speelt een goede hoofdtelefoon ook een belangrijke rol voor goed, krachtig geluid. Maar er zit toch sowieso een volumebegrenser op. Bovendien ontbreekt standaard de FM-radio terwijl de ontvanger wel gewoon aanwezig is. De firmware van Meizu zelf is hier te downloaden. Let op: Dit is op eigen risico! ;)

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je het geluid zo knetterhard hebben staan?:9 Ipod nano bijv kan hard genoeg.. denk dat het geluid met de standaard oordopjes met mp3-spelers echt wel hard zat is. Of je moet net als een klasgenoot van mij nu al half doof zijn. Zelfs op de fiets met veel wind enzo kun je het geluid nog heel goed horen.

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag binnengekregen en ben er heel tevreden mee, mooi geluid, mooie bass, mooi beeld alles is wel mooi aan deze mp3 speler!
    Alleen hoe kan ik verschillende playlists aanmaken?

8. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook binnen. Wat een apparaat! :thumbs: Erg tevreden. Vele functies en mogelijkheden, mooi geluid, eenvoudige interface.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik krijg 'm als het goed is ook vandaag binnen, maar dan die van Meizu zelf met 8 GB geheugen. Als het goed is, missen jullie de FM-radio. Klopt dat?

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Iemand nog mooie achtergronden voor de Meizu M6?

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m'n Creative Zen Vision M ook maar geregistreerd. Maar downloaden jullie wel eens van die firmware naar jullie Zen?

En wat vinden jullie van de muziekbibliotheek?? Ik vind het namelijk wel eens storend werken. Als ik bijvoorbeeld bij "albums" kijk, dan staat daar ook echt alleen de naam van het album. In mijn ogen zou het een stuk handiger zijn als daar ook de naam van de artiest bij zou staan. Dus niet alleen ("An End Has A Start") maar (Editors - An End Has A Start"). Is dit niet op de een of andere manier te realiseren? Of kan ik dat mischien handmatig wijzigen?

Wat me ook opvalt is dat veel nummers bij <onbekent> staan. Ze worden niet gekoppelt aan het album waar ze eigenlijk bij horen.

Hebben andere Zen gebruikers daar ook last van? En is er een oplossing voor?:)

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is hij binnen gekomen?

Enne aak niet teveel reclame voor andere bedrijven he ;)

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, nog niet. Hopelijk morgen! *) Ik heb trouwens de Meizu Hyves geüpdate en weer openbaar gemaakt. Dus het is leuk als iedereen met een Meizu zich even lid maakt. Het verbaasde me dat die er nog niet was, maar dan regel ik het natuurlijk wel even! :)

meizu.hyves.nl

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de oplossing al gevonden.;)

Je kunt alles handmatig wijzigen. (Via Creative Media Explorer).

- Rechter-muisklik op het desbetreffende bestandje.
    - Klik op trackeigenschappen bewerken.
    - Nu kun je de naam van de titel, artiest en het album veranderen.

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met me meizu. Ik kan geen muziek meer toevoegen want dan komt er te staan: Doeldiskette is vol (ofzoiets). Nu heb ik al 7 filmpjes erafgehaald maar er blijft staan dat ie vol is. Als ik kijk bij de settings staat er ook dat er nog maar 1.73 mb over is, maar dat blijft er staan al verwijder ik iets. Wie weet hoe dit kan?

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, das wel heel erg raar idd. Ik zou een back up maken, en dan je meizu eens resetten. Ik neem aan dat dat gaat bij de Meizu he?

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. mijn oog is gevallen op de Iriver Clix 2 2GB.
    Mooi ding voor relatief gezien weinig geld. Denk dat em dat word. Zwart wel te verstaan. No Ipod shit voor mij.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die ziet er idd erg netjes uit. 2Gb is alleen iets te weinig voor mij dan, maar qua model kan die er zeker mee door.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk m'n Meizu Mini Player (M6) 8 GB. Helaas is de levering anders gelopen dan verwacht, maar goed wat is het toch een kleine wonder. Echt niet niet normaal wat dat ding te bieden heeft, hoe krijgen ze het voor elkaar. F#ck iPod, Meizu FTW! \o/

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Creative Zen Vision M\o/:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina