Ja natuurlijk, en geef ze is ongelijk, een jaartje ballen voor een bedrag wat je de rest van je carriere in totaal hebt verdiend.. Je doet wat je leuk vindt op een veel lager niveau, en krijgt er bakken met geld voor.. ik snap t wel hoor. Voor t laatste jaartje, nog ff afbouwen..
Van Der Vaart heeft zich 'vertild' en kan niet mee doen vanavond. Sure. Die doet er dus alles aan om naar Valencia te kunnen. Pff. Nieuwe trend aan het worden zeker. Gaat lekker:
Nou, die Franz Beckenbauer Cup gewonnen. Ging natuurlijk helemaal nergens over, en dat zag je ook aan het spel. Laag tempo, en beide clubs leken er weinig zin in te hebben. Maarja, toch wel leuk.
Die TD van PSV zei dat waarschijnlijk Cocu volgend jaar terugkomt naar PSV, als assisent, scout of wat dan ook.
Goh Medunjanin naar Ajax.....als ie ze ego maar voor zich houdt.... en ezquerro ken ik eerlijk gezegd niet zo goed....
zag het idd niet staan omdat het 'in de wandelgangen' stond. die Ezquerro is dat die gozer van Barcelona? maargoed, voetbalzone meent wel meer dus dat is niet zo heel bijzonder.
Kan die Ezquerro ook op de 'tien' spelen? Van die Medunjanin heb ik niet echt een hoge pet op dat dat hem gaat lukken..