De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    amen.. Op beide

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    I say an Amen to that. Allemachtig, was speelde die gast dra-ma-tisch.

Het idee dat Ajax niet beter kan? Gast, ik denk dat iedereen wel weet dat Ajax beter kan. Een ploeg als Slavia moet je, met of zonder Sneijder, gewoon met 5-0 kunnen oprollen. En Ajax heeft dat op een godsgruwelijke manier laten afweten. Dat Ajax geen Europese top is, kunnen wel allemaal maar al te goed bevestigen maar er zijn grenzen. We zijn inmiddels op het punt gekomen waar een kleine nederlaag tegen een Europese topclub als een overwinning wordt gezien. Hoe triest is dat? En als je dan al helemaal verliest van een tegenstander waar zelfs een club van het kaliber NAC Breda makkelijk van kan winnen, dan mag je wel verwachten dat Ajax een stuk beter kan dan dit?

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zit niet bijzonder veel verschil tussen de punten in de CL en de UC. Enige verschil is de bonuspunten.

Ik supporter Praag. Gun Ajax niks.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ben er niet zo kapot van.

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Voetbalzone? Dan weet ik niet of het wel waar is.

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat bij de wandelgangen, ik geloof er niks van.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan supporter je Praag niet, maar hoop je gewoon dat Ajax verliest. Is al triest genoeg. Anti-supporters zie ik het liefst wegrotten... Ik snap echt de hele zin van het posten van zo'n reactie niet. Rot dan lekker op man.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In europees verband maakt mij het eigenlijk niet meer uit of bijvoorbeeld PSV en Feyenoord doorgaan. Ik heb liever zo veel mogelijk Nederlandse clubs in de CL en UC. Ik heb de leeftijd wel gehad dat ik feyenoord en psv niks gunde. Voor nederland is het stukke beter om gewoon te zorgen dat iedereen ver komt in europees verband. Vind het nogal triest dat je dan gaat posten dat je niet wil dat Ajax verder komt, hou dat maar lekker voor je...

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Al heb je een hekel aan Ajax; dat hou je inderdaad maar lekker voor je. Alleen maar posts waar mensen geïrriteerd door raken en waar ruzie door ontstaat. Word er pisnijdig van. Opsouten! Het ergste is nog dat veel van die mensen het ook meer over Ajax hebben dan over hun eigen club.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd. Soms vraag ik me echt af of iemand zijn eigen ploeg liever ziet winnen of Ajax liever ziet verliezen. Gaat echt nergens meer over op een gegeven moment, als je een club niet mag kijk je niet.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik vond het eerst ook altijd prachtig als je PSV of Feyenoord onderuit zag gaan. Maar nu weet ik gewoon dat het erg belangrijk is voor het Nederlandse voetbal als er zoveel mogelijk clubs meedoen, en die zoveel mogelijk punten pakken.

Ja vind ik ook, maar dat komt denk ik omdat Ajax de club uit de hoofdstad is en tevens de grootste club van Nederland. Btw, is het niet opzouten..? :9

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee, maar als Ajax supporters hier hopen dat PSV uit de CL vliegt is dat wel ok?:x

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zegt die niet ;) Hij geeft gewoon een voorbeeld.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat t nu Ajax is, heeft hij het over Ajax en andersom is het net zo sneu, zulke reacties.. En no offence, maar ik hoor t een stuk minder van Ajax supporters dan van elke andere club..

15. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Touché.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    lol, omdat GG zegt is het waar:emo:. Zal in z'n directe omgeving vast wel zo zijn maar kan mij niet voorstellen dat het landelijk zo is.

17. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij heeft gelijk vind ik. Ik ken die hele GG niet, dus ik weet niet wat voor onzin je allemaal praat...

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het niet over landelijk of directe omgeving.. heb het over hier..

In mijn 'directe' omgeving is het AZ all the way en wordt Ajax gebashed..
    Hier in Hoorn is 2/3e zo'n kutklappertje, die 'gaan voor attractief voetbal'...

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Krijg je bij Ajax toch ook wel, dacht ik zo.

Over dat gehoop dat andere clubs het slecht doen in Europa, dat gaat nergens over. In de competitie is het logisch omdat je tegen elkaar vecht voor een zo hoog mogelijk haalbare plek op de lijst, maar in de CL ben je tot je echt tegen elkaar moet spelen, elkaars rivalen niet. Je bent echt een strontworm als je dan nog het slechtste wenst voor zo'n team. Gaat nergens over. Rivaliteit is goed, maar dan ga je echt een flinke stap te ver.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    We zijn weer begonnen!

Heerenveen-Willem II 0-0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina