De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh, Mtthz, was jij niet Ajacied? 8)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @basovich: Je weet niet wat je mist;)

@Elgee: Ja he-he, maar ik kan het wel een keertje eens zijn met Feyenoorders.

3. basovich

basovich Guest

tijdens de wedstrijd lijkt het me wel leuk zo'n haat..maar erna. mij niet gezien 8)...

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dagen lang F'noorders die je kent treiteren. De Chef in het restaurant waar ik werk is er eentje, mijn leidinggevende in de supermarkt is er eentje. Mooier is niet.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whehe
    Ja ik kreeg het even benauwd van:
    Ik juich alleen voor Feyenoord als er een Feyenoorder voor Oranje scoort, maar voor de rest...

;)

Las die zin trouwens ook nog verkeerd zie ik nu. Ik las en i.p.v. als..

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Werder Bremen heeft net thuis met 0-4 klop gekregen van Bayern München. Hoewel werder met veel blessures kampt is dit natuurlijk een nederlaag die je niet mag lijden, zeker niet in eigen huis. Vanaf de 0-1 leek het hele team kansloos en geïnspireerd, en het is dus niet echt verwonderlijk dat Bayern daarvan heeft geprofiteerd.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En nog zo'n kneus die z'n eigen conclusies trekt en niet kan lezen...

Best dat je een hekel aan Ajax hebt maar dat mensen zoals jij dat constant moeten benadrukken is echt om witheet van te worden. Daar gaat het om.

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk dat je er even inhoudelijk op in gaat, jongen, waardeer ik zeer!

Verder vind ik je een beetje krom. Ik ben een 'kneus' die niet kan lezen, want ik maak schijnbaar heel erg vaak duidelijk dat ik anti-Ajax ben? Mooi, kom maar op met de posts! Bovendien ben jij degene hier die zijn eigen conclusies trekt, ik ben schijnbaar alleen maar een 'anti-supporter.'

Maar goed, wil nu m'n posts wel eens zien waarbij ik Ajax alleen maar zwart maak. Anders ben jij hier toch echt de 'kneus' die niet kan lezen.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff, zullen we weer terug gaan naar de tussenstanden van het voetbal??O-)

NAC Breda - Groningen 0-1
    NEC - Roda JC 0-0
    AZ - VVV Venlo 1-0
    Excelsior - FC Twente 0-1

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    NEC inmiddels ook op 1-0 door aankoop Van Beukering.
    NAC staat met 10 man, Mtiliga kreeg rood. Er ging een harde tackle van Lindgren aan vooraf, die niet bestraft werd.
    AZ op 2-0, opnieuw een aankoop: Ari..

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alles wat jij zei had ik al besproken. En volgens mij nam ik jouw reactie alleen als voorbeeld, en beschuldigde ik je er niet van 'alleen maar anti-Ajax dingen te posten'. Het ging me om die ene reactie waarin je zegt dat je hoopt dat Praag wint.

Mijn statements zijn overduidelijk en de jouwe ook. Point made voor beide dus.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    tja....hoe denk je dat ik me hier voel? helft van de mensen die ik ken die nu voor az zijn waren in de brugklas nog glashard voor ajax :'-(

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vvv-venlo heeft egt geen enkele kans gehad!! alleen 3 afstandsschoten die ruim naast gingen

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Weinig verassingen vandaag dus. Dat zal morgen moeten gebeuren. De radio gaat weer aan. Juichen voor Heracles, Utrecht en ons aller Ajax natuurlijk:D

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    VVV :'-(

Kijken hoe Ajax morgen voetbalt.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zaten een paar mooie aanvallen tussen bij AZ, zeg. Dat laatste hakje van Dembéle op Medunjanin, prachtig _O_ Maar iedereen zegt dat ze zo versterkt zijn, dat valt ook weer mee. Koevermans gaat weg en Arveladze is al weg, daar hebben ze dan 2 spitsen voor gekocht waarvan we niet weten of ze het gaan maken. In de verdediging is De Cler weg en geloof ik Poccognoli van .. een Belgse club erbij gekomen. Donk was overigens matig van wat ik zag in de samenvatting.

Straks Ajax, ff kijken hoe dat gaat :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe was trouwens de kwaliteit van de uitzending op RTL4?

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schilder verrassend in de basis. Hij zal zeker gemotiveerd zijn dus ben benieuwd.

De Graafschap: v.Fessem, Schuurman, Volmer, Keller, v.Peppen, Johnson, Hese, Schöne, Vidarsson, Powel, Tarvajärvi

Ajax: Stekelenburg, Colin, Stam, Vermaelen, Schilder, Gabri, Heitinga, Emanuelson, Bakircioglu, Huntelaar, Suárez

442 neem ik aan? Of 433 met Bakircioglu als rechtsbuiten.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    0-1 De Graafschap Ajax \o/ Mooie actie van Suarez en goed ingekopt door de hunter

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar 1-0 _O_ wat nou crisis :cool:

shinhead, waar kijk je ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina