MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik geef toe, die zou ik ook kiezen i.p.v. een iPod. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Flash-geheugen en ik heb hier nog een 20 GB Samsung J70 liggen, maar die gebruik ik nooit omdat ik MP3-spelers altijd om m'n nek hang. Geef mij dan maar een 55 gram wegende Meizu Mini Player die meer kan dan een iPod. Aan 8 GB heb ik sowieso meer dan genoeg! :)

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zat aan 1GB als ik hem alleen voor muziek gebruik. Daarom heb ik ook voor de Creative ZEN Stone gekozen, de iFuck Shuffle concurrent. Ze hebben allebei 1GB, zijn klein en hebben geen scherm. Echter, de Creative is mooier, beter, handiger en 2x zo goedkoop!_O_ Ik heb op vakantie echt heel erg veel plezier van de ZEN Stone gehad. Wat is het toch een geil, handig en bloedmooi dingetje\o/ De iFuck Shuffle drijft alleen op een shuffle functie, terwijl de ZEN Stone die ook heeft + een map functie. En dan kan je voor 70 euro (altijd nog 10 goedkoper dan de iFuck Shuffle) ook nog de ZEN Stone Plus krijgen, met als extras een scherm, 2GB en een radio. Echt geweldig, die Stone!_O_ Zoals het hier al gezegd is, bij iFucks betaal je alleen voor het merkimago en het design (dat laatste vind ik bij Creative nog beter). Heel die verotte appel is iig crap, bij de iPhone moet je voor elke toets die je indrukt 1 cent betalen!

Tenminste, alles is mijn mening.

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    ? Leg uit.

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets stond vanochtend in de krant bij mij.

5. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat achtergronden voor de Meizu. Voor skins moet je maar op www.meizume.com kijken, beste Meizu fansite imo. :)

Laatste is een normale wallpaper, maar resized uiteraard automatisch.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die laatste is een afschuwelijke verkrachting van het talent van twee digitale artiesten van photoshop. Maar dat terzijde. ;) Ik zelf resize mijn eigen wallpapers, ik gebruik nu een prachtige foto van Matthew Bellamy die zijn hoofd langs de neck van zijn gitaar legt.

@ Pietlut, je moet je music library even updaten. Ik denk dat hij dan ook de beschikbare ruimte herberekend.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort ook maar eens zo'n meizu halen denk ik:). Welke kleur? Zwart of wit?

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Moet je zelf weten, maar ik heb de zwarte genomen. Eerst wilde ik een witte nemen, maar achteraf ben ik wel blij dat ik een zwarte heb genomen. Het lijkt nu ook een geheel met het display.

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope werkt niet.. Als ik de enterknop 10 seconden ingedrukt houd komt er een touch error. Ik ga nu de hard reset nog ff opzoeken (weet niet hoe die gaat) en dan hopen dat hij het doet!

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de 4GB versie, 8 GB schijnt binnenkort uit te komen. Ik heb hem nu zo'n 2,5 maand, ben er nog steeds erg blij mee :)

Had een reviewtje geschreven: Klik!

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Best een mooi ding, maar ik vind 'm erg prijzig. Ik vond 18 FPS voor video al wat aan de lage kant, maar deze is slechts 15 FPS. Maar goed, het is net als de Meizu Mini Player een leuke gadget en dat-ie Flash ondersteund is wel iets wat ik nog mis bij Meizu. Wellicht komt dat nog! :)

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler. Ik ben niet erg veeleisend en ik wil ook geen ontzettend duur apparaatje. Er zijn een aantal systemen die mijn interesse hebben. Ik heb tussen haakjes gezet wat ik de voor- en nadelen vind, mochten deze er zijn. Graag zou ik een radio willen zien en een functie om te navigeren tussen de mappen terwijl de muziek gewoon doorspeelt.

- Creative Zen V (positief: geheugen & prijs)
    - Samsung YP-K3JZB (positief: batterijduur & uiterlijk)
    - Philips blabla (positief: FM radio, geheugen & prijs)
    - Zen Stone Plus (positief: Handzaam & prijs)

Welke mp3-speler uit deze prijscategorie raden jullie aan? Of zijn er nog andere spelers? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  13. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meizu M6 1GB voor €75,- of 2GB voor 109,-. Voordelen? Lange batterijduur, handzaam, FM radio, fantastische (audio)kwaliteit, video, uiterlijk, erg veel functies, zeer fijn navigatiesysteem d.m.v. een touchpad, menu en achtergrond volledig aanpasbaar, zeer mooie fotokwaliteit, heel erg customizable (zowel audio, als de speler zelf), voicerecording.

Zen V zou ik sowieso niet aanraden, joystickje is vervelend en gaat snel kapot.

Lijkt me nogal goedkoop voor al die functies. Meizu M6 ftw!

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik raad ook een Meizu Mini Player aan! Je zal je verbazen wat dit kleine wonder je allemaal biedt. Top kwaliteit! _O_

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou weten we het wel 8)
    Ik zie niks anders van jou dan posts over die Meizu 8)

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Meizu is ook gewoon goed, kan hij niks aan doen :+

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt allemaal! Ik denk dat ik nu een heel eind op weg ben. Op de desbetreffende site staat echter wel dat er geen FM radio op zit, terwijl er andere sites juist staat dat deze functie wel op de Meizu zit. Dus, zit er écht een radio-functie op?
    Ook zou ik graag willen weten of de beschermhoes (die in het pakket zit) de Meizu daadwerkelijk beschermt of dat je toch beter eentje erbij kunt nemen.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Meizu wordt in Europa verkocht door Dane-Elec en die maakt gebruik van eigen firmware. Op een of andere manier heeft Dane-Elec er voor gekozen om de FM-radio weg te laten, terwijl de ontvanger wel gewoon aanwezig is. Mocht je gebruik willen maken van de FM-radio, dan moet je de firmware van Meizu zelf downloaden. Klik hier voor info daarover. ;)

P.S. Het inschuifhoesje slelt niks voor en bij de nieuwe modellen wordt deze ook niet meer meegeleverd, maar je kunt een siliconen case kopen.

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  19. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de FM radio inderdaad gewoon even nieuwe firmware (=besturingssoftware) erop zetten, dat is zo gedaan.

Het beschermhoesje heb ik zelf altijd gebruikt, en ik heb geen krassen op het scherm. Tegen krassen beschermt hij dus wel degelijk. :)

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet ook niet vergeten dat er aan beide kanten protectors zijn geplakt, dus als je die laat zitten zal je ook niet zo snel schade hebben. Verder kun je trouwens ook nog transparante acryl cases kopen zoals deze:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina