De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Barsa?

En ook jij begint al de balans voor het hele jaar op te maken. Je denkt dat het seizoen slecht voor Real Madrid begint, en juist goed voor ons. Waarna wij na de winterstop net als afgelopen seizoen wegzakken? Vertel mij eens waarom je dat denkt. Goede aankoop trouwens die Pepe, was maar 30 miljoentjes dus een klein foutje zo nu en dan mag best wel.

Schuster heeft zichzelf nu ook al een Hitler snorretje aangemeten las ik, gaat de goede kant op met die man.8)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Blackburn Rovers speelde wel hard tegen Arsenal. Die goal van Drenthe bij Real was wel mooi \o/

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt buitenlands voetbal eigenlijk nog uitgezonden nu Tien weg is?

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Die goal van Drenthe was echt bruut, inderdaad. Zo mag hij er van mij meer maken.

5. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah net als bij talpa, zaterdag gewoon om 18:00 buitenlands voetbal. maar wel op RTL 7

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Willen van Hanegem zag hem een goede voorbereiding spelen en Grandel schijnt echt ontzettend goed geweest te zijn op een toernooi ergens in Amerika (Gold Cup, dacht ik)... Hij kreeg dus het vertrouwen maar heeft dat inderdaad verprutst met zijn Grandelletje..

Niet dat het erg is :D

Volgende week NAC thuis voor Feyenoord. Ben benieuwd of de schoppers van Brandts voorin wel wat weet te creeëren. Na de 0-1 van Bruins in Utrecht gaf Feyenoord echt weinig weg.

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Erg brute goal van Drenthe natuurlijk. Die maak je niet vaak. Was mooier geweest als ie in de kruising ging natuurlijk:cool:

En Grandel....wahahahaha:lol:

Dat ze die gast weer een kans gaven. De meest hilarische keeper van de Nederlandse velden:emo:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij gewoon op RTL4/5/7/8

Zaterdags laten ze iig de Bundesliga zien en ik ga er ook van uit als de spaanse en italiaanse competitie weer beginnen dat ze daar ook beelden van laten zien. Engels voetbal is bij de NOS te zien

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wie won vorig jaar ook alweer la Liga ten koste van Barcelona die het gewoon godsgruwelijk liet liggen_0/

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja gister gezien, echt geniaal!

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    ç is twee klikjes, s één, en de uitspraak blijft hetzelfde. Beter dan Barca in ieder geval.

Ik baseer dat op het feit dat Barcelona vol zit met explosieve figuren als Ronaldinho, Eto'o en Henry, die allemaal verwachten dat het team om hen gaat draaien, wat natuurlijk niet allemaal tegelijk kan. Real Madrid heeft altijd tijd nodig om aan te passen omdat de imbeciele directie ieder jaar voor de gein het team overhoop gooit, maar aangezien we op een aantal pijnpunten zoals linksmidden en op de 10 versterking hebben gehaald kan het nog wel wat worden, als Schuster tenminste niet weer Dudek op het veld zet. Voor de rest is het gewoon gevoel en kan niemand ooit voorspellen wat de eindstand van de Primera División 07/08 zal zijn. In ieder geval beter dan de conclusie trekken dat Real Madrid niks zal winnen dit seizoen vanwege een ruk voorseizoen. Ik ben tenminste blij dat we niet weer naar Azie zijn gegaan zoals onder Perez zovaak gebeurde, omdat dat teveel moeite kost.

Pepe was altijd al overrated, en 30 miljoen was hij niet waard, ookal heeft Real geld zat. Maar ja, onze verdediging zuigt nog dus in ieder geval houden we een traditie in ere. Zolang we maar meer goals scoren dan we tegen krijgen zoals vorig seizoen ben ik blij.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Actie was idd _O_, jammer dat Bayern dit jaar geen CL speelt want ze hebben een leuk team met de potentie om de CL te winnen

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik lees & hoor heeft Drenthe er een zooitje van gemaakt. Door zijn toedoen kreeg real 3 tegengoals.. lekker dan:9 Real komt weer wel op het juiste spoor, na een aantal maand. Dan is real ineens weer helemaal geweldig. Zo snel kan het gaan..

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    sorry maar zo bijzonder vond ik die actie van ribery niet......noem mij een voetballer die die controle over een bal niet heb en schop hem want dit moet elke profvoetballer kunnen....ook in een wedstrijd...

17. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dan vind jij die acties van ronaldinho zeker ook niet bijzonder toch? Kijk, elke profvoetballer kan individuele acties en trucjes en wat ronaldinho doet kunnen echt heel veel voetballers, maar waar het omgaat is ze effectief toe te passen in een wedstrijd, daar wilt het alleen bij de meeste wat aan schorten. Nu wilt het feit dat de actie van Ribery effectief was want er ontstaat een goal.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dus pas als een actie effectief is is hij knap/mooi/geniaal? Want dat concludeer ik uit jouw verhaal, een standaard beweging wordt uitgevoerd en er komt een goal uit dus is het een knappe actie.
    Is het niet de verdedigende speler die gruwelijk de fout in gaat? of is het de geniale techniek van ribery?
    Hoe dan ook, als er dus niet uit gescoord werd vind jij hem niet effectief en schort ribery dus vandaag het aan effectiviteit.

nee sorry maar die Akka die Dinho doet is na de 1e keer er wel weer van af....begrijp me niet verkeerd ik vind ribery een fantastische voetballer maar die actie vond ik nou niet bepaald een actie waar ik me bek voor open zou trekken.

wat ik een mooie actie vond van ronaldinho is deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=v3DTAck4u6o&mode=related&search= op 2:54.....
    2 man in zijn rug en deze balcontrole.....dat vind ik specialer dan die van ribery...

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1

Nou goed, blijkbaar verschillen we hier en beetje van mening, maar goed.:b:

[...niet uit gescoord werd vind jij hem niet effectief ...]; nou ook al werd er niet uit gescoord hij kwam wel zijn tegenstander van dat moment voorbij, wat ook effectief is met die beweging imo.

Maar die vergelijking met ronnie was misschien wat overdreven, want wat hij kan kunnen er echt maar weinig.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee je snapt het niet :p ik bedoel juist dat ik uit jouw opmerking concludeer dat jij het niet effectief of mooi of geniaal vindt als er niet uit gescoord wordt.

Het is een redelijk standaard beweging op dat moment....aangezien het 1 van de weinige dingen was wat Ribery op dat moment kon doen, hij kon hem ook slepen maar met een verdediger in je rug gaat dat niet altijd goed.
    Wat ik gewoon wilde zeggen is dat ik het een redelijk standaard balaanname vindt......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina