De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De Cler is een redelijke speler, Eredivisie speler, en vind ik ook niet goed genoeg voor t nederlands elftal.. maarja, bij gebrek aan beter.. :+

Vind hem overigens wel goed tussen de rest van Feyenoord passen.. Ben ook heel benieuwd wat Feyenoord dit seizoen gaat doen met zoveel goede aankopen. Altijd redelijk anti-feyenoord geweest in competitie verband, maar dit seizoen ga ik ze toch wel een beetje volgen..

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies de Cler is geen wereldtopper maar ik zou niemand weten die van Basten anders kan oproepen.

En ik ben ook zeer benieuwd verwacht wel veel maar ben ook wel terughoudend aangezien het hele elftal bijna nieuw is. Wordt wel een spannend seizoen denk ik.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, heb het altijd al gevonden, is dat zo moeilijk om te geloven dan? Ik snap ook niet dat van Gaal hem zoveel speeltijd gaf. De Cler is een speler voor de middenmoot, misschien subtop. Ik zie veel liever Emanuelson linksback in het Ned elftal.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Strik erom!

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe vonden we het RTL doen met het voetbal?

Mij irriteerde Jan van Halst het meest, die beter weg kunnen blijven. Voor de rest was het wel leuker om naar te kijken (korte reclames, topclubs als eerste bij de samenvattingen). Jammer dat na iedere samenvatting reclame kwam, maar dat was denk ik omdat er maar 4 wedstrijden waren. En hopelijk gaat die computer ook de prullenbak in, want dat met dat tekenen in spelsituaties interesseerd me dus gaan klap.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Vond het eigenlijk best slecht. Kan geen reden vertellen maar het voelde gewoon niet goed aan. Misschien door de reclames na elke samenvatting. Vond Tien zelfs beter.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Stuk beter dan Tien/Talpa :)

Om eigenlijk ongeveer dezelfde reden als hierboven. Het voelde gewoon goed aan.

Maar ik heb het nog steeds liever op Nederland 2 (of 3?)

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Bagger! Goed reclames wen je aan, maar niet dat het na elke samenvatting is:mad:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Landzaat =(

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dachten we eindelijk van hem af te zijn :'-(

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    WAT!

We blijven bezig:mad:

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    er zaten 45 minuten tussen het 1ste en 2de reclameblok;)
    maar ik vind dat begin filmpje wel erg jaren 90..

en zagen jullie van Gaals reactie op de gewonnen Rinus Michels award?
    egt droog

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    RTL was wel ietsjes beter dan Tien maar veel verschil zat er niet in.

Heb nog steeds veel liever dat de NOS het doet.

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wat beter dat RTL de belangrijke wedstrijden nu eerst doet + dat er nu maar één analist zit er dus minder geluld wordt. Voor de rest weinig verschil, al zijn de reclames tussen de wedstrijden nu wel wat korter lijkt het.

Hopelijk als er meer samenvattingen zijn, niet meer om de wedstrijd een reclameblok :'-( Umberto Tan (hoe spel je dat 8) ) doet het ook wel goed vind ik. Van Halst heeft er ook wel kijk op, maar toch had ik liever een spraakmakender persoon gezien. :p

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    is het ergens op internet terug te kijken? Want ik ben gisternacht teruggekomen van vakantie en heb het helaas gemist.

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probeer rtlgemist.nl eens, misschien is het daar binnenkort terug te zien.

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jan van Halst vind ik wel oke, hij legt het goed uit imo.

Verders ben ik al op het punt dat ik het opneem en dan rond een uur of half 9 ga kijken en dat ik dan gelijk Voetbal Inside erachter aan kan kijken. Geen reclames voor mij dus :).

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat Jan Mulder er niet meer is. Die vind ik geweldig:D

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij mag dan wel goed uitleggen. Maar met dingen komen als: 'Ja, Ajax verkocht Sneijder, en niet lang erna kwam Suárez. Nou iedereen dacht dus dat Suárez Sneijder zou opvolgen, maar dat is dus niet waar.'
    Ik lachte me kapot, waar heeft die man 't toch weer over, heb helemaal nergens gelezen dat ook maar 1 iemand Suárez de opvolger van Sneijder vond. Hij lult echt maar wat de meeste tijd van de uitzending.
    En bovendien heeft Talpa/Tien hem beginnen te gebruiken als analist, en daarmee refereer ik hem. Kan het ook niet helpen. Als ik die kale zie dan denk ik meteen aan alles wat bagger was aan Talpa.

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32

Ja, daar heb je wel gelijk in, die opmerking sloeg echt nergens op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina