[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Incubus is ook leuk! Lekker lichte muziek, heerlijk! \o/
    En vind je Hybrid Theory echt gaaf? Ik wel in ieder geval, maar dacht, na je posts gelezen te hebben dat je dat niet zo heel gaaf zou vinden. En Meteora mag je van mij in de prullenbak gooien. Dat is 32 minuten brol, zelfde sound als Hybrid Theory, maar zonder enige vorm van variatie of maar een poging tot de muziek echt iets nieuws te maken. =( Maar Hybrid Theory is wel de shit! Kan alle nummers meezingen. 8) Doe ik dan op de fiets als ik alleen fiets, want er zijn niet veel mensen waarvan ik mag meezingen. O-)

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb brand new gezien op pukkelpop, leuke band!
    lekkere punk afgewisseld met rustige nummers

oja en kings of leon live gezien, wat is dat goeie groep
    De 'screams' die caleb kan voortbrengen vind ik ook erg apart. verder is het gitaarspel erg mooi en de bass klinkt stoer

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    The Foo Fighters moet ik echt heel gauw live gaan zien.
    Wat een band is dat. Ze breken de tent echt af met nummers als All my life en Doa. Ook kan de leadzanger mooie rustige liedjes maken.

4. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook eindelijk bekeerd tim:cool:

Maar @ Tim NL, Danger zegt dit
    Dan is Foo Fighters wel geen metal band maar ze hebben wel wat schreeuwerigs en maken een lekkere herrie (grunge heeft wel wat licht metaal achtigs)
    Dan zijn bands zoals Fall out Boy en muntje terug toch wat anders maar ik denk dat hij Foo Fighters wel goed zal vinden, maar dan moet hij wel de dubbel cd "in your honor" luisteren want daar zitten de ook wat rustige nummers tussen.

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    @danger.

+44 en angels and airwaves zijn denk ik ook wel goede keuzes. zitten alle bandleden van blink 182 in:)

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de suggesties. Ik vind the koks zeker een goede band. De andere moet ik nog even uitproberen/meer luisteren. Mijn mening daarover zal ik later posten.

Papercut _O_

Van Fall out Boy en Foo Fighters heb ik beide en paar nummers even snel geluisterd. Ik kan me herinneren dat ik dat opzich wel leuke muziek vond. Ik moet nog even wat meer, beter luisteren om een echte mening te kunnen geven. Ook hier zal ik nog even wat feedback op geven :).

+44 heb ik inderdaad eerder aangeraden gekregen. Vind ik zeker leuke muziek. Angels and Airwaves ga ik nog is proberen, bedankt!

7. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep pinkpop was de bom aanrader!!!!!

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    trouwens, dat nieuwe album van Yellowcard , Paperwalls, is echt te gaaf, echt zulke fantastische muziek weer, nu af en toe met rustige liedjes , maar ooh hoe relaxte melodie'én Piano's, en die vooral die stem is zo goed.
    Zeker voor @Danger een aanrader, ik ben het wel met z'n muziekstyle eens, ik hou ook niet van geschreeuw in liedjes, en heel die metal scene boeit me niet, ook al zit er van alles achter, ik luister meer van de Powerpop.

The All American Rejects is zeker een aanrader
    voor de rest check ik nog het meest de ietwat onbekende bandjes die ik op www.purevolume.com vind
    check daar dan ff, - The plain white t's
    - Boys like girls
    - sherwood
    motion city soundtrack
    Mcfly
    Jack's Mannequin
    - a change of pace
    - everyday sunday
    - cute is what we aim for
    - en uiteindelijk nog 1 van m'n favoriet, Cartel

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het album Paperwalls gedownload. Ik luister nu het eerste nummer in mijn afspeelijst, Light up in the Sky genaamd. Ik vind dit nu al een goed nummer. Zal mijn post even editten als ik de rest heb geluisterd.

10. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    van Foo Fighters gewoon het album 'there is nothing left to lose' downloaden, boordevol geweldige liedjes

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jij snapt het! \o/

12. Interpol

Interpol Guest

Heb net even Infiltrate.Destroy.Rebuild van CKY zitten luisteren en ben echt verbaasd over hoe goed het klinkt. Alle nummers klinken zo lekker achter elkaar, topalbum. Ben benieuwd hoe het nieuwe album gaat worden, hij komt in 2008 uit geloof ik.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nailpin in het voorprogramma van Billy Talent morgen! :cool:

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Underclass Hero van Sum 41 is echt een te gek album, echt relaxte muziek weer, wel ook wat van die soort 'pieces' liedjes, maar samen met Paperwalls van YC de beste albums vannu

15. Interpol

Interpol Guest

Ik lusiter nu al een tijdje naar The Pretender van de Foo Fighters, krijg alweer helemaal zin in het nieuwe album van hun. IJzersterke clip ook.

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die van OK Go houden, dan moeten ze 16 sept. naar Paradiso, want daar spelen de 1990s \o/.
    Ze spelen catchy feestmuziek. ik zou op pukkelpop er al naartoe gaan, maar toen miste ze ik doordat de treinen niet helemaal goed liepen.

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    jup:) eens zien of ze er wat van bakken:+

18. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Nailpin was ook het voorprogramma van Fall Out Boy.
    Vond ze toen wel goed eigenlijk, kregen de zaal goed warm.

Benieuwd hoe ze het vanavond doen. :cool:

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb Billy Talent op Rock am Ring gezien en de show van hun was zeker goed alleen vond ik het zangniveau van de zanger ver ondermaats

20. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Zo, dat was zeker wel een koele show.
    Eerst Nailpin, had ze al een keer eerder gezien dus heb lekker boven gestaan met een aantal biertjes.
    Denk dat Nailpin zo'n half uurtje de zaal mocht opwarmen, wat ze aardig lukte.

Toen Billy Talent, moet wel even zeggen dat ik boven ben blijven staan en daar klinkt / klonk het geluid toch minder hard, ze hebben ongeveer anderhalf uur gespeeld in een lekker snel tempo.
    Als laasts natuurlijk de "bekendere" nummers als Red Flag en Fallen Leaves.
    Wat een heerlijk gevoel moet het voor die zanger geweest zijn dat elk nummer volledig werd mee gezongen / geschreeuwd door het publiek!

Geslaagde avond. :cool:

Deel Deze Pagina