Ik vond hem geweldig, bij Talpa daalde zijn niveau al drastisch in het bijzijn van die Wilfred Guinee en op den duur werd hij mij een beetje te kwallerig. Een vervelend mannetje, zijn zoon is nog erger.
Dat leek me eerst fijn, maar vind het nu toch wel jammer. Nu is er op maandag niks te zien qua voetbal. Derksen komt niet meer met nieuwtjes, omdat hij die maandag meepikte vanaf de redactie. Op zondag is dit niet het geval. Vaak klopte ze niet, maar dat maakt niet uit.
Klopt heb Voetbal Insite ook liever op maandag maar ik vond hoe ze het gisteren deeden wel leuker dan vorig seizoen. Geen Barbera Barend meer en Derksen, van Halst en van Hanegem die ieders een andere mening hebben
Waarschijnlijk bedoelde hij puur de positie van Sneijder. Er is wel druk gespeculeerd over wie daar zou komen te staan. Tenminste...op de sites/artikelen die ik gelezen heb. Vooral Bakircioglu en Suarez werden genoemd. Maar de invulling is dus wat anders geworden en dat was eigenlijk ook wel te verwachten inderdaad.
Van Bommel wil voor Mannschaft spelen Mark van Bommel zinspeelt op een plaats in het Duitse nationale elftal. De Limburger verklaarde tegenover TV Limburg dat de mogelijkheden worden onderzocht om een Duits paspoort aan te vragen, om zodoende zijn opwachting voor de equipe van Joachim Löw te kunnen gaan maken. Van Bommel, die onder geen beding meer voor het Nederland elftal wil uitkomen zolang Marco van Basten aan het bewind staat, heeft al een gesprek met bondscoach Löw achter de rug. Tevens krijgt de middenvelder ruggensteun van de Duits bond (DFB) en werkgever Bayern München die met hem alle opties aan het doornemen zijn. “Die ontwikkelingen zijn nu twee weken in volle gang”, reageerde de Maasbrachter desgevraagd. “We moeten nu afwachten of het überhaupt wel mogelijk is.” Mark van Bommel als middenveldchef van die Mannschaft? “Bij het Nederlands elftal is dat vrij lastig in ieder geval”, glimlachte de oud-PSV’er. De KNVB is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt dat het plan van de middenvelder weinig kans van slagen heeft. Ook de FIFA-reglementen spreken niet in zijn voordeel. Van Bommel droeg tot nu toe veertig maal het Oranjeshirt om de schouders.(voetbalzone) ik hoop maar dat dit een grap is...
Ik kan dit niet serieus nemen. Van Bommel heeft 40 A-interlands gespeeld en op een officieel toernooi. Dan mag je al helemaal niet meer uitkomen voor het Duitse elftal. 0% kans van slagen. En àls het lukt, dan weten we wie we kunnen liquideren. Want het is gewoon landverraad
Wat zijn de wereld/europese kampioenschappen dan nog waard? Er onstaat op deze manier gewoon een verkapte transfer markt, in de vorm van paspoorten. Ik was ook dolblij dat Kalou niet voor Nederland mocht uitkomen. Ik hoef ook geen wereldkampioen te worden met "Nederland", wanneer er 4 of 5 spelers niet van Nederlandse komaf zijn. Of iig "gehaald" zijn door paspoortwisseling
Ik zie Nederland altijd het liefste wereldkampioen worden, ook al zijn er 4 spelers niet van Nederlandse komaf. Maar je hebt wel gelijk. Paspoortwisseling dat gebruikt wordt voor een andere nationaal team zou verboden moeten worden. De FIFA moet ingrijpen. Het slaat natuurlijk nergens op dat een speler als Eduardo da Silva bijvoorbeeld voor Kroatïe speelt.
En wat dacht je van al die Brazilianen die opeens een paspoort van Qatar probeerden te scoren. Die gast van Borussia, Dédé bijvoorbeeld...
Volgens mij heb ik serieus een keer voorgesteld om Mark van Bommel aan de Duitsers te geven. Ik ben er niet erg rouwig om, hoewel het het idee van landenteams dan wel een beetje overbodig maakt. Maar het is niet iets van vandaag. Alfredo Di Stefano heeft voor drie landen gespeeld (Argentinië, Colombia en Spanje), en Puskas speelde voor zowel Hongarije en Spanje, hoewel daar wel bij moet worden gezegd dat hij Hongarije was ontvlucht en hij eigenlijk weinig keus had als hij nog eens voor een land wilde uitkomen.
Spelers die jaren lang in een ander land spelen komen dan in aanmerking voor een paspoort. En mogen dan voor dat land uitkomen. Daar is niks mee. Ook als je een dubbele nationaliteit hebt. Alleen dit van van Bommel is natuurlijk te gek. 40 A interlands + een hoofdtoernooi. Maar ik denk dat dit gewoon een grapje is. En weer door de pers overtrokken wordt.
Hmm dat vind ik onzin hoor, ik vind dat spelers die in Nederland opgeleid zijn van jongs af aan best voor het Nederland uit mogen komen. :{ Zeker als het mag van de Fifa maar niet van de minister.
Hij speelde slechts een paar jaar in Nederland, sprak zeer gebrekkig Nederlands en was in mijn ogen geen meerwaarde voor Oranje. Niet dus.